d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gsm
Prev123
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 10 2007 01:20pm
Quote (Software @ Mon, Dec 10 2007, 05:39pm)


dat is het scherm tongue.gif


hoek omt dat dit plots evrdwijnd op andere fotos:o?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 10 2007 01:24pm
Quote (Apachai @ Mon, 10 Dec 2007, 17:56)
ik heb een zootje goeie hier gezien jah, vooral die nokia 6300..l


wub.gif

hij heeft ook een goeie trilfunctie..

This post was edited by edujackass on Dec 10 2007 01:24pm
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 10 2007 01:31pm
Quote (edujackass @ Mon, Dec 10 2007, 07:24pm)
wub.gif

hij heeft ook een goeie trilfunctie..


en die gebruik jij voor?ohmy.gif
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 10 2007 02:44pm
De nokia 6300 heeft kut kwaliteit kwa filmpjes & speaker voor de muziek is vrij slecht.
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 10 2007 02:54pm
Quote (Godstrike @ Mon, Dec 10 2007, 08:31pm)
en die gebruik jij voor?ohmy.gif


Waarschijnlijk zodat hij weet dat ie gebeld word!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 10 2007 02:59pm
Quote (Doggy-Style @ Mon, 10 Dec 2007, 22:44)
De nokia 6300 heeft kut kwaliteit kwa filmpjes & speaker voor de muziek is vrij slecht.


filmpjes opnemen is idd best kut kwaliteit. maar de speaker is imo best goed (ik heb hem vergeleken met sony erikson shit en een siemens geval en een nokia 62xx)
en de muziek op de mp3 speler wint het van een sony ericson w80i geval walkman phone.

Quote (Skulvar @ Mon, 10 Dec 2007, 22:54)
Waarschijnlijk zodat hij weet dat ie gebeld word!


presies!

This post was edited by edujackass on Dec 10 2007 03:00pm
Member
Posts: 13,707
Joined: Jul 22 2005
Gold: 0.48
Dec 10 2007 03:16pm
Die speaker is niet zo goed vergeleken met mijn nokia 6233, stereo speaker. tongue.gif

Kan niet zo hard.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Dec 10 2007 03:17pm
samsung d900 heb prima speaker lekker hard
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 10 2007 03:20pm
Quote (Doggy-Style @ Mon, 10 Dec 2007, 23:16)
Die speaker is niet zo goed vergeleken met mijn nokia 6233, stereo speaker. tongue.gif

Kan niet zo hard.


ik moet toegeven stereo is beter
Member
Posts: 11,898
Joined: Feb 9 2006
Gold: 886.50
Dec 13 2007 06:38am
tis de u-700geworden:p
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123
Closed New Topic New Poll