d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1181920212223Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 04:54am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:46)
haha die laatste is echt zo verrot saai, en vooral omdat het al 100 keer is gezegd en de eerste keer al faalde..


Dat bepaal jij niet.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:46)
"tijdgenoten" hahhahaha ouwe flikker dat je bent wist het wel jij zou het kruisje aan moeten klikken niet ik je vrienden gaven je het goeie voorbeeld


Het is leuker als je zelf iets verzint. Waarom zou ik het kruisje moeten aanklikken? Omdat ik ook na 4 jaar tussen het studeren door af en toe d2jsp opstart? Rot toch op.

edit: Heb nog wel een tip voor je: "interpunctie"

This post was edited by sK_Kabouter on Sep 4 2008 04:54am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 05:00am
Quote (WemyNM @ Thu, 4 Sep 2008, 12:28)
Had ook niet verwacht dat het zo zou lopen, maar zo is die leventjeeeeeeeeeeeeeeee.
Koken doet ze zeer verdienstelijk, 0 beklag.
Appartement is goed leefbaar voor 2 personen, maar niet riesig; badkamer en wc zijn een beetje klein.

Weet je al iets over maandag?

Toppie. Ik kom wel een keer langs voor koffie.

Maandag; ik gok van wel. Je hoort het morgen nog wel van me.

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:47)
lol jij hebt zeker een bambie tattoo op je kont

habbo heb ik nooit gehad wist/weet niet eens wat het was/is totdat dat topic hier met die acc derin, maarja zelfs jij bent niet zo stom dat je daar niet zelf achter was

schildpad staat natuurlijk voor bescherming, shit moet jou nog vanalles leren ook..

Nu verder. De schildpad staat voor bescherming. Hoe kon ik het ook vergeten. Gaat hij jou beschermen?

Of is zijn dikke schild symbool voor jouw bord voor je kop?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:02am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 12:54)
Het is leuker als je zelf iets verzint. Waarom zou ik het kruisje moeten aanklikken? Omdat ik ook na 4 jaar tussen het studeren door af en toe d2jsp opstart? Rot toch op.

edit: Heb nog wel een tip voor je: "interpunctie"


kheb nog een tip voor je, wat je ook zegt het gaat er rechts in en links uit je leven intereseerd me geen ene drol dus hou je kop erover

ik bepaalde dat ook niet want anderen zeiden tijdens het grootte hoveniers topic dat het te stom is om te zeggen

aan het einde van de straat is hier een hovenier komen wonen en ik woon in een straat vol met best grootte vrijstaande huizen en hij heeft en 3 manden het grootste huis uit de straat uit niets laten bouwen

dusse grasmaaien levert nog iets op he, sukkel.. jij zou later blij moeten zijn als je iemand zou kunnen veroorloven die bij jouw de tuin bijhoud

interpunctie weer zo'n homo opmerking van je meneer ik troll het forum in men vrije tijd en kijk naar andermans nederlandse skills, fuck! flikker toch op en ga een leven zoeken kneus
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:04am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 4 Sep 2008, 13:00)
Nu verder. De schildpad staat voor bescherming. Hoe kon ik het ook vergeten. Gaat hij jou beschermen?

Of is zijn dikke schild symbool voor jouw bord voor je kop?


ga jij met je hoge inteligentie maar eens duizende jaren oude tekens belachelijk maken

en ja daar moet ik om lachen, HA.. jij bent nog erger dan die kabouter homo wist je dat?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 05:10am
Kanker, BadBoy je zit bijna op dezelfde laagte als Monkey..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:13am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 13:10)
Kanker, BadBoy je zit bijna op dezelfde laagte als Monkey..


gelukkig zit ik niet in de kontelikker squad

mensen die al beginnen met dat woord zitten veel lager dan monkey ooit zal komen..

triest gewoon ik hoop dat je eraan sterft zodat jij inziet dat het toch niet zo leuk is..

stoer ben je dan mag je de heledag kanker roepen

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 05:15am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 05:17am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 12:02)

interpunctie weer zo'n homo opmerking van je meneer ik troll het forum in men vrije tijd en kijk naar andermans nederlandse skills, fuck! flikker toch op en ga een leven zoeken kneus


"homo, kneus, fuck, flikker, ga een leven zoeken". Ben je een beetje over je toeren?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 05:20am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 13:04)
ga jij met je hoge inteligentie maar eens duizende jaren oude tekens belachelijk maken

en ja daar moet ik om lachen, HA.. jij bent nog erger dan die kabouter homo wist je dat?


Tekens? Duizenden jaren oud? En die ga jij op je lichaam zetten?

Even googlen:

Quote
Schildpad... Grote moeder
voed mijn geest
kneed mijn hart
opdat ik ook jou kan dienen

Haha. Fucking gay.

Nog meer:
Quote
Schildpad: Symbool voor lang leven, kracht en uithoudingsvermogen. 

Nu nog intelligentie, he?

Quote
De schildpad staat symbool voor een lang leven. Een levende schilpad geven is niet aan te raden – deze vergt meer verzorging dan je vermoedt. Je kunt een dagje naar de dierentuin aanbieden om schildpadden te bekijken. Of een voorwerp in de vorm van een schildpad cadeau doen.

Ja, Badboy zijn schouder bijvoorbeeld. Die wil iedereen wel hebben en aanraken. Vooral zijn 16 jarige chick.

Quote
Het is een eigentijds verhaal over een jongen, Luktor Nevel. Hij heeft een hazenlip, en praat gebrekkig, hij spreekt de d en de t niet uit. Zijn vaders hobby is kunst. Aanvankelijk zijn het alleen posters die hij in huis ophangt, later maakt hij de kunstwerken van anderen na en maakt zo het woonhuis tot een replicamuseum. Veel oog voor vrouw en zoon heeft hij niet, en Luktors moeder zoekt steeds meer haar eigen weg, en verhuist later naar een eigen appartement.
Luktor krijgt pas in de gaten wat kunst is en wat het voor zijn vader betekent als hij door er met autootjes op te rijden een poster helemaal beschadigd heeft. Zijn vader wil hem doen beseffen wat hij gedaan heeft en hij neemt hem meteen mee naar een museum.
"het was het eerste museumbezoek van mijn leven en liet bij mij de smaak achter van zoiets als bier of olijven, dingen die mensen lekker schenen te vinden maar die eigenlijk nogal vies waren."
Luktor gaat terug naar het museum, bepaalde schilderijen fascineren hem. Hij betrekt ze op zichzelf.
Intussen heeft hij een vriendschap opgebouwd met Ruiz en Irina. Met z'n drie-en vormen ze een kunstgroepje: er is een leraar die hen stimuleert, en een kunstenaar die hen stimuleert om zelf iets te maken. Als teken van vriendschap hebben ze alle drie een tatoeage laten zetten. Bij Luktor is dat een schildpad. Op zijn bovenlip. Op de dag dat hij zijn felbegeerde groene sportschoenen kreeg, zag hij in een restaurant twee schildpadden, die gekoesterd werden door de eigenaar. En zoals zij even oud waren als het restaurant nam Luktor zich voor om te zorgen dat zijn schoenen goed bleven, dan zou het met hem zelf ook goed gaan, net als het met het restaurant goed ging.. Zo werd de schildpad zijn symbool. Als hij hoort dat schildpad in het Frans Tortue is, verandert hij zijn naam. En hoe het komt weet hij niet, maar zijn spraakgebrek verdwijnt ineens.


Ah, nog meer losers met een schildpad.



Kijk, daar vliegt je tattoo!




Wat heb je nog meer in je tattoo? Die shit is top om te googlen.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 4 2008 05:22am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:13)
gelukkig zit ik niet in de kontelikker squad

mensen die al beginnen met dat woord zitten veel lager dan monkey ooit zal komen..

triest gewoon ik hoop dat je eraan sterft zodat jij inziet dat het toch niet zo leuk is..

stoer ben je dan mag je de heledag kanker roepen


De hele dag kanker roepen is minder sneu dan de hele dag flikker, homo, kontneuker, etc roepen. Ik neem aan dat in dit Nederlands forum geen enkel persoon kanker HEEFT. Ik weet zeker dat hier tenminste 2 homofiele mensen zitten. Ze trekken zich dan wel niet zoveel van jouw mening aan, maar in het 'echt' zijn er misschien wel mensen die zich daardoor aangedaan voelen.
Mijn vader heeft momenteel een tumor in zijn hersenen, voordat je komt met je verhaaltje 'MIJN ZUSJE'S BESTE VRIENDINNETJE DAAR HET NEEFJE VAN EN DAAR DE DOCHTER VAN HEEFT KANKER EN DAT VIND IK HEEEEEEEEEL ERRUUG'.


This post was edited by MilkAndCookies on Sep 4 2008 05:24am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 05:32am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 4 Sep 2008, 13:22)
De hele dag kanker roepen is minder sneu dan de hele dag flikker, homo, kontneuker, etc roepen. Ik neem aan dat in dit Nederlands forum geen enkel persoon kanker HEEFT. Ik weet zeker dat hier tenminste 2 homofiele mensen zitten. Ze trekken zich dan wel niet zoveel van jouw mening aan, maar in het 'echt' zijn er misschien wel mensen die zich daardoor aangedaan voelen.
Mijn vader heeft momenteel een tumor in zijn hersenen, voordat je komt met je verhaaltje 'MIJN ZUSJE'S BESTE VRIENDINNETJE DAAR HET NEEFJE VAN EN DAAR DE DOCHTER VAN HEEFT KANKER EN DAT VIND IK HEEEEEEEEEL ERRUUG'.


het intereseerd me iig geen ene flikker wat je te vertellen hebt over je rl weet je dat..

fijn voor je vader..
een voordeel als hij sterft hoeft hij tenminste niet te zien wat voor stakker jij bent../word..

wuben ik weet niet wat het is met jou maar ik vind het triest ik denk dat je zovaak in je kont geneukt bent dat de shit uit je kop komt
schildpad heeft in meerder culturen een andere betekenis dus voordat je weet welke stijl ik heb weet je er niets over..
er zijn veel meer mensen met veel ergere belachelijk tattoo's op hun lichaam ga hun lastig vallen
je weet niets over mijn vriendin dus denk ook niet de leeftijd te weten want ze is wel ff iets ouder...
denk dat jij eerder de pedofiel bent daarom wil ook iedere homo die ik ken leraar worden.. laat me raden dat wil jij vast ook

ik heb niets tegen homo's integendeel juist netasl jullie niets tegen kanker hebben..

Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 13:17)
"homo, kneus, fuck, flikker, ga een leven zoeken". Ben je een beetje over je toeren?


ben je een beetje uitgeluld?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 05:34am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1181920212223Next
Add Reply New Topic New Poll