Quote (Apachai @ Sat, Dec 1 2007, 11:50am)
omg, vuurwerk voor 300 euro.. jemig..
een vraagje.. hoe oud ben je? ik vond het idee van lekker uiteten en dan gratis vuurwerk kijke veel beter ^^
ik ben 19 bijna 20 krijg er geen genoeg van
maar 300 euro is niks dat is aleen voor mij de rest van de familie komt ook langs
gaat zo een fortuin de lucht in.....