d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mp3 Player > Heahehaheheahhehe
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 1,724.80
Nov 14 2007 12:35pm
ik heb geen ervaring met allemaal, maar wat ik weet is ipod wel goed.

ik heb zelf een mp3 speler van de aldi van 20 gig, koste 200 euro, maar hij doet het al 2,5 jaar heel goed.
Member
Gold: 0.00
Nov 14 2007 01:38pm
Samsung. Ik heb hem ook. het geluid is gewoon te vet met die speaker! =D=

Love it. Geen spijt van Zeker niet
Member
Gold: 0.48
Nov 14 2007 01:54pm
Quote (Rotkindje @ Wed, 14 Nov 2007, 20:38)
Samsung. Ik heb hem ook. het geluid is gewoon te vet met die speaker! =D=

Love it. Geen spijt van Zeker niet
Vond 'm kut om te bedienen.

Ik denk dat ik voor deze speler ga: http://www.mp3spelers.nl/index/product?id=229
Omdat:
- Touchscreen
- Supergoede batterij, schijnt echt waar te zijn. Geen fabeltje (rond de 45 uur speeltijd, en 10 uur video speeltijd).
- Je krijgt er een gewone stopcontact-oplader bij. + de usb kabel
- Goede video compressie, dat heeft itunes niet?
- Uitbreidbaar met een SD kaart. Je kunt er dus zelfs 20 GB van maken ipv 4!
- Geluidskwaliteit is suprieur met ipod nano 3G
- Gratis draaghoes erbij.
- Ik vind 'm erg mooi.
- 2 jaar garantie. ipod heeft standaard maar 1 jaar.

De enige voordelen van ipod nano 3G zijn:
- Goedkoper
- Ik denk toch makkelijkere bediening
- kleiner/lichter. MAAR het scherm is ook veeel kleiner.

SORRY KANNI!

This post was edited by Doggy-Style on Nov 14 2007 01:55pm
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Nov 14 2007 04:03pm
NOEEEEEEEEEEEZZZ TWAN DONT DO IT. IT R TOOO CHEAP.
no brand= no status.
Unieke touch screen bediening

ERRR....... IPOD TOUCH?

+de I in Iaudio is gestolen van het Ipod en Iphone en Imac.
tja ok de revieuws die ik nu lees zijn wel allemaal positief.. maar je gaat ook geen negatieve revieuw schrijven of wel ;P

OOH ME GOT NEGAVITEVE ONE

pinx: De voordelen waren voor mij: radio, SD-kaartjes, beeld.
Een iPod is duurder, en heeft deze functies niet (beeld trouwens wel tegenwoordig).
Dat was voor mij de reden om voor de D2 te kiezen.
Het werkt allemaal prima, maar wat is het ding lastig te bedienen! Je moet bijvoorbeeld 2 keer drukken als je een functie uit het hoofdmenu kiest, de andere menu's zijn weer zo klein dat ze moeilijk met de vingers te bedienen zijn (zeker niet met één hand, zoals de iPod), een ja/nee instelling moet je doen met een keuzelijstje van 1 hoog (tegen alle inzichten in die er zijn over het ontwerp van gebruikersinterfaces).
Kortom: een beetje spijt heb ik wel.

Er staat op Youtube een filmpje waar de indruk wordt gewekt dat de D2 kan scrollen, net als de iPod/iPhone. Dat is hartstikke nep. Bladeren gaat door links of rechts op het scherm te drukken.
Scrollen in lijstjes gaat met een smalle scrollbalk die bijna niet met vingers te bedienen is. Erg onhandig. (een paar weken in bezit)

hea hea.

m8 van me heeft ipod touch. geil ding. kan alles wat dit toestel ook kan maar dan met stiijll....
en hij heeft draadloos internet. dus d2jsp terwijl je op school zit.
https://www.dynabyte.nl/artikel/22994/Apple-iPod-Touch-8-GB
3,5'' scherm trouwes.
kost wat. maar dan heb je ook wat. is 100 euro duurder als het toestel wat je eerst in gedachte had

wij gingen laatst nog nieuwe tv kopen in media markt. wij keken naar 1,5k euro lcdtv hdready, wij hadden het over hd shit en die verkoper gast komt naar ons toe en lult zo van nee er zijn op het moment geen hd zenders en dat zal later ook niet veranderen. en toen zei ik en discovery HD dan en National Geo HD? en toen zei die Oh. ja die wel.

This post was edited by edujackass on Nov 14 2007 04:24pm
Member
Nov 14 2007 04:16pm
Quote (Doggy-Style @ Wed, 14 Nov 2007, 17:48)
En wat is er mis met de service van mediamarkt? Maar ik koop 'm denk ik toch wel via internet.

'n vriendin van me heeft daar al slechte ervaring mee. Toestellen die in herstelling gaan en al dan niet opzettelijk terug als nieuw verkocht worden. Is onlangs nog op 't nieuws geweest. Bovendien is er in ketens minder persoonlijk contact waardoor ik de indruk krijg dat ze eigenlijk niet erg met de problemen van klanten inzitten. Als je daar reclameert, krijg je één of ander PR-mannetje die zijn zaak gaat verdedigen.

Quote (Doggy-Style @ Wed, 14 Nov 2007, 20:54)
SORRY KANNI!

IK GA HUILEN

This post was edited by ¢?NNI on Nov 14 2007 04:16pm
Member
Gold: 568.02
Nov 14 2007 07:30pm
Koop een auto.
Member
Gold: 4,132.00
Nov 15 2007 12:16am
spendeer je geld niet aan een mp3 speler of ipod of eenderwat... ik heb nooit een gehad... en nooit een gemist
als je toch de trein pakt ... praat dan tegen de mensen of zoek een trein-liefje^^

sommige van die dingen kosten 100 euro ... daar kan je al heelwat vodka redbull's voor krijgen smile.gif
Member
Nov 15 2007 02:04am
Ja, Twan, zoek een trein-liefje of drink wat vodka redbull! GET A LIFE HIHI
Member
Gold: 0.48
Nov 15 2007 02:11am
Quote (�?NNI @ Thu, 15 Nov 2007, 09:04)
Ja, Twan, zoek een trein-liefje of drink wat vodka redbull! GET A LIFE HIHI
+ een auto!

Maarr AFK, treinliefje zoeken en vodka redbull's drinken.
Quote (upcoming treinliefje?)
'n vriendin van me heeft daar al slechte ervaring mee. Toestellen die in herstelling gaan en al dan niet opzettelijk terug als nieuw verkocht worden. Is onlangs nog op 't nieuws geweest. Bovendien is er in ketens minder persoonlijk contact waardoor ik de indruk krijg dat ze eigenlijk niet erg met de problemen van klanten inzitten. Als je daar reclameert, krijg je één of ander PR-mannetje die zijn zaak gaat verdedigen.
Ke dushi, zal 'm daar niet halen. wink.gif
Banned
Warn: 10%
Nov 15 2007 05:08am
Quote (Lucas[NM] @ Tue, Nov 13 2007, 07:22pm)
Hey,

Ik heb zelf een Sandisk Sansa E250 (200-series)

Ben er zelf zeer tevreden over en je kunt hem blijven uitbreiden met een SD kaart.

Ongeveer dezelfde prijsklasse als ik het juist heb en van een bekend en betrouwbaar merk, Sandisk :]

-Lucas

Jup, ik heb deze ook. =D

Het enige vervelende is dat hij alleen compatibel is met Windows Media Player, en laat ik dat programma nou niet willen/ hebben. Tsja, anything > iTunes
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Closed New Topic New Poll