d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nu Een Raadsel Of De Genie > Vind De Fout
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 9 2007 01:49pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 9 Dec 2007, 21:27)
Hoe goed?
|-------------------------| zo goed!

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 9 2007 01:53pm
Quote (Apachai @ Sun, 9 Dec 2007, 21:31)
zo goed dat hij posts doet die niet kloppen smile.gif
2 keer checken en nadenken voordat je een niet kloppend raadseltje plaatst tongue.gif


Het is rood en geen tomaat.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 9 2007 02:39pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 9 Dec 2007, 20:27)
Hoe goed?


wat wil je precies weten
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 9 2007 02:41pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, 9 Dec 2007, 22:39)
wat wil je precies weten


Op welk niveau heb je wiskunde?
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 9 2007 02:44pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 9 Dec 2007, 21:41)
Op welk niveau heb je wiskunde?


heb havo nt gedaan, geslaagd met 8 op diploma en had een 8.9 voor mn eindexamen.
stuur nu hbo technische natuurkunde.
schijnt de moeilijkste technische studie te zijn en is heel veel wiskunde
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 9 2007 02:44pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, 9 Dec 2007, 22:44)
heb havo nt gedaan, geslaagd met 8 op diploma en had een 8.9 voor mn eindexamen.
stuur nu hbo technische natuurkunde.
schijnt de moeilijkste technische studie te zijn en is heel veel wiskunde


Blijft hbo niveau.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 9 2007 02:45pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 9 Dec 2007, 21:44)
Blijft hbo niveau.


wil dat zeggen dat ik dom ben?
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Dec 9 2007 02:46pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 9 Dec 2007, 22:44)
Blijft hbo niveau.
Heheahehea, universiteit pikkie!

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Dec 9 2007 02:47pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, 9 Dec 2007, 21:45)
wil dat zeggen dat ik dom ben?


Ja, oerdom.

Redeneren zit er ook niet meer bij tegenwoordig.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 9 2007 02:47pm
Quote (Tha_Axid @ Sun, 9 Dec 2007, 22:45)
wil dat zeggen dat ik dom ben?


Nee, maar dat je hbo doet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll