Quote (Wuben[NM] @ Sun, 9 Dec 2007, 21:41)
Op welk niveau heb je wiskunde?
heb havo nt gedaan, geslaagd met 8 op diploma en had een 8.9 voor mn eindexamen.
stuur nu hbo technische natuurkunde.
schijnt de moeilijkste technische studie te zijn en is heel veel wiskunde