d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1171819202123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 03:28am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:12)
jij en je homo maatje spammen heel dutch vol met jullie crap

huur gvd een kamer en laat de rest van jsp erbuiten..


Oh sorry! Zal ik dan maar foto's posten van mijn naakte bovenlichaam met schildpadden erop getekend? De schildpad symboliseert traagheid. Ik ben namelijk traag van begrip.

Als je dat nou had gezegd, was je mijn held geweest.

Ik weet zeker dat iedereen alles wil weten over Remy zijn samenwonen. Dat is ook de reden dat we samen geen kamer huren.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 03:31am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 4 Sep 2008, 11:28)
Oh sorry! Zal ik dan maar foto's posten van mijn naakte bovenlichaam met schildpadden erop getekend? De schildpad symboliseert traagheid. Ik ben namelijk traag van begrip.

Als je dat nou had gezegd, was je mijn held geweest.

Ik weet zeker dat iedereen alles wil weten over Remy zijn samenwonen. Dat is ook de reden dat we samen geen kamer huren.


ach ach ach niet huilen vriendje..

ik heb die foto niet hier gepost dat was iemand anders jij idioot ga maar zoeken in de oude trommel, sukkel..\

Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 11:28)
Als je niet weet wat ironie is, gebruik het woord dan ook niet.


en jij moet al helemaal je kop dichthouden kut kabouter ga een fucking leven zoeken kut kneus 4 jaar zit je al op dit forum en je bent nog steeds een random

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 03:32am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 03:33am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:31)
ach ach ach niet huilen vriendje..

ik heb die foto niet hier gepost dat was iemand anders jij idioot ga maar zoeken in de oude trommel, sukkel..


Ok, BadBoyDeGekste! @ superdudes.nl.

Hoe is het voor de rest met je?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 03:36am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 4 Sep 2008, 11:33)
Ok, BadBoyDeGekste! @ superdudes.nl.

Hoe is het voor de rest met je?


ben al meer dan een half jaar niet meer ingelogd op die site

d8 dat jij de foto's wel geil vond..

goed dat je het zegt want ik was vergeten men profiel te verwijderen
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 03:42am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:36)
ben al meer dan een half jaar niet meer ingelogd op die site

d8 dat jij de foto's wel geil vond..

goed dat je het zegt want ik was vergeten men profiel te verwijderen


En je habbo hotel? Heb je die nog wel?

Jij en geile foto's? Welke dan? Die met die kindertekening op je arm en schouder?

"De schildpad herinnert me aan mijn eigen humor. Ze leggen heel veel eitjes, maar slechts enkele van hun jongen bereiken de zee. Zo gaat het ook met mijn grapjes."
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 03:47am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 4 Sep 2008, 11:42)
En je habbo hotel? Heb je die nog wel?

Jij en geile foto's? Welke dan? Die met die kindertekening op je arm en schouder?

"De schildpad herinnert me aan mijn eigen humor. Ze leggen heel veel eitjes, maar slechts enkele van hun jongen bereiken de zee. Zo gaat het ook met mijn grapjes."


lol jij hebt zeker een bambie tattoo op je kont

habbo heb ik nooit gehad wist/weet niet eens wat het was/is totdat dat topic hier met die acc derin, maarja zelfs jij bent niet zo stom dat je daar niet zelf achter was

schildpad staat natuurlijk voor bescherming, shit moet jou nog vanalles leren ook..
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 4 2008 04:28am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 4 Sep 2008, 10:43)
Ha, fucking huisje boompje beestje. Jij bent het beestje, beest.

Wist niet dat die shit zo serieus was. Kan ze een beetje koken? Heeft ze een groot appartement?

Had ook niet verwacht dat het zo zou lopen, maar zo is die leventjeeeeeeeeeeeeeeee.
Koken doet ze zeer verdienstelijk, 0 beklag.
Appartement is goed leefbaar voor 2 personen, maar niet riesig; badkamer en wc zijn een beetje klein.

Weet je al iets over maandag?

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 11:47)
schildpad staat natuurlijk voor bescherming

Beter gebruik je een condoom, dan een willekeurig dier met een willekeurige betekenis in je lichaam te laten spuiten.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 04:38am
Quote (WemyNM @ Thu, 4 Sep 2008, 12:28)
Beter gebruik je een condoom, dan een willekeurig dier met een willekeurige betekenis in je lichaam te laten spuiten.


wat ben jij grappig

shit zeg

en nu krijgen we een inteligente flame van de kabouter

This post was edited by BadBoyDeGekste on Sep 4 2008 04:38am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 04:40am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 10:31)
en jij moet al helemaal je kop dichthouden kut kabouter ga een fucking leven zoeken kut kneus 4 jaar zit je al op dit forum en je bent nog steeds een random


Rage. Anders dan jij is het niet mijn doel om op een of ander internetforum naamsbekendheid te verwerven door idiote uitspraken te doen. Ondanks dit ben ik niet altijd een 'random' geweest. De meeste van mijn 'tijdgenoten' zijn zo verstandig geweest om het rode kruisje rechtsboven in je beeldscherm permanent aan te klikken. Zou jij ook moeten doen.

Kom niet bij me aan met 'd2jsp en het echte leven gaan niet samen'. Dan lijk je alleen maar een grotere nerd.

Ga het grasveld maaien.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 04:46am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 4 Sep 2008, 12:40)
Rage. Anders dan jij is het niet mijn doel om op een of ander internetforum naamsbekendheid te verwerven door idiote uitspraken te doen. Ondanks dit ben ik niet altijd een 'random' geweest. De meeste van mijn 'tijdgenoten' zijn zo verstandig geweest om het rode kruisje rechtsboven in je beeldscherm permanent aan te klikken. Zou jij ook moeten doen.

Kom niet bij me aan met 'd2jsp en het echte leven gaan niet samen'. Dan lijk je alleen maar een grotere nerd.

Ga het grasveld maaien.


haha die laatste is echt zo verrot saai, en vooral omdat het al 100 keer is gezegd en de eerste keer al faalde..

"tijdgenoten" hahhahaha ouwe flikker dat je bent wist het wel jij zou het kruisje aan moeten klikken niet ik je vrienden gaven je het goeie voorbeeld
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1171819202123Next
Add Reply New Topic New Poll