d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1171819202126Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jul 3 2008 06:52am
Quote (DuffmanX @ Wed, Jul 2 2008, 09:12pm)
1 Duels worden gehouden in Nightmare
2 Je mag Of wisp of TG vs mij gebruiken
3 Hacks zijn niet toegestaan
4 Precast is niet alowed Dit houd niet in dat je niet mag Es'en maar als je een Staff hebt Gaat die in je Inventory


Wat een kut regels, dus jij zou alles van abs mogen gebruiken tegen een andere speler maar hij alleen whisp of tg, leuk leuk!
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 3 2008 08:58am
geen pm ofzo :S wanener duelle we?
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 3 2008 09:40am
Quote (Racistm @ Thu, 3 Jul 2008, 15:58)
geen pm ofzo :S wanener duelle we?


Pm send.
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Jul 3 2008 12:00pm
Trappers zijn lame, daar doe ik niet aan, sorry ^^ niet erg moeilijk, traps zetten rennen en in de buurt blijven, imo trap = fail ^^

als je andere nice char hebt, wil je best duelen smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 3 2008 12:49pm
Quote (I_Have_Many_friends @ Thu, 3 Jul 2008, 19:00)
Trappers zijn lame, daar doe ik niet aan, sorry ^^ niet erg moeilijk, traps zetten rennen en in de buurt blijven, imo trap = fail ^^

als je andere nice char hebt, wil je best duelen smile.gif


jij bent fail als je denkt dat je naast je traps moet blijven rennen..
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jul 3 2008 03:23pm
Als ik mag stacken wat ik wil doe ik wel ff keertje mee.

Mart
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Jul 3 2008 10:57pm
Quote (DuffmanX @ Wed, Jul 2 2008, 08:12pm)
Nee, is puur omdat mensen keihard huilen als ze verliezen.

ik speel gewoon volgens de jsp rules op de Board,
vs mij houd dat in.

1 Duels worden gehouden in Nightmare
2 Je mag Of wisp of TG vs mij gebruiken
3 Hacks zijn niet toegestaan
4 Precast is niet alowed Dit houd niet in dat je niet mag Es'en maar als je een Staff hebt Gaat die in je Inventory

.


smiter met 20 punten in light res aura = 85 light res + tgod = 95 light res + 20 abs van tgod + allowed volgens zijn rules + autowin = byebye duffmanX
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 4 2008 06:43am
boost je char, equip hem, en kick zijn ego kont.
Banned
Posts: 4,914
Joined: Dec 3 2006
Gold: 22.50
Jul 4 2008 06:45am
Quote (Yoghurt. @ Fri, 4 Jul 2008, 14:43)
boost je char, equip hem, en kick zijn ego kont.


dat is de simpele manier
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 4 2008 08:41am
Quote (Falkerakatim @ Fri, 4 Jul 2008, 05:57)
smiter met 20 punten in light res aura = 85 light res + tgod = 95 light res + 20 abs van tgod + allowed volgens zijn rules + autowin = byebye duffmanX


dan maak je die char tog en duel je me??? bangin.gif
mensen. stop met dat lompe gespam. als het zo simpel zou zijn had ik tog geen 12 wins en 1 lose op mn lijsje staan.

julie weten van te voren allemaal al waar je aan begint, ik wist van geen 1 iemand wie wat zou spelen, dus cut the spam en laat gewoon weten of je wilt duellen..........
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1171819202126Next
Closed New Topic New Poll