Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 04:28 PM)
Quote (¢?NNI @ Jan 8 2006, 06:09 PM)
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 03:55 PM)
Quote (¢?NNI @ Jan 8 2006, 05:51 PM)
Quote (xepolite @ Jan 8 2006, 03:48 PM)
Waar zegt Han dat zijn antwoord sarcastisch is?
waar staat dat ik het over deze situatie had?
denk hypothetisch.
Dan slaat het toch nergens op? Althans niet in verband met deze kwestie.
dan kan het maar aan één ding liggen en dat is jouw denkproces.
Leg uit..
Jij komt met een prachtig hypotetisch stukje;
persoon Y stelt een vraag
persoon X antwoord sarcastisch
persoon Y ziet het sarcasme niet en denkt dat wat persoon X zegt echt zo is
persoon X zegt dat zijn antwoord sarcastisch was
persoon Y's vertrouwen en naïviteitsgehalte daalt
Wat alles duidelijk zou moeten maken, maar nu ontbreekt er toch een stuk? (dikgedrukt)
Je voorbeeld slaat dus nergens op.
ok ik zal mijn hypot
hetisch kunstwerk even toepassen op deze situatie, aangezien jij niet over de intellectuele capaciteit lijkt te beschikken om het zelf te doen.
SeasOfSilence vroeg zich af of hij al dan niet gehacked was, waar Han een sarcastisch antwoord op gaf, namelijk: "Je bent gehacked, alle accounts die in verband staan met je cdkey zijn hoogst waarschijnlijk ook al gestolen. Jammer maar helaas.". vervolgens postte ik "SeasOfSilence: niemand heeft je gehacked. hoewel.... Han e-hackte zojuist wel je geloofwaardigheid...? maar daar moet je jezelf niets van e-aantrekken.". Door deze post, realiseerde SeasOfSilence dat Han's post sarcastisch was, en dus op het moment dat hij mijn post leest en zich van het sarcasme bewust stelt, is "zijn e-vertrouwen zojuist e-hacked".
ik heb nooit gezegd dat mijn hypothetische stelling een voorbeeldsituatie was als deze, ik bewijsde enkel hoe je als gevolg van het niet inzien van sarcastische stellingen het vertrouwen van een bepaalde persoon kan dalen. zelfs al heeft het niets met deze situatie te maken, dan is het nog juist.
Antwoord de volgende keer met een feit, of een onderbouwd argument.
welk deel wil je ondersteund zien worden door een feit of argument?
"Het ligt aan jouw denkproces" slaat natuurlijk ook helemaal op stront.
in tegenstelling tot de boeiende inhoud van jouw posts, eh?