d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev1161718192021Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 24 2008 12:54pm
Quote (uNoTopia @ Sun, 24 Aug 2008, 18:23)
Goh, dat je hier tijd aan hebt besteed om het op te zoeken, wat ben jij een triest mannetje zeg. Zoveel moeite om je gelijk te krijgen.

Kostte me eerlijk gezegd bijzonder weinig moeite, daarnaast is het natuurlijk een extreem sneu als je iemand probeert te verbeteren, als je niet weet waar je het over hebt.

Quote (uNoTopia @ Sun, 24 Aug 2008, 18:23)
Maar goed, ik had het inderdaad fout.

No shit, Sherlock.

Quote (uNoTopia @ Sun, 24 Aug 2008, 18:23)
Vraag dit aan de gemiddelde Nederlander en je zult wel zien dat veel mensen dit fout zullen hebben.

Vraag aan de gemiddelde Sioux Indiaan waar Lichtenstein ligt en ze zullen van het bestaan niet weten; dus bestaat het niet.
Jij koning van de drogreden.

Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Aug 24 2008 03:34pm
Quote (WemyNm)
Kostte me eerlijk gezegd bijzonder weinig moeite, daarnaast is het natuurlijk een extreem sneu als je iemand probeert te verbeteren, als je niet weet waar je het over hebt.


Kijk hoe jij tekeer gaat terwijl we het over één spelfout hebben. biggrin.gif


Quote (WemyNM)
Vraag aan de gemiddelde Sioux Indiaan waar Lichtenstein ligt en ze zullen van het bestaan niet weten; dus bestaat het niet.


Jij faalt. Ik zeg helemaal niet dat omdat veel mensen die fout maken, het stiekem toch 'bij deze' is. Ik zeg alleen dat het een kanker kleine fout is die veel gemaakt wordt, dus waar maak je je druk om.


Oh en je bedoelde Liechtenstein, toch?



Als je een typefoutje ziet, laat het me weten!!!!!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 24 2008 04:21pm
Ten eerste: fucking rage terwijl ik afwezig ben. EWA WAT IS DEZE?!

Ten tweede: Unotopia, je klemt jezelf een beetje vast. Veel plezier met Remy. Sioux indianen > all.

Ten derde: Han wordt gedisst en Kanni komt in actie. De diss van het jaar:

Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 12:10)
Rubentje, je lijkt me niet het type dat in 't dagelijks leven mensen op hun spelling wijst, temeer omdat je veertig kilo weegt.
Je bent vast een heel lief jongetje, dus wees jezelf. Doe niet gek via internetje.

Wat is je punt?

Ik weet niet hoor, maar laten we even kijken:











I rest my case.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 24 2008 05:14pm
Hah, tijd geleden die vele quotes.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 12:18am
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:42)
Hoezo?


Gewoon nee.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 25 2008 01:37am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Aug 25 2008, 08:18am)
Gewoon nee.


Hoe vond je de film?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 01:38am
Quote (Demonsangel @ Mon, 25 Aug 2008, 07:37)
Hoe vond je de film?


Saai!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 25 2008 01:45am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, Aug 25 2008, 09:38am)
Saai!


Hehe ^^
Ik heb die film een paar dagen geleden gezien en kan me zelfs geen een leuk stuk herinneren, als er dan al een "leuk" stuk in zat.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 01:48am
Quote (Demonsangel @ Mon, 25 Aug 2008, 07:45)
Hehe ^^
Ik heb die film een paar dagen geleden gezien en kan me zelfs geen een leuk stuk herinneren, als er dan al een "leuk" stuk in zat.


Joh, ben maar MIB gaan kijken, die was op tv!
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 25 2008 04:26am
Ruben:
1. Er is geen 'fucking rage'.
2. Mijn reactie staat los van het feit dat je Han "disste".
3. Mijn punt is dat je je stoerder gedraagt op internetje dan in je dagelijks leven.
4. Het gaat over jou. Je mag veertig kilo wegen, geen probleem, maar gedraag je er dan ook naar.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1161718192021Next
Add Reply New Topic New Poll