Quote (Hellskin @ Wed, Dec 12 2007, 10:31pm)
vrouw?
edit: oh haha die gast met dat o zo vrouwelijke signature
oh man man man man man, mannen zijn echt dom.. waarom zou ik deze signature niet kunnen gebruiken??
alsof er op staat : alleen voor mannelijke d2jspers geschikt??