d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1161718192025Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 12:09pm
Quote (Xepo @ Sat, 12 Jan 2008, 19:07)
Haha. dat valt wel mee hoor schattebout. Hoe is dat nou? je verjaardag op jsp doorbrengen?


hmm ik log net in rond etenstijd komt er niemand zo gaat het echt feest beginnen opa en oma deruit en maten derin..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 12:10pm
Quote (�?NNI @ Sat, 12 Jan 2008, 19:07)
Wat dacht je toen je zijn opmerking las? 'Oh, nu ga ik hem eens schrik aanjagen door hem via een internet forum te bedreigen? Met mijn gespierde lichaam. En tepel- en tongpiercing.'
Haha. Ik dacht trouwens dat je al twee uur geleden weg zou gaan. Heb jij geen verjaardag te vieren?


voor de 10e keer ik heb die foto zelf niet gepost en ik ben ook niet begonnen met deze onzin

en ik hoop echt dat ik hem bang heb gemaakt ja..

haha en jij vind jezelf zo gespierd zeker ^^ in je profiel zie je er heel anders uit..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 12 2008 12:11pm
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 12 2008 12:12pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 12 2008, 06:09pm)
hmm ik log net in rond etenstijd komt er niemand zo gaat het echt feest beginnen opa en oma deruit en maten derin..
Volgens de tijden waarop je post in dit topic heb je zo'n beetje de hele dag door gepost.

En dat geldt alleen voor dit topic. Je bent ook al lekker bezig (geweest) in PvP europe & andere topics in dit forum.

Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 12 2008 12:20pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Jan 2008, 19:10)
voor de 10e keer ik heb die foto zelf niet gepost en ik ben ook niet begonnen met deze onzin

en ik hoop echt dat ik hem bang heb gemaakt ja..

haha en jij vind jezelf zo gespierd zeker ^^ in je profiel zie je er heel anders uit..


Wat godverdomme kutkanker miezerig mannetje zoiets zeg je neit als je IRL tegen me staat godverdomme sukkel jo dit dat ik heb twee tongpiercings trut!!!!!!!!


Nee, dit lukt me niet. Jij bent nog steeds de sukkel. Jammer.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 12 2008 12:22pm
Nee man jullie hebben het allemaal fout, hij zit zich nog aan te kleden, Kan je niet keizen? ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿IS DE SPIEGEL KAPOT????????
En ja ik zou weglopen, ale dat is toch wat jij wil denken. Omdat je niet het vermogen hebt om het verbaal te halen denk je dat je het fysiek wel kan.
Het is je volste recht om dit te denken, maar denken is dan percies toch ook nooit jou sterkste kant geweest.

Als ik me verjaardag vier doe ik verdomme 3 dagen over en heb ik zeker niet de tijd om nog wat gepest te worden op een forum. Die 50 GOEDE vrienden van je zitten die dan soms ook heel de tijd op een fora om gepest te worden? Dan begrijp ik het wel dat je hier zit.

E: He Garben! jij maakt ook de "neit" fout!!!! E-sex?

E2: 2 Members: Demonsangel, Neoptolemos (in de andere topic) wordt ie nou eindelijk reported + closed?

This post was edited by Demonsangel on Jan 12 2008 12:25pm
Banned
Posts: 6,908
Joined: Sep 12 2006
Gold: 21.91
Warn: 20%
Jan 12 2008 12:23pm
HET
WORDT
STEEDS
SAPPIGER!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 12:24pm
Quote (Demonsangel @ Sat, 12 Jan 2008, 19:22)
Nee man  jullie hebben het allemaal fout, hij zit zich nog aan te kleden, Kan je niet keizen? ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿IS DE SPIEGEL KAPOT????????
En ja ik zou weglopen, ale dat is toch wat jij wil denken. Omdat je niet het vermogen hebt om het verbaal te halen denk je dat je het fysiek wel kan.
Het is je volste recht om dit te denken, maar denken is dan percies toch ook nooit jou sterkste kant geweest.

Als ik me verjaardag vier doe ik verdomme 3 dagen over en heb ik zeker niet de tijd om nog wat gepest te worden op een forum. Die 50 GOEDE vrienden van je zitten die dan soms ook heel de tijd op een fora om gepest te worden? Dan begrijp ik het wel dat je hier zit.


hmm ik was net gewoon weg hoor

en nu weer..
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jan 12 2008 12:49pm
Wat ik me oprecht afvraag badboydegekste, is of jij in het echt ook altijd direct met fysiek geweld begint te dreigen. Vat dit niet op als een flame, maar zo stoer zie je er niet uit en ik kan me voorstellen dat je al meermaals in de problemen bent gekomen met zo'n gedrag. Als je niet wil dat mensen af en toe een rake opmerking maken, post dan niet zoveel onzin en laat andere mensen ook met rust. En begin al helemaal niet te dreigen met irl, want dat kan iedere kleuter, het komt er toch nooit van. Ik hoop dat je slim genoeg bent om hier niet op te antwoorden met: omg, ik stamp je zo in mekaar man, kom maar naar "insert woonplaats" als je durft!
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Jan 12 2008 01:14pm
wat een spanning, zal het mod team eindelijk het dutch oh nederlandsforum closen ohmy.gif
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Jan 12 2008 01:38pm
Gefeliciteerd Badboy, komt je neefje ook?
Leuke piercing btw.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1161718192025Next
Closed New Topic New Poll