Quote (cranium-sf @ Sun, Dec 9 2007, 11:11am)
en fg2? :'( niet goed?
als je nu zegt nee niet goed kom dan maar op

hm ja kunnen we regelen als ik al men chars met tag heb en iedereen ready
is
zeg maar wat je wilt 4v4 3v3 2v2
we hebben al tegen eQ gespeeld 2v2
5/3 gewonnen maar was meer fun maar toch
Quote
ze hebben al een gozu CW gehad tegen GRH !!!
2 spelers van GRH vs 3 spelers van DoF= 5-0

maarja dat was lang geleden ... ik hoop dat ik snel weer kan spele jappie, dan zullen we nog is duellen
btw: DoF = Dutch Owning Force
grh is best goede clan
vind gnu wel goed
alleen die gek van een chris zen charger is wel goed
maar duellde hem tegen nec toen verloor ie nu heeft ie me uit zen lijst gegooid ^^