d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1181920212229Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 01:49am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Oct 15 2008, 08:26am)
Fucking idioot. Hij doet er popcorn bij omdat hij ervan geniet hoe jij staat te trippen om jekankermoeder. Noone cares, en jij gaat dit 'gevecht' met hem toch niet winnen, omdat bijna iedereen jekankermoeder mag, en niemand kent jou, of voelt zich geroepen om jou te verdedigen.

Aandoenlijk.

EDIT: als popcorn bij een film, jeweets.


Mag ik een van de mensen zijn die jekankermoeder niet mag? biggrin.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 15 2008 01:58am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 15 Oct 2008, 09:49)
Mag ik een van de mensen zijn die jekankermoeder niet mag? biggrin.gif


NEE mad1.gif
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 02:03am
MilkAndCookies, ik blijf zolang lullen als ik wil. Het enige wat ik die is 'jekankermoeder' opfokken. 'jekankermoeder' heeft alleen van die nubcakes bilmaatjes, als jij denkt dat hij daarmee gaat winnen ben jij juist de idioot.
En waarom begin je over winnen?
Ik probeer van niemand hier te winnen, ik geef alleen m'n mening.

/E1; Bijna niemand kent me hier, omdat al m'n m8's vooral gamers zijn. (Kijk niet naar me friendlist *ofwel, mag je zelf weten*, want daar staan ze niet allemaal in.)

/E2; Grappig om te zien hoe jullie 'jekankermoeder' verdedigen, maar falen.

This post was edited by GameAndWatch on Oct 15 2008 02:07am
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 02:07am
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Oct 15 2008, 09:58am)
NEE mad1.gif


Dat vind ik flauw hoor sad.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 15 2008 04:12am
Quote (GameAndWatch @ Wed, 15 Oct 2008, 09:03)
MilkAndCookies, ik blijf zolang lullen als ik wil. Het enige wat ik die is 'jekankermoeder' opfokken. 'jekankermoeder' heeft alleen van die nubcakes bilmaatjes, als jij denkt dat hij daarmee gaat winnen ben jij juist de idioot.
En waarom begin je over winnen?
Ik probeer van niemand hier te winnen, ik geef alleen m'n mening.

/E1; Bijna niemand kent me hier, omdat al m'n m8's vooral gamers zijn. (Kijk niet naar me friendlist *ofwel, mag je zelf weten*, want daar staan ze niet allemaal in.)

/E2; Grappig om te zien hoe jullie 'jekankermoeder' verdedigen, maar falen.


'Het enige wat ik die is 'jekankermoeder' opfokken'. Ga alsjeblieft terug naar school. En nee, hiermee verdedig ik jekankermoeder niet. Ik vind het ook een mongool. Jij bent er alleen ook een. Wanneer 2 mongooltjes met elkaar vechten...
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 15 2008 04:16am
Quote (GameAndWatch @ Wed, 15 Oct 2008, 09:03)
MilkAndCookies, ik blijf zolang lullen als ik wil. Het enige wat ik die is 'jekankermoeder' opfokken. 'jekankermoeder' heeft alleen van die nubcakes bilmaatjes, als jij denkt dat hij daarmee gaat winnen ben jij juist de idioot.
En waarom begin je over winnen?
Ik probeer van niemand hier te winnen, ik geef alleen m'n mening.

/E1; Bijna niemand kent me hier, omdat al m'n m8's vooral gamers zijn. (Kijk niet naar me friendlist *ofwel, mag je zelf weten*, want daar staan ze niet allemaal in.)

/E2; Grappig om te zien hoe jullie 'jekankermoeder' verdedigen, maar falen.


Ik verdedig jekankermoeder niet. Ik sta er gewoon van te kijken hoe 'groots' je jezelf wel niet voorstelt. Daarnaast gebruik je bijna alleen maar drogredenen, waardoor al je meningen niet zo heel erg goed uit de verf komen. Hoe kan je überhaupt een mening over iets of iemand hebben als je hier nog maar 2 dagen bent?
En ik weet niet of je het al doorhebt, je bent hier niet stoer als je progam0r bent. Je weet niet eens waar dit forum om draait.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 15 2008 04:48am
Wie zijn eigenlijk als die newbs hier?
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 04:54am
Quote (Demonsangel @ Wed, Oct 15 2008, 12:48pm)
Wie zijn eigenlijk als die newbs hier?


Hoogstwaarschijnlijk multi's
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Oct 15 2008 04:54am
Ok dus rasicten dragen allemaal zwart. Maar zijn dan ook alle mensen die zwart dragen rasict ??
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 05:01am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Oct 15 2008, 10:16am)
Ik verdedig jekankermoeder niet. Ik sta er gewoon van te kijken hoe 'groots' je jezelf wel niet voorstelt. Daarnaast gebruik je bijna alleen maar drogredenen, waardoor al je meningen niet zo heel erg goed uit de verf komen. Hoe kan je überhaupt een mening over iets of iemand hebben als je hier nog maar 2 dagen bent?
En ik weet niet of je het al doorhebt, je bent hier niet stoer als je progam0r bent. Je weet niet eens waar dit forum om draait.


Ik blader al wel wat langer door deze Topic's heen. En ik heb 't allang door, sinds ik games speel, dat je never stoer bent. En dit forum draait, zoals je kan zien, over een kerel die iets niet begreep over racisten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1181920212229Next
Add Reply New Topic New Poll