Quote (Quick. @ Thu, Dec 6 2007, 10:34pm)
dit soort dingen moet je hier niet posten mensen hier willen ze geloven dat drank geen drugs is ze gebruiken het allemaal(uitzonderingen daar) et is slechter als 90% van de drugs maar dat willen ze niet weten.
wietrokers wanneer ben je een wietroker? als je et soms doet of als je et ooit is hebt gedaan of wat en als et met regelmaat meot zijn wat is regelmaat.
ja ik blow maar hoeveel is nogal verschillend heb fases gehad dat ik vrij was en dan fulltime stoned was,nu eens in de 1-3 weke op een gegevemoment begin je jezelf ook wel te eseffen dat je er enigzins traag van word,wat weer na enkele maanden niet blowen verdwijnt trouwens dit komt door de manier waarop thc werkt maar dat terzijde.
naja et is nog steeds wel lekker vind ik hoewel ik liever goede hash heb omdat je daar minder loom van word over het algemeen genomen.
tulpjes zijn wel ok als je ze goed draait maar als je niet vaak blowed raad ik ze af omdat ze niet makkelijk te doseren zijn gezien de hoeveel heid zuurstof die je inhaleert met het roken van en tulp wat als bij effect heeft dat hij voornamlijk naa rje kop stijgt en je vaag word.
als ik vaag wil zijn gaak wel lpaddestoele eten is nog leuker ook
Joh? Wat dacht je dan? Dat het kwam omdat je je veters te strak gestrikt had ofzo?