d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hiphop 4 > A Topic About Music, Without Any Spam.
Prev117181920Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jul 15 2008 03:57pm
Quote (JWT @ Tue, Jul 15 2008, 05:22pm)
Van Tech N9ne.


tech nine, tech n9ne, tecca nine enz...
die kerel van de clip IS Tech N9ne dus.
Ceza met Tech N9ne dus.
hebde play gedrukt? biggrin.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jul 16 2008 06:07am
Quote (MorphX @ Tue, Jul 15 2008, 09:57pm)
tech nine, tech n9ne, tecca nine enz...
die kerel van de clip IS Tech N9ne dus.
Ceza met Tech N9ne dus.
hebde play gedrukt? biggrin.gif
Ooooh.

Quote
turks rapper Ceza me Tech Nine.
Je bedoelt met. Ik dacht dat het 1 lange turkse naam was. wink.gif

Nee, ik had dus niet op play gedrukt omdat ik niet van duitse rap hou. hehe

Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jul 16 2008 03:31pm
Quote (JWT @ Wed, Jul 16 2008, 01:07pm)
Je bedoelt met. Ik dacht dat het 1 lange turkse naam was. wink.gif

Nee, ik had dus niet op play gedrukt omdat ik niet van duitse rap hou. hehe


ja kzen van antwerpen he,
soms ebde de neiging om ook te schrijven zolak da ge spreekt. Met dus biggrin.gif

btw das geen duitse rap biggrin.gif
turks en engels
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Jul 17 2008 09:37pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 18 Jul 2008, 00:21)


Zijn dat de liedjes die op de begrafenis van je zus zijn gedraaid?
Hoe is je zus eigenlijk overleden?
Heeft ze een langzame, maar bovenal extreem pijnlijk lange dood geleden, waar jij eigenlijk extreem geƫmotioneerd aan terugdenkt?
Ik ben daar zo godvergeten, kankerbenieuwd naar...
bier.gif
Kankersmileys.

edit:

http://www.youtube.com/watch?v=od-tPzRoFIo
Zo voel ik me, als ik straks wakker word.
Whiskey si teh k1nG!!!!!11!nine-eleven!11!!!!1!!

This post was edited by WemyNM on Jul 17 2008 09:40pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 17 2008 10:36pm
sukkeltje
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 18 2008 12:18am
Hahahahahahahahahahaha.

Ik vind Diggy Dex eigenlijk best gruwelijk!
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Jul 18 2008 08:18am


die Stoupe kan beats maken ze.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 19 2008 02:39am
http://www.youtube.com/watch?v=-a2Ggetw4dc

http://www.youtube.com/watch?v=kNsx0OJCuos&feature=related

Kankervrolijk.

This post was edited by Wuben[NM] on Jul 19 2008 02:40am
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Jul 19 2008 04:35am


Go Back To Nederlands Topic List
Prev117181920Next
Closed New Topic New Poll