d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1161718192026Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 2 2008 01:46pm
Quote (DuffmanX)
gasten, heb het ATM wagelijk druk met mn vriendin hier dus ik zal niet veel tijd hebben, ik zal zoiezo weinerboy Rematchen, we weten beide waarom, en daarna zal ik Timo rematchen.

Is zij ook trots op je overwinningen?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 2 2008 01:49pm
Quote (DuffmanX @ Wed, 2 Jul 2008, 21:41)
  maar why leaved met 4-4 .. geen idee
k heb n goede rede nodig, want in principe heb ik nu  5-4 gewonnen...


Leaved:
1) Je doet onnodig interessant met je Engels.
2) Je kan geen Engels.

En als antwoord op je vraag: hij kreeg telefoon.
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2008 01:53pm
hoooi ik wil wel een duell, smile.gif
pm me maar
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jul 2 2008 01:56pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 2 Jul 2008, 20:49)

En als antwoord op je vraag: hij kreeg telefoon.


orakel
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2008 01:58pm
ik kan over een weekie duelle.

kan je ff regels hier uitleggen want ik las dat jij nog al veel regels had.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 2 2008 02:12pm
Quote (Racistm @ Wed, 2 Jul 2008, 20:58)
ik kan over een weekie duelle.

kan je ff regels hier uitleggen want ik las dat jij nog al veel regels had.


Nee, is puur omdat mensen keihard huilen als ze verliezen.

ik speel gewoon volgens de jsp rules op de Board,
vs mij houd dat in.

1 Duels worden gehouden in Nightmare
2 Je mag Of wisp of TG vs mij gebruiken
3 Hacks zijn niet toegestaan
4 Precast is niet alowed Dit houd niet in dat je niet mag Es'en maar als je een Staff hebt Gaat die in je Inventory

meer regels zijn op de pvp area europe, maar die zijn eigelijk nie nodig.

@wuben & kanni baby.gif
@rubberninja Pm me ff, ik heb score nog niet genoteert.

This post was edited by DuffmanX on Jul 2 2008 02:15pm
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 2 2008 02:25pm
Kankerjup.

Ik dacht trouwens dat je trapper speelde?

This post was edited by Chlamydia on Jul 2 2008 02:26pm
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2008 02:34pm
oke oke, wat voor char heb jij dan.. ik zie een necro en een assa
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 2 2008 03:05pm
Quote (Racistm @ Wed, 2 Jul 2008, 21:34)
oke oke, wat voor char heb jij dan.. ik zie een necro en een assa


RubberNinja wilde niet tegen mn assa spelen.
Omdat ik tog vs geen 1 char wist tot nu toe wat hij/zei zou spelen heb ik gezegt dat ik n andere char zal spelen.
De necro speelde ik, die heb ik geleent van een vriend van me.

maar voor de rest zal ik gewoon assa spelen, zodat julie net als de andere duels lastige builds voor me kunnen uitkiezen tongue.gif

cheers smile.gif

en Ty voor je pm Rubberninja
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 3 2008 05:24am
Sjongejonge, wat maken jullie dit onnodig belangrijk!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1161718192026Next
Closed New Topic New Poll