Quote (WemyNM @ Mon, 17 Dec 2007, 18:18)
Ook deze is mij een tijd geleden onder ogen gekomen.
Als er gedacht wordt dat het Verenigd Koninkrijk weer veilig is en de bevolking weer begint te groeien, slaat het virus weer toe. Het duurt niet lang voordat iedereen besmet raakt. Opnieuw moet een kleine groep mensen niet besmet zien te raken en tegelijkertijd bedenken wat ze met hun leven moeten doen.
Mijn opinie luidt als volgt:
Niet meer dan gemiddelde zombie-horror film.
Geen verrassingen, slechts bevestigingen.
Je kan moeilijk veel meer verwachten, de meeste horror films hebben geen sterk verhaal.
Ik kijk wel uit naar I am legend.