Quote (richburg @ Dec 30 2005, 12:26 PM)
Quote (sK_Kabouter @ Dec 29 2005, 11:58 PM)
Quote (mUMmY- @ Dec 29 2005, 11:34 AM)
RESULTAAT
Voor de Nationale Inburgering Test heeft U het volgende cijfer behaald :
7.4
U bent `ingeburgerd`!
Goh.. wat had ik dat nou niet verwacht.
Wij ook niet! Zo te zien heb jij de meeste 'kennis' van nederland onder de mensen die geen google hebben gebruikt. *points down*.
@kanni: blij dat iemand het er mee eens is dat een dergelijke inburgeringstest onzin is en verder ook absoluut niet helpt bij het inburgeren of het beter bekent maken met nederland van allochtonen.
Weet iemand trouwens welke minister (of ministerie) het hele test-gebeuren verzonnen heeft?
/edit: o sorry iemand was deze keer blijkbaar niet zo "never forgotten"
Als je hier mee probeert te zeggen dat ik google heb gebruikt dan heb je het helemaal mis..
Dat noemen ze een beetje verstand.. laat je weer zien dat je jaloers bent op me...
wat een jaloezie omdat iemand beter is en je kunt het niet hebben.
ok. als je dan toch zo'n hoog IQ zou hebben zou je toch MINSTENS weten dat VERSTAND NIETS te maken heeft met KENNIS. mensen met een IQ van 100 kunnen nog altijd MEER kennis hebben dan mensen met een IQ van 140. beide begrippen staan volledig los van elkaar en hebben niets met elkaar te maken.
ik zou het erg dom vinden deze test serieus te nemen, geen reden dus om jaloers te zijn.
en eerlijk gezegd, ik denk dat niemand reden heeft om jaloers te zijn op iemand als jij. ik zou liever een beetje sociale intelligentie hebben dan kennis over de topografie en geschiedenis van Nederland.
of op wat moeten we eigenlijk jaloers zijn dan?