regelmatig online bij partypoker. (alle tenminste als ik tijd heb, meestal snachts)
1€/2€ NL hold'em tafels kun je me vinden (username : Akin001)
de "noobs" wa pesten, de blinds stelen enzo met grote inzetten.
Je moet eens proberen, bij 0.5€/1€ tafels. Wees selectief, maar speel zeer agressief, meestal (uit mijn ervaringen sprekend) backen ze als je voldoende inzet.
Daarom speel ik altijd enkel op NL (no limit) tafels. Heb meerdere malen meegemaakt da ze op den duur gewoon zeiden dat ik moest afbollen.
Heb ook meerdere malen meegemaakt da ik in een "winning streak" zat. Echt ni te geloven de kaarten die ik kreeg, en mensen die toch gecharmed werden door een paar of jacks of een ace king ofzo. Of da je binnen een korte reeks spellen, ideale flops kreeg. Four of a kind, full house, straight, flush enz... droomflops dus

Dan word het moeilijk om toch geld af te rippen van de tegenstander. Easy folden enz.
Maar overal, ik amuseer me online.
En tis zeker leuk als ge na zo'n winning streak zo'n 800 dollar hebt gebanked in twee uur.
Dan effkes uw geluk proberen op hogere tafels me hetgeen da ge juist hebt gebanked (das ook de enigste manier da ik op grote tafels speel, als ik zo zwaar heb gebanked),
me wa geluk verdubbelde uw geld of zelfs meer. Dan gewoon weer banken. Effkes op partybets gaan, een honderdje of meer inzetten in drie vier redelijk makkelijke voetbal matchen,
en twee dagen later edde die geld x10 ofzo

dus, ehm... serieus he, als je weet wa je doet, hoef je zelfs ni meer te werken.
Als ge uw zelf in toom kunt houden, en geen gekke dingens doet, zoals all in gaan me king five om de blind te stelen

of da ge na een redelijk verlies in verleiding raakt om toch de overige dollars te gebruiken om je geld terug te winnen,
kunde u behoorlijk wat amuseren op partypoker en redelijk geld banken