Quote (Doggy-Style @ Mon, 10 Dec 2007, 22:44)
De nokia 6300 heeft kut kwaliteit kwa filmpjes & speaker voor de muziek is vrij slecht.
filmpjes opnemen is idd best kut kwaliteit. maar de speaker is imo best goed (ik heb hem vergeleken met sony erikson shit en een siemens geval en een nokia 62xx)
en de muziek op de mp3 speler wint het van een sony ericson w80i geval walkman phone.
Quote (Skulvar @ Mon, 10 Dec 2007, 22:54)
Waarschijnlijk zodat hij weet dat ie gebeld word!
presies!
This post was edited by edujackass on Dec 10 2007 03:00pm