d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Met Stage? > Vertel, Ik Verveel Me ..
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 19 2007 10:51am
Quote (Apachai @ Mon, 19 Nov 2007, 18:14)
ik loop momenteel stage bij Hotel/Restaurant/Appartementen Komplex 'De Pelikaan' op Texel in de keuken

is echt lache, loop er nu een paar maanden, is 1 grote familie zowat smile.gif

ik doe ROC niveau 4
Wtf jij woont?

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Nov 19 2007 11:00am
ik woon op texel..
hoezo dat? zo raar? is wel saai hierzo hoor, soms. magoed smile.gif
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Nov 19 2007 11:07am
Quote (CpTJenJen @ Mon, 19 Nov 2007, 16:28)
doe mij zn baas @ wuben ,, ben het deels met je eens.. je kan ook vlakbij waar je graag heenwil en veel aan hebt.. al zou ik best naar de andere kant van deze aardkloot willen


hahaha, ja me baas is echt makkelijk, en super lachen:p heb me eigen muziek in de winkel opstaan, mag alles mee nemen wat ik wil, om te proberen.. (8800GTX dus ook), en me baas kwam er zelf mee.. met die jonko roken.. dus ik dacht, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Nov 19 2007 11:07am
Gogo stage psychiatrie!

Apachai, pas je sig aan, ze is maar een 'beetje' te groot.

This post was edited by Ov2rkill on Nov 19 2007 11:17am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 19 2007 11:09am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, Nov 19 2007, 05:07pm)
hahaha, ja me baas is echt makkelijk, en super lachen:p heb me eigen muziek in de winkel opstaan, mag alles mee nemen wat ik wil, om te proberen.. (8800GTX dus ook), en me baas kwam er zelf mee.. met die jonko roken.. dus ik dacht, Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!


die moet ik hebbe.. heb maar een 8600 gt en ik moet assassins creed op max kunnen spele.. maja voor dat geld heb ik bijna een ps3 tongue.gif
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Nov 19 2007 11:39am
Quote (Apachai @ Mon, 19 Nov 2007, 19:00)
ik woon op texel..
hoezo dat? zo raar? is wel saai hierzo hoor, soms. magoed smile.gif
Ja, ik ook gek!

Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Nov 19 2007 03:08pm
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 19 Nov 2007, 16:19)
Canada > all.


Duitsland > all.

Quote (Wuben[NM] @ Mon, 19 Nov 2007, 16:40)
Oh natuurlijk. Je kan de beste vakanties/stages op 10 km van je huis hebben, maar de kick van "er kan nu echt niemand me helpen" is ook wel top. Daar komt bij dat de cultuurverschillen er ook een stuk groter zijn.


Heh, je was met een andere Nederlander, nepperd.
Echte mannen gaan alleen.
Verder klopt natuurlijk alles wat je zegt.


Leuk vooruitzicht, Luukje!
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 19 2007 03:23pm
Quote (JurK. @ Mon, Nov 19 2007, 05:39pm)
yep, avans in breda

loop stage in etten-leur en woon zelf in roosendaal. mooi 1-2-3'tje al zeg ik t zelf tongue.gif


hehe, kom zelf dus ook uit R'daal xD mja, stage in etten lijkt mij persoonlijk niets wink.gif

En bedankt he weemz! ^^

This post was edited by Lucas[NM] on Nov 19 2007 03:24pm
Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
Nov 19 2007 03:50pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 19 Nov 2007, 23:23)
hehe, kom zelf dus ook uit R'daal xD mja, stage in etten lijkt mij persoonlijk niets wink.gif

En bedankt he weemz! ^^


etten ownz!=D
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Nov 19 2007 04:22pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 19 Nov 2007, 18:09)
die moet ik hebbe.. heb maar een 8600 gt en ik moet assassins creed op max kunnen spele.. maja voor dat geld heb ik bijna een ps3 tongue.gif


nou, dan heb ik goed nieuws!

Morgen komen bij ons de nieuwe Geforce 8800GT's binnen (€250) en die is 20% minder snel dan de 8800GTX, alleen je moet wel opletten dat je moederbord die videokaart ondersteunt aangezien de chipset van de 8800GT geen PCI-E 1.0 en 1.1 ondersteunt, dus je moet een moederbord hebben met PCI-E 16x 2.0 wink.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123459Next
Closed New Topic New Poll