d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Psv Vd Internationale > Wat Denken Jullie?
Prev123
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 15,784
Joined: Dec 11 2004
Gold: Locked
Dec 13 2007 11:50am
Quote (reneisgoed1 @ Thu, 13 Dec 2007, 14:02)
maja we hebben wel als laaste een beker gewonnen in europes verband wink.gif


En wanneer voor het laatst meegedaan in de champions league? wink.gif
Member
Posts: 4,115
Joined: Jul 7 2005
Gold: 340.90
Dec 13 2007 12:16pm
Quote (NL-JOERI @ Thu, 13 Dec 2007, 18:50)
En wanneer voor het laatst meegedaan in de champions league? wink.gif


pff okej paar jaar geleden maar we hebben als laast iets groots gewonnen hmm wanneer was het voor psv ???

maar hoeveel is het geworden gisteren niet gekeken tongue.gif

This post was edited by reneisgoed1 on Dec 13 2007 12:17pm
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Dec 13 2007 12:38pm
Quote (reneisgoed1 @ Thu, 13 Dec 2007, 20:16)
pff okej paar jaar geleden maar we hebben als laast iets groots gewonnen hmm wanneer was het voor psv ???

maar hoeveel is het geworden gisteren niet gekeken tongue.gif


0-1 verloren. Uefa cup is erg knap van feyenoord, maar ook al een tijd geleden hoor.

This post was edited by triple_han on Dec 13 2007 12:38pm
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 14 2007 09:11am
Quote (Hellskin @ Wed, Dec 12 2007, 10:31pm)
vrouw?

edit: oh haha die gast met dat o zo vrouwelijke signature


oh man man man man man, mannen zijn echt dom.. waarom zou ik deze signature niet kunnen gebruiken??
alsof er op staat : alleen voor mannelijke d2jspers geschikt??
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll