Ok, komtie:
We kwamen daar aan in Enschede rond half 10. We hebben maar een half uurtje moeten wachten totdat typhoon kwam! =) O-dog was gelukkig de presentator van 't feest

Typhoon kwam hard, hij had de volgende nummers gedaan:
- Buik vol
- Bumaye
- Vlieger
- Zo niet mij
- Bommenwerper
- Zendeghi
- Volle maan
- Nieuw leven
- Los zand
- Brand los (was 't hardst)
- Hotel beschaving
Nadat typhoon z'n optreden hadde we o-dog bij ons geroept (ja, we stonden vooraan) en zeide 'naar achteren, naar achteren'. Dus hij stuurde typhoon/kees witteveen(de saxofoonman)/Dinopha 't publiek in om te crowdsurfen!

Toen riepen we typhoon naar ons heen en zeide dat o-dog het publiek in moest. Dat deed die ook ziek komisch!

Ok, toen kwam sticks met:
- Welkomswoord
- Laatste dagen
- Snelle jongens (en toen hoorde we rico's stem, maar we dachte dat het studio was. Maar toen kwam hij 't podium op vanuit 't publiek

). Echt, was blij dat die d'r was.
- Broodje aap
- Tot zo
- Weg kwijt
- Brak (met sticks al z'n acteertalent)
- Vrij
- Gekke gerrit
- Slangeleer
- Ogen open
- Strik je veter
- Hamvraag
- Sporen
- Eigen wereld
- Sporen2
- Rico deed voorvorkveer&die ene op de beat van 'jawat - moeilijk'
- Utopia (met typhoon, EN JAMES).
- Ga
- Wind waait
- Balans
- Spaanse vlieg
Ja, echt. Dit optreden was boven alles, rhythm the rebel ALLES. O-dog, Typhoon, Sticks, Rico sprongen ook wellis het publiek in en al die shit. Heb samen met o-dog lopen beuken (armen om elkaar

).
Heb op 't laatst nog met rico gepraat. Wij gingen naar hem toe van;
Wij: Ik wacht op je solo, Rico
Hij: Ik ook
Wij: hahahah, maar komt die?
Hij: misschien, wie weet!

HEY, dat shirt heb ik nog nooit gehad (wees die naar mijn shirt) blalblala, we hebbe wel 10 minuten met hem staan lullen.
MASTER, kanni ga maar gewoon naar tilburg.