Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 6 Apr 2008, 12:34)
Ik heb vandaag iets nieuws voor mij ontdekt!
MUSE !
echt vette shit ^
hmm ik vind muse niet super omdat het niet mijn ding is maar ze zijn wel goed

/e post dan een lied eddie?
This post was edited by CpTJenJen on Apr 6 2008 05:42am