d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1181920212225Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 07:46pm
Quote (ReadyAimFire @ Sat, 12 Jan 2008, 19:49)
Wat ik me oprecht afvraag badboydegekste, is of jij in het echt ook altijd direct met fysiek geweld begint te dreigen. Vat dit niet op als een flame, maar zo stoer zie je er niet uit en ik kan me voorstellen dat je al meermaals in de problemen bent gekomen met zo'n gedrag. Als je niet wil dat mensen af en toe een rake opmerking maken, post dan niet zoveel onzin en laat andere mensen ook met rust. En begin al helemaal niet te dreigen met irl, want dat kan iedere kleuter, het komt er toch nooit van. Ik hoop dat je slim genoeg bent om hier niet op te antwoorden met: omg, ik stamp je zo in mekaar man, kom maar naar "insert woonplaats" als je durft!


hij moet gewoon zen kanker bek over men neefje houwe

moet wel lachen om "wegpesten".

als hij wil flamen geen probleem maar hou mijn familie derbuiten want dat is nou eenmaal rl

dus doe dat ook irl

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 12 2008 07:48pm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 13 2008 03:26am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 13 Jan 2008, 02:46)
hij moet gewoon zen kanker bek over men neefje houwe

moet wel lachen om "wegpesten".

als hij wil flamen geen probleem maar hou mijn familie derbuiten want dat is nou eenmaal rl

dus doe dat ook irl


waarom huil je zo dat ze t over je familie hebben.
dat is egt voor wannebees.
ownee, hou je bek over mn moeder vieze vuile flikker crai crai crai
egt net als die loser die niet tegen t woord kanker kunnen omdat er ooit een familielid aan is overleden, nou en, dat gebeurt.
dat soort dingen zijn egt alleen voor onderontwikkelde mensen weggelegd blijkt hier maar weer, als je kijkt naar wie er allemaal zo reageert en wie niet
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jan 13 2008 04:09am
eerste keer gekust: al lang vergete^^
eerste keer gepijpt: eigelijk een raar verhaal hierbij ... toen ik zo een jaar of 6-7 was .. ging ik op kamp met de jeugdbeweging .. en heeft een meiske mij gepijpt .. ma ik wist ni goe wa da was^^ we sliepen naast elkaar in een stapelbed en we hadden beiden geen besef van wat we deden ^^...
de 2de keer (da ik het wel besefte) was op mijn 16 peis ik smile.gif

eerste keer gebalt: als dit ontmaagding betekend ... op mijn 17 smile.gif, geen verdere details erbij...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 13 2008 04:45am
Quote (Tha_Axid @ Sun, 13 Jan 2008, 10:26)
waarom huil je zo dat ze t over je familie hebben.
dat is egt voor wannebees.
ownee, hou je bek over mn moeder vieze vuile flikker crai crai crai
egt net als die loser die niet tegen t woord kanker kunnen omdat er ooit een familielid aan is overleden, nou en, dat gebeurt.
dat soort dingen zijn egt alleen voor onderontwikkelde mensen weggelegd blijkt hier maar weer, als je kijkt naar wie er allemaal zo reageert en wie niet


kneus..
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 13 2008 07:42am
OK. nu weer terug naar batsen
uitgaan in breda heerscht. serieus.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jan 13 2008 07:51am
Quote (edujackass @ Sun, 13 Jan 2008, 15:42)
OK. nu weer terug naar batsen
uitgaan in breda heerscht. serieus.


Al ontmaagd?
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:03am
Waar blijven die sappige verhalen?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 13 2008 08:03am
Quote (edujackass @ Sun, 13 Jan 2008, 14:42)
OK. nu weer terug naar batsen
uitgaan in breda heerscht. serieus.


ja wtf ik vroeg nog of je ging , anders kwam ik ook ff langs mini jsp meeting tongue.gif
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:04am
Quote (Wuben[NM] @ Sun, 13 Jan 2008, 15:51)
Al ontmaagd?


nog niet. ben wel gespankt
\
--- rest hoef je niet te weten. zodra ik ontmaagd ben post ik het wel gewoon.

This post was edited by edujackass on Jan 13 2008 08:05am
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 13 2008 08:05am
Quote (edujackass @ Sun, Jan 13 2008, 02:04pm)
nog niet. ben wel gespankt en aangeboden mee tegaaan naar toilet met meisje maar was te dronken en kwam er thuis pas achter omdat een vriend me toen vroeg waarom ik niet met haar mee ging.
ik kon me hond wel doodstampen.


Ben je zo wanhopig dan?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1181920212225Next
Closed New Topic New Poll