Quote (MorphX @ Mon, 14 Jul 2008, 11:41)
http://www.youtube.com/watch?v=1JfAt81Jgvw
Hah, top.
Moet zeggen dat dit wel één van de minste nummers van die CD is.
Ich warte is überdope mét erg goede tekst;
http://www.youtube.com/watch?v=tgp-SDSPMjwAlsook de nummers
Blind, Licht und Schatten (met verwijzing naar Flodder)
, Geht nicht, Stahlstadtjunge, Wir marschieren, Krieg im Kopf. De intro alleen is al geniaal.
Sterk.
Top CD. Sowieso is EGJ koning van de beats.
This post was edited by WemyNM on Jul 14 2008 04:30am