d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wietrokers Hier? > Jeweetoch!
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,778
Joined: Aug 25 2005
Gold: 15.00
Dec 6 2007 03:34pm
dit soort dingen moet je hier niet posten mensen hier willen ze geloven dat drank geen drugs is ze gebruiken het allemaal(uitzonderingen daar) et is slechter als 90% van de drugs maar dat willen ze niet weten.
wietrokers wanneer ben je een wietroker? als je et soms doet of als je et ooit is hebt gedaan of wat en als et met regelmaat meot zijn wat is regelmaat.
ja ik blow maar hoeveel is nogal verschillend heb fases gehad dat ik vrij was en dan fulltime stoned was,nu eens in de 1-3 weke op een gegevemoment begin je jezelf ook wel te eseffen dat je er enigzins traag van word,wat weer na enkele maanden niet blowen verdwijnt trouwens dit komt door de manier waarop thc werkt maar dat terzijde.

naja et is nog steeds wel lekker vind ik hoewel ik liever goede hash heb omdat je daar minder loom van word over het algemeen genomen.

tulpjes zijn wel ok als je ze goed draait maar als je niet vaak blowed raad ik ze af omdat ze niet makkelijk te doseren zijn gezien de hoeveel heid zuurstof die je inhaleert met het roken van en tulp wat als bij effect heeft dat hij voornamlijk naa rje kop stijgt en je vaag word.

als ik vaag wil zijn gaak wel lpaddestoele eten is nog leuker ook
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 6 2007 03:42pm
hier zitten alleen maar geeks! die doen dit soort dingen niet sad.gif
Member
Posts: 1,144
Joined: Oct 16 2007
Gold: 0.65
Dec 6 2007 03:45pm
Quote (RubberNinja @ Thu, Dec 6 2007, 09:42pm)
hier zitten alleen maar geeks! die doen dit soort dingen niet sad.gif


Member
Posts: 5,778
Joined: Aug 25 2005
Gold: 15.00
Dec 6 2007 03:50pm
Quote (RubberNinja @ Thu, Dec 6 2007, 09:42pm)
hier zitten alleen maar geeks! die doen dit soort dingen niet sad.gif


dat zijn jou woorden inplaats van te generaliseren wat al genoeg mensen doen kan je je er ook overheen zetten dat sommige mensen nogal gesloten zijn tegenover bepaalde dingen.
zie et maar als wat de boer neit kent dat eet die niet
Member
Posts: 1,144
Joined: Oct 16 2007
Gold: 0.65
Dec 6 2007 03:57pm
Vergeet het, nuchter alsof ik gister niet ben wezen feesten, streken (etc).
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 6 2007 05:00pm
Quote (Quick. @ Thu, Dec 6 2007, 09:50pm)
dat zijn jou woorden inplaats van te generaliseren wat al genoeg mensen doen kan je je er ook overheen zetten dat sommige mensen nogal gesloten zijn tegenover bepaalde dingen.
zie et maar als wat de boer neit kent dat eet die niet


aka geek
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 6 2007 05:22pm
Quote (RubberNinja @ Fri, Dec 7 2007, 12:00am)
aka geek


aka west-vloamink!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Dec 7 2007 12:59am
Quote (Quick. @ Thu, 6 Dec 2007, 21:34)
dit soort dingen moet je hier niet posten mensen hier willen ze geloven  dat drank geen drugs is ze gebruiken het allemaal(uitzonderingen daar) et is slechter als 90% van de drugs maar dat willen ze niet weten.
wietrokers wanneer ben je een wietroker? als je et soms doet of als je et ooit is hebt gedaan of wat en als et met regelmaat meot zijn wat is regelmaat.
ja ik blow maar hoeveel is nogal verschillend heb fases gehad dat ik vrij was en dan fulltime stoned was,nu eens in de 1-3 weke op een gegevemoment begin je jezelf ook wel te eseffen dat je er enigzins traag van word,wat weer na enkele maanden niet blowen verdwijnt trouwens dit komt door de manier waarop thc werkt maar dat terzijde.

naja et is nog steeds wel lekker vind ik hoewel ik liever goede hash heb omdat je daar minder loom van word over het algemeen genomen.

tulpjes zijn wel ok als je ze goed draait maar als je niet vaak blowed raad ik ze af omdat ze niet makkelijk te doseren zijn gezien de hoeveel heid zuurstof die je inhaleert met het roken van en tulp wat als bij effect heeft dat hij voornamlijk naa rje kop stijgt en je vaag word.

als ik vaag wil zijn gaak wel lpaddestoele eten is nog leuker ook


Eh?
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 7 2007 01:33am
Quote (Quick. @ Thu, Dec 6 2007, 10:34pm)
dit soort dingen moet je hier niet posten mensen hier willen ze geloven  dat drank geen drugs is ze gebruiken het allemaal(uitzonderingen daar) et is slechter als 90% van de drugs maar dat willen ze niet weten.
wietrokers wanneer ben je een wietroker? als je et soms doet of als je et ooit is hebt gedaan of wat en als et met regelmaat meot zijn wat is regelmaat.
ja ik blow maar hoeveel is nogal verschillend heb fases gehad dat ik vrij was en dan fulltime stoned was,nu eens in de 1-3 weke op een gegevemoment begin je jezelf ook wel te eseffen dat je er enigzins traag van word,wat weer na enkele maanden niet blowen verdwijnt trouwens dit komt door de manier waarop thc werkt maar dat terzijde.

naja et is nog steeds wel lekker vind ik hoewel ik liever goede hash heb omdat je daar minder loom van word over het algemeen genomen.

tulpjes zijn wel ok als je ze goed draait maar als je niet vaak blowed raad ik ze af omdat ze niet makkelijk te doseren zijn gezien de hoeveel heid zuurstof die je inhaleert met het roken van en tulp wat als bij effect heeft dat hij voornamlijk naa rje kop stijgt en je vaag word.

als ik vaag wil zijn gaak wel lpaddestoele eten is nog leuker ook


Joh? Wat dacht je dan? Dat het kwam omdat je je veters te strak gestrikt had ofzo? sleep.gif
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Dec 7 2007 05:45am
Ik blow dagelijks, aangezien ik een baantje heb en ouder dan 18 ben is dat ook geen probleem.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll