Quote (Demonsangel @ Mon, 10 Sep 2007, 19:44)
Dat Biomedische een zware richting is, weet ik wel ik heb het zelf gedaan.
Hij verdient 700 en daar gaat 400-500 per maand naar het kot? Ik denk zelfs dat het in Nederland nog duurder zal zijn dan hier, dus dikke BS.
Ik kan er niet aan doen dat jij ergens in de outback woont waar alles spotgoedkoop is om te wonen etc jah?
Wij krijgen geen studiefinancieringen, wij kunnen niet zomaar lenen
Waarom, als ik aan iedereen vraag of ze werken, zeggen ze altijd nee of doen ze van die zeer lage richtingen?
Of geven ze zomaar diplomas waar jij woont?
Hier moeten we er voor werken, en werken voor geld past meestal niet in het plaatje.
Dat jij buiten gegooid wordt door je ouders is jouw probleem en kanker nu niet ( hey kijk ben ik al op zen hollands bezig) omdat ik door men ouders geholpen word.
jaloers? suck it up
On topic blijven.
En wat de fok neul jij nou over dat je biomedische wetenschappen 'zelf hebt gedaan'? Das een studie van meer dan 6 jaar. Hij verdient 700, krijgt ~300 studiefinaciering en daarvan gaat de studiefinanciering naar het kot, de rest naar eten etc. Hoezo dikke bullshit? Krijg je überhaupt de essentie door van wat ik schrijf?
Outback? El oh el. Das misschien wel het domste wat je ooit gezegd hebt. Studeren in Nederland gebeurt niet in de outback (en in België denk ik ook niet). Daarvoor moet je naar grote steden waar het moeilijk is om kamers te bemachtigen én die desondanks ze duur zijn, ze makkelijk betaalbaar zijn als je niet lui genoeg bent om te werken.
En ik weet niet met wie jij omgaat. Maar als ik aan mensen vraag in mijn buurt of ze werken, dan kijken ze me raar aan. Natuurlijk werken ze, nogal een retorische vraag is het niet? In Nederland moet je net zo goed werken voor je diploma's. Maar het is bezopen - en dat weet jij ook - dat jij elke dag van 8:30 tot 7:30 op school zit. Das langer dan een volle werkweek, zo lang mag je niet eens op school zitten. Dus werken past waarschijnlijk makkelijk in het plaatje, maar jij gaat gewoon liever op de bank zitten bij vaders en moeders. En ik wordt ook wel door mijn ouders geholpen. Want door hun leer je tenminste iets nuttigs.. Jij leert dat je tot je 50e bij ze in huis kunt blijven wonen, omdat alles zo zwaar en onbetaalbaar voor je is.
ed; Ik ga vandaag weer squashen. Heb het gister geprobeerd met een vriend. Bij het locale fitness-theater kun je elke avond een baan huren (gratish!:O) en daar maak ik optimaal gebruik van! Iemand anders die hier squasht?