d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Doe De Nationale Inburgering Test! > en laat ons je cijfer weten.
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Dec 29 2005 11:35am
Quote (richburg @ Dec 29 2005, 04:07 PM)
9.4

niet slecht als je denkt dat ik 10 jaar in de VS heb gewoont..

ik hoop dat je beseft dat deze test niets bewijst.
vragen over topografische kennis en staatsgeschiedenis zijn gebaseerd op kennis, en als er zo weinig mensen in staat zijn een goede oplossing te geven bewijst dit enkel dat het educatieve aspect van de Nederlandse maatschappij tekort komt.
ik vind al die integratieshit allemaal tijdsverspilling. het lijkt meer een soort geruststelling naar de autochtone bevolking (die de allochtone bevolking "vreest" - bij wijze van spreke -) toe, die "oplossingen" verwacht van de regering voor de (zogenaamde) spanningen tussen de verschillende culturen. helaas betekenen inburgeringstesten weinig of niets, want je kan culturele/maatschappelijke kennis opdoen om voor deze test te slagen zonder de garantie te bieden dat je een "modelburger" wordt.

voor de rest boeit dat natuurlijk niet.
Member
Gold: 11.33
Dec 29 2005 11:39am
Quote (¢?NNI @ Dec 29 2005, 05:35 PM)
Quote (richburg @ Dec 29 2005, 04:07 PM)
9.4

niet slecht als je denkt dat ik 10 jaar in de VS heb gewoont..

ik hoop dat je beseft dat deze test niets bewijst.
vragen over topografische kennis en staatsgeschiedenis zijn gebaseerd op kennis, en als er zo weinig mensen in staat zijn een goede oplossing te geven bewijst dit enkel dat het educatieve aspect van de Nederlandse maatschappij tekort komt.
ik vind al die integratieshit allemaal tijdsverspilling. het lijkt meer een soort geruststelling naar de autochtone bevolking (die de allochtone bevolking "vreest" - bij wijze van spreke -) toe, die "oplossingen" verwacht van de regering voor de (zogenaamde) spanningen tussen de verschillende culturen. helaas betekenen inburgeringstesten weinig of niets, want je kan culturele/maatschappelijke kennis opdoen om voor deze test te slagen zonder de garantie te bieden dat je een "modelburger" wordt.

voor de rest boeit dat natuurlijk niet.

vind ik ook!
Member
Gold: 5,172.38
Dec 29 2005 01:42pm
Een 4,2
''Helaas, u bent niet ingeburgerd''. Maja
Member
Gold: 19.26
Dec 29 2005 02:09pm
3.2 yeah!
Member
Gold: 5,901.42
Dec 29 2005 02:22pm
nee?
ik heb een 4.2 (da rijmt tongue.gif)

Ik schijt op inbugering? tongue.gif
Member
Gold: 116.00
Dec 29 2005 04:58pm
Quote (mUMmY- @ Dec 29 2005, 11:34 AM)
RESULTAAT

Voor de Nationale Inburgering Test heeft U het volgende cijfer behaald :

7.4

U bent `ingeburgerd`!

Goh.. wat had ik dat nou niet verwacht.

Wij ook niet! Zo te zien heb jij de meeste 'kennis' van nederland onder de mensen die geen google hebben gebruikt. *points down*.

@kanni: blij dat iemand het er mee eens is dat een dergelijke inburgeringstest onzin is en verder ook absoluut niet helpt bij het inburgeren of het beter bekent maken met nederland van allochtonen.

Weet iemand trouwens welke minister (of ministerie) het hele test-gebeuren verzonnen heeft?

/edit: o sorry iemand was deze keer blijkbaar niet zo "never forgotten"

This post was edited by sK_Kabouter on Dec 29 2005 05:00pm
Member
Gold: 28.70
Dec 30 2005 03:53am
Tja ik wist alle antwoorden zo ongeveer nog..

Mja was ook eigelijk zoooooo makkelijk. eek6.gif
Member
Dec 30 2005 06:26am
Quote (sK_Kabouter @ Dec 29 2005, 11:58 PM)
RESULTAAT

7.4

U bent `ingeburgerd`!

Wij ook niet! Zo te zien heb jij de meeste 'kennis' van nederland onder de mensen die geen google hebben gebruikt. *points down*.

@kanni: blij dat iemand het er mee eens is dat een dergelijke inburgeringstest onzin is en verder ook absoluut niet helpt bij het inburgeren of het beter bekent maken met nederland van allochtonen.

Weet iemand trouwens welke minister (of ministerie) het hele test-gebeuren verzonnen heeft?

Als je hier mee probeert te zeggen dat ik google heb gebruikt dan heb je het helemaal mis..
Dat noemen ze een beetje verstand.. laat je weer zien dat je jaloers bent op me...

wat een jaloezie omdat iemand beter is en je kunt het niet hebben.
Member
Dec 30 2005 06:34am
Quote (richburg @ Dec 30 2005, 12:26 PM)
RESULTAAT

7.4

U bent `ingeburgerd`!

Als je hier mee probeert te zeggen dat ik google heb gebruikt dan heb je het helemaal mis..
Dat noemen ze een beetje verstand.. laat je weer zien dat je jaloers bent op me...

ok. als je dan toch zo'n hoog IQ zou hebben zou je toch MINSTENS weten dat VERSTAND NIETS te maken heeft met KENNIS. mensen met een IQ van 100 kunnen nog altijd MEER kennis hebben dan mensen met een IQ van 140. beide begrippen staan volledig los van elkaar en hebben niets met elkaar te maken.

ik zou het erg dom vinden deze test serieus te nemen, geen reden dus om jaloers te zijn.
en eerlijk gezegd, ik denk dat niemand reden heeft om jaloers te zijn op iemand als jij. ik zou liever een beetje sociale intelligentie hebben dan kennis over de topografie en geschiedenis van Nederland.

of op wat moeten we eigenlijk jaloers zijn dan?
Member
Gold: 116.00
Dec 30 2005 06:41am
Quote (richburg @ Dec 30 2005, 02:26 PM)
RESULTAAT

7.4

U bent `ingeburgerd`!

waarom o waarom verbaast dit mij niets?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev123457Next
Add Reply New Topic New Poll