d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aanschaf 8800gt > Goed Plan?
Prev1234511Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 1 2007 01:15pm
ik ga er naar school.. ben er wel bereid te gaan werken aangezien er in het gat waar ik woon niks te doen is.
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Dec 1 2007 04:38pm
ik heb een geforce 4 mx 440

sad.gif
Member
Posts: 38,071
Joined: Jan 14 2006
Gold: 87,500.35
Dec 1 2007 09:17pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 1 Dec 2007, 02:45)
Vista zuigt.. hard.


mwoa, met 4gb gaat het net wink.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Dec 2 2007 07:22am
Quote (Saku @ Sun, 2 Dec 2007, 05:17)
mwoa, met 4gb gaat het net wink.gif


welke versie vista heb je dan?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 2 2007 10:11am
ik draai nu op een 32 bit vista ultimate, binnekort naar 64 bit..
Member
Posts: 801
Joined: Dec 5 2007
Gold: 2.00
Warn: 70%
Dec 5 2007 03:43pm
Quote (Godsterrorforce @ Sun, Dec 2 2007, 04:11pm)
ik draai nu op een 32 bit vista ultimate, binnekort naar 64 bit..


biggrin.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 5 2007 03:44pm
IK WIL WINDOWS XP SERVICE PACK 3 GFDI mkay biggrin.gif en ik deel de mening van meneer de gekste vista is SUCKASS!!
Member
Posts: 801
Joined: Dec 5 2007
Gold: 2.00
Warn: 70%
Dec 5 2007 03:45pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 5 2007, 09:44pm)
IK WIL WINDOWS XP SERVICE PACK 3 GFDI mkay biggrin.gif en ik deel de mening van meneer de gekste vista is SUCKASS!!


YY
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Dec 6 2007 08:20am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 5 2007, 10:44pm)
IK WIL WINDOWS XP SERVICE PACK 3 GFDI  mkay biggrin.gif en ik deel de mening van meneer de gekste vista is SUCKASS!!


yep, alles wat het doet is je pc in 1 uur volpompen met virussen etc.. etc.. etc..

P.S. wtf moet die hoot.. alleen maar : biggrin.gif of ^^ of YY of .. o.i.d....
ik ga elke post van hem die ik zie reporte.. is toch alleen maar spam lool
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Dec 6 2007 08:27am
ik heb de 8500 gt sad.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1234511Next
Closed New Topic New Poll