NOEEEEEEEEEEEZZZ TWAN DONT DO IT. IT R TOOO CHEAP.
no brand= no status.
Unieke touch screen bediening
ERRR....... IPOD TOUCH?
+de I in Iaudio is gestolen van het Ipod en Iphone en Imac.
tja ok de revieuws die ik nu lees zijn wel allemaal positief.. maar je gaat ook geen negatieve revieuw schrijven of wel ;P
OOH ME GOT NEGAVITEVE ONE
pinx: De voordelen waren voor mij: radio, SD-kaartjes, beeld.
Een iPod is duurder, en heeft deze functies niet (beeld trouwens wel tegenwoordig).
Dat was voor mij de reden om voor de D2 te kiezen.
Het werkt allemaal prima, maar wat is het ding lastig te bedienen! Je moet bijvoorbeeld 2 keer drukken als je een functie uit het hoofdmenu kiest, de andere menu's zijn weer zo klein dat ze moeilijk met de vingers te bedienen zijn (zeker niet met één hand, zoals de iPod), een ja/nee instelling moet je doen met een keuzelijstje van 1 hoog (tegen alle inzichten in die er zijn over het ontwerp van gebruikersinterfaces).
Kortom: een beetje spijt heb ik wel.
Er staat op Youtube een filmpje waar de indruk wordt gewekt dat de D2 kan scrollen, net als de iPod/iPhone. Dat is hartstikke nep. Bladeren gaat door links of rechts op het scherm te drukken.
Scrollen in lijstjes gaat met een smalle scrollbalk die bijna niet met vingers te bedienen is. Erg onhandig. (een paar weken in bezit)
hea hea.
m8 van me heeft ipod touch. geil ding. kan alles wat dit toestel ook kan maar dan met stiijll....
en hij heeft draadloos internet. dus d2jsp terwijl je op school zit.
https://www.dynabyte.nl/artikel/22994/Apple-iPod-Touch-8-GB3,5'' scherm trouwes.
kost wat. maar dan heb je ook wat. is 100 euro duurder als het toestel wat je eerst in gedachte had
wij gingen laatst nog nieuwe tv kopen in media markt. wij keken naar 1,5k euro lcdtv hdready, wij hadden het over hd shit en die verkoper gast komt naar ons toe en lult zo van nee er zijn op het moment geen hd zenders en dat zal later ook niet veranderen. en toen zei ik en discovery HD dan en National Geo HD? en toen zei die Oh. ja die wel.
This post was edited by edujackass on Nov 14 2007 04:24pm