Quote (shadowstriker89 @ 30 Jan 2011 14:57)
hahaha wowwwwwwwwwwwww........ wessel........ uhmmmmmmmm de verhaaltjes van eduard mogen dus eigenlijk nooittt gelezen worden door mensen die weten om wie het gaat enzo... op jou na dan natuurlijk. maar toch... mikenuun wie bent u? ik vind het juist vet om zegmaar beetje anoniem te kunnen blijven.........! en lucas, WTF waarom doe jij die dingen om 1 uur snachts hahaha we hadden al bijna een mini jsp meeting kunnen hebben.
IS DIT EEN INTEGRITY BREACH???? einde van de verhaaltjes? fuck ouwe, lijkt wel op die tijd dat E op jsp ging kijken...
maarja die jenkende vriendin was wel heel aardig, lief meisje gewoon. ze deed me alleen zo erg denken aan de beste vriendin van I vroeger.. echt precies hetzelfde gezicht figuur en karakter kapsel.. alleen was ze iets kleiner. die vriendin heb ik dus toevallig ook betrapt op jenken na het uitgaan..
maar idd volgende keer betr drinken, ik was gewoon naar de stad met de twee verkeerde gasten.. haha maar wessel. dat is vies gast, dat jij haar vorige week nog hebt gedaan.. heb ik haar facking lopen zoenen terwijl er dus grote kans was dat jou pik nog geen week geleden in die mond heeft gezeten..
Nee dat is niet, hahaha dat had ik wel grappig gevonden btw.
En Mikenuun is Mike van gisteren avond, gewoon een goede vriend van me