Quote (Kanni @ Mon, 25 Aug 2008, 12:26)
Ruben:
1. Er is geen 'fucking rage'.
2. Mijn reactie staat los van het feit dat je Han "disste".
3. Mijn punt is dat je je stoerder gedraagt op internetje dan in je dagelijks leven.
4. Het gaat over jou. Je mag veertig kilo wegen, geen probleem, maar gedraag je er dan ook naar.
1. Jawel. Je probeert me te beledigen door mijn GEWICHT te gaan nemen. Hoe zielig is dat?
2. Haha, bullshit. Han wordt van alle kanten aangevallen en jij begint ineens te zeiken dat ik Unotopia zijn spelfout corrigeer. Volgens mij is het niet de eerste keer dat ik iemand corrigeer en het lijkt me ook sterk dat jij zoveel om Unotopia zijn gevoel geeft dat je hem gaat helpen. Of heb ik het mis?
3. Ik gedraag me niet stoer hier. Of is "it's me, mario" stoer in jouw boekje? Ben je soms een loodgieter? Of wat was het.. toerisme?
4. Haha, hoe kom je erbij dat ik veertig kilo weeg? Aan die foto van jou te zien (ik werd er kankerhitsig van; ik denk dat die Belgische "meskes" met wie jij seks hebt gehad (2 ofzo) hetzelfde overkwam) is mijn lichaam in heel wat betere vorm dan dat van jou. Niet dat dat er toe doet, maar aangezien je het zo graag over mijn gewicht hebt, dan wil je dat wellicht ook wel weten.
Wellicht kan je Bob nu ook gaan dissen. Dan is Han weer trots op je.