d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mp3 Player > Heahehaheheahhehe
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 1,724.80
Nov 14 2007 12:35pm
ik heb geen ervaring met allemaal, maar wat ik weet is ipod wel goed.

ik heb zelf een mp3 speler van de aldi van 20 gig, koste 200 euro, maar hij doet het al 2,5 jaar heel goed.
Member
Gold: 0.00
Nov 14 2007 01:38pm
Samsung. Ik heb hem ook. het geluid is gewoon te vet met die speaker! =D=

Love it. Geen spijt van Zeker niet
Member
Gold: 0.48
Nov 14 2007 01:54pm
Quote (Rotkindje @ Wed, 14 Nov 2007, 20:38)
Samsung. Ik heb hem ook. het geluid is gewoon te vet met die speaker! =D=

Love it. Geen spijt van Zeker niet
Vond 'm kut om te bedienen.

Ik denk dat ik voor deze speler ga: http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=229
Omdat:
- Touchscreen
- Supergoede batterij, schijnt echt waar te zijn. Geen fabeltje (rond de 45 uur speeltijd, en 10 uur video speeltijd).
- Je krijgt er een gewone stopcontact-oplader bij. + de usb kabel
- Goede video compressie, dat heeft itunes niet?
- Uitbreidbaar met een SD kaart. Je kunt er dus zelfs 20 GB van maken ipv 4!
- Geluidskwaliteit is suprieur met ipod nano 3G
- Gratis draaghoes erbij.
- Ik vind 'm erg mooi.
- 2 jaar garantie. ipod heeft standaard maar 1 jaar.

De enige voordelen van ipod nano 3G zijn:
- Goedkoper
- Ik denk toch makkelijkere bediening
- kleiner/lichter. MAAR het scherm is ook veeel kleiner.

SORRY KANNI!

This post was edited by Doggy-Style on Nov 14 2007 01:55pm
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 14 2007 04:03pm
NOEEEEEEEEEEEZZZ TWAN DONT DO IT. IT R TOOO CHEAP.
no brand= no status.
Unieke touch screen bediening

ERRR....... IPOD TOUCH?

+de I in Iaudio is gestolen van het Ipod en Iphone en Imac.
tja ok de revieuws die ik nu lees zijn wel allemaal positief.. maar je gaat ook geen negatieve revieuw schrijven of wel ;P

OOH ME GOT NEGAVITEVE ONE

pinx: De voordelen waren voor mij: radio, SD-kaartjes, beeld.