d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Vette Muziek Gewoon! > Eender Welke Muziek.
Prev1161718192028Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 6 2008 05:34am
Ik heb vandaag iets nieuws voor mij ontdekt!

MUSE !

echt vette shit ^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Apr 6 2008 05:42am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 6 Apr 2008, 12:34)
Ik heb vandaag iets nieuws voor mij ontdekt!

MUSE !

echt vette shit ^


hmm ik vind muse niet super omdat het niet mijn ding is maar ze zijn wel goed smile.gif

/e post dan een lied eddie? tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Apr 6 2008 05:42am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 6 2008 05:46am
Quote (CpTJenJen @ Sun, 6 Apr 2008, 12:42)
hmm ik vind muse niet super omdat het niet mijn ding is maar ze zijn wel goed smile.gif

/e post dan een lied eddie? tongue.gif


http://www.youtube.com/watch?v=jV1bRfLHA3A

yoyooyoy ^^^^^^

concert is echt thumbsup.gif
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Apr 6 2008 08:14am
De meesten zullen het wel al gezien hebben, maar dit blijft toch echt top. Als je het cool vindt, zoek dan zeker nog wat verder naar een andere kerel die een nieuwe versie geschreven heeft: Jerry C

http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8&feature=related
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 6 2008 02:32pm
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 6 Apr 2008, 15:14)
De meesten zullen het wel al gezien hebben, maar dit blijft toch echt top. Als je het cool vindt, zoek dan zeker nog wat verder naar een andere kerel die een nieuwe versie geschreven heeft: Jerry C

http://www.youtube.com/watch?v=QjA5faZF1A8&feature=related


ziet er best nep uit als je goed oplet..
Member
Posts: 6,251
Joined: Feb 19 2005
Gold: 28.70
Apr 6 2008 03:02pm
@BBDG: Probeer 'ns Bliss van Muse, ook een vet nummer!

Enneuh, om zelf ook maar weer 's wat te posten.

Live, met The Dolphins Cry. Komen binnenkort naar Nederland, zeker een bezoekje waard zou ik zeggen.

Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Apr 6 2008 03:10pm
Die clip van Live werkt niet :/

Eentje van van de oude doos :

Enter Shikari - No Sssweat


This post was edited by Ov2rkill on Apr 6 2008 03:10pm
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Apr 6 2008 04:47pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Apr 6 2008, 08:32pm)
ziet er best nep uit als je goed oplet..


Is niet nep: het was voor een contest waarbij je een klassiek muziekstuk moest omzetten naar elektrische gitaar, het is op echtheid gecontroleerd door een jury etc.

This post was edited by ReadyAimFire on Apr 6 2008 04:48pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 6 2008 04:52pm
Quote (ReadyAimFire @ Sun, 6 Apr 2008, 23:47)
Is niet nep: het was voor een contest waarbij je een klassiek muziekstuk moest omzetten naar elektrische gitaar, het is op echtheid gecontroleerd door een jury etc.


ik zei niet dat het nep was
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Apr 6 2008 06:06pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1161718192028Next
Add Reply New Topic New Poll