d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Goeie Films Topic #156
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 17 2007 11:17am
Quote (Xepo @ Mon, 17 Dec 2007, 18:13)
Hehe, mee eens. Toch bracht de bloed overgoten deerne voor mij 2 werelden bij elkaar. Het lijkt ongetwijfeld erger dan het is.


Niet alleen dat, maar voor mij was het ook een eye-opener.
Ik ben niet meer de enige!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 17 2007 11:18am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 17 Dec 2007, 18:16)
sorry maar dat schuin gedrukte kan ik serieus slecht lezen..


Koop een bril.

Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 17 2007 11:43am
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Dec 2007, 19:17)
Niet alleen dat, maar voor mij was het ook een eye-opener.
Ik ben niet meer de enige!
Hoe een eye-opener?!

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 17 2007 11:44am
Quote (Xepo @ Mon, 17 Dec 2007, 18:43)
Hoe een eye-opener?!


Net als een blik, maar dan anders.
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 17 2007 11:47am
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Dec 2007, 19:44)
Net als een blik, maar dan anders.
Mee eens.

Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Dec 17 2007 11:51am
The Boondock Saints heart.gif

Oh, en Eurotrip ftw!
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 17 2007 11:53am
Quote (mUMmY- @ Mon, 17 Dec 2007, 18:51)
The Boondock Saints

Die is lachen ja.
LACHEN MAN, gheghe.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Dec 17 2007 12:00pm
Ik ben de blik-opener voor degene die niet verder kijkt.
Member
Posts: 13,283
Joined: Jun 2 2006
Gold: 4.33
Dec 17 2007 12:00pm
Quote (WemyNM @ Mon, 17 Dec 2007, 18:18)
Ook deze is mij een tijd geleden onder ogen gekomen.

Als er gedacht wordt dat het Verenigd Koninkrijk weer veilig is en de bevolking weer begint te groeien, slaat het virus weer toe. Het duurt niet lang voordat iedereen besmet raakt. Opnieuw moet een kleine groep mensen niet besmet zien te raken en tegelijkertijd bedenken wat ze met hun leven moeten doen.

Mijn opinie luidt als volgt:
Niet meer dan gemiddelde zombie-horror film.
Geen verrassingen, slechts bevestigingen.


Je kan moeilijk veel meer verwachten, de meeste horror films hebben geen sterk verhaal.
Ik kijk wel uit naar I am legend. wink.gif
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Dec 17 2007 12:01pm
Quote (Toasts @ Mon, Dec 17 2007, 07:00pm)
Je kan moeilijk veel meer verwachten, de meeste horror films hebben geen sterk verhaal.
Ik kijk wel uit naar I am legend. wink.gif


Get the topics right zomg

e: was het vergeten: "w3?"

This post was edited by Demonsangel on Dec 17 2007 12:01pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Add Reply New Topic New Poll