d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1161718192023Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 3 2008 10:41am
Quote (Mischa @ Wed, 3 Sep 2008, 17:37)
achja, ik gooi het op jaloezie


Jaloers op?
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 3 2008 10:42am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Sep 3 2008, 04:41pm)
Jaloers op?


dat vraag ik me ook af

waarschijnlijk intelligentie en persoonlijkheid

This post was edited by Mischa on Sep 3 2008 10:43am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 3 2008 11:33am
Quote (Mischa @ Wed, 3 Sep 2008, 17:42)
dat vraag ik me ook af

waarschijnlijk intelligentie en persoonlijkheid


Wat ben je ook een ontzettende faler.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 3 2008 11:49am
Quote (sK_Kabouter @ Wed, Sep 3 2008, 05:33pm)
Wat ben je ook een ontzettende faler.


I am who I am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 3 2008 04:21pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 15:44)
Daar was ik bij, maar dat was toch niet zó ernstig? Vergeleken bij Monkey of BBDG vind ik Mischa wel meevallen.


ah de ironie..
Member
Posts: 8,605
Joined: Jun 21 2007
Gold: 106.00
Sep 3 2008 05:54pm
ikke 88 ^^
Member
Posts: 5,894
Joined: Mar 22 2007
Gold: 738.70
Sep 4 2008 12:30am
77
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 4 2008 02:43am
Quote (WemyNM @ Wed, 3 Sep 2008, 16:33)
Hrm, inmiddels woon ik hier al een week of drie. Denk dat ik vanaf volgende maand in de kosten ga delen, probeer nu zoveel mogelijk andere dingen te betalen.
Zij werkt in BoZ, ja. Ben dan ook om die reden gestopt daar.

Ha, fucking huisje boompje beestje. Jij bent het beestje, beest.

Wist niet dat die shit zo serieus was. Kan ze een beetje koken? Heeft ze een groot appartement?

Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 00:21)
ah de ironie..

Op geen manier.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 4 2008 03:12am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 4 Sep 2008, 10:43)
Op geen manier.


jij en je homo maatje spammen heel dutch vol met jullie crap

huur gvd een kamer en laat de rest van jsp erbuiten..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 4 2008 03:28am
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 4 Sep 2008, 10:12)
jij en je homo maatje spammen heel dutch vol met jullie crap

huur gvd een kamer en laat de rest van jsp erbuiten..


Als je niet weet wat ironie is, gebruik het woord dan ook niet.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1161718192023Next
Add Reply New Topic New Poll