d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev1161718192025Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:24pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 13 Nov 2008, 19:23)
Wat is het waals dan?


dialect op frans zeker? xD
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:24pm
PARKWAY DRIVE! xD
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 01:25pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 08:24pm)
dialect op frans zeker? xD


Behoort volgens hem niet tot Belgiƫ.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 01:26pm
http://www.youtube.com/watch?v=xJ2LOhQL1FI


ff achtergrond muziek voor jullie
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:26pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 13 Nov 2008, 19:25)
Behoort volgens hem niet tot Belgiƫ.


bwa ...
wel niet wel niet

veel zever over gene stress xD
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Nov 13 2008 01:26pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 07:26pm)
http://www.youtube.com/watch?v=xJ2LOhQL1FI


ff achtergrond muziek voor jullie


kvond het ni zo leuk deuntje tongue.gif
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:27pm
Quote (Jah_Cardi @ Thu, 13 Nov 2008, 19:26)
kvond het ni zo leuk deuntje tongue.gif


http://www.youtube.com/watch?v=tptChkpxMoQ
^^
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 01:27pm
Quote (Demonsangel @ Thu, Nov 13 2008, 07:23pm)
Wat is het waals dan?

E: Shit man, dit is gewoon te amusant.


amusant ja, blame me dat ik geen enkel verstand heb van een shithole als belgie lol, heb wel boeiendere zaken aan me kop als in hoeveel plakjes belgie gesneden is lol
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 01:28pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 19:27)
amusant ja, blame me dat ik geen enkel verstand heb van een shithole als belgie lol, heb wel boeiendere zaken aan me kop als in hoeveel plakjes belgie gesneden is lol




dank u :'(
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 01:28pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, Nov 13 2008, 07:27pm)


nice, dit stel jij ook wel op prijs dan

http://www.youtube.com/watch?v=xSTfmdjhTtA

eye of the tiger cover
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1161718192025Next
Closed New Topic New Poll