Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 13 Jan 2008, 02:46)
hij moet gewoon zen kanker bek over men neefje houwe
moet wel lachen om "wegpesten".
als hij wil flamen geen probleem maar hou mijn familie derbuiten want dat is nou eenmaal rl
dus doe dat ook irl
waarom huil je zo dat ze t over je familie hebben.
dat is egt voor wannebees.
ownee, hou je bek over mn moeder vieze vuile flikker crai crai crai
egt net als die loser die niet tegen t woord kanker kunnen omdat er ooit een familielid aan is overleden, nou en, dat gebeurt.
dat soort dingen zijn egt alleen voor onderontwikkelde mensen weggelegd blijkt hier maar weer, als je kijkt naar wie er allemaal zo reageert en wie niet