Quote (¢?NNI @ Thu, 30 Nov 2006, 20:02)
Quote (richburg @ Thu, 30 Nov 2006, 17:35)
terug on topic.. dit is een reden dat een kroeg niets zou zijn.. elkaar horen terwijl je nuchter bent.. kun je beter eerst een disco in gaan.
1. Wat is dat voor onzin? Jij vind het niet leuk om "elkaar te horen terwijl je nuchter bent"? Dus je kan jezelf niet amuseren als je nuchter bent?
2. Als je jezelf dan toch wil ontnuchteren, is alcohol in een kroeg/café veel goedkoper dan in een discotheek.
Eens!
Quote (richburg @ Thu, 30 Nov 2006, 21:27)
1. Ik doelde het JOU aan te koren.. ik kan mezelf heus wel amuseren als ik nuchter ben, maar als jij er zou zijn, zou ik liever stom dronke zijn dat ik me er geen besef van heb dat iemand zoals jou mijn avond verpest met nutteloze discussies.
2. OMFG... je leeft maar 1 keer. geef toch die extra euros uit aan drank. Ik kijk er niet na of een weekend 150 euro kost of 200. voor mij is de reis + entree + overnachting naar een tent al vaak 150 euro.. Dat beetje extra aan drank merk ik niet echt.
150euro aan transport, overnachting en entree? Ben beniewd wat jij dan doet...
Quote (Ov2rkill @ Sat, 2 Dec 2006, 00:08)
Quote (BigBadBaby @ Fri, Dec 1 2006, 10:56pm)
En dat al om 11 uur...
Of ligt België soms in een andere tijdzone? =P
Rustig aan hé.
Aangezien wij belgen nog niet genieten van de uitvinding genaamd stroom gaan we slapen als de zon onder is gegaan, eigenlijk ben ik nu nog één van de làte slapers hier

Edit: komt er nu eigenlijk nog iets van dit voorstel of gaan we gewoon blijven fantaseren over wat we al dan niet zouden kunnen doen en met al dan niet Belgen of geen Belgen in een al dan niet discotheek, een gewoon cafeetje of gewoonweg walibi.
Hier gaat de zon veel eerder onder. Dus: Belgie in zelfde tijdzone, maar dan op zuidelijk halfrond?

@je edit en
ontopic: het lijkt erop dat we blijven fantaseren, maar imo komen er nog steeds namen bij op het kaartje, dus nog steeds (meer) animo.Quote (MilkAndCookies @ Sat, 2 Dec 2006, 14:09)
Jongens, jonges. Wat doen we toch weer dom. Blijf is ontopic! ^__________^

edit: ff een quoterij proberen te repareren...
edit en preview gebruiken:

iets makkelijker zo
This post was edited by MarkIris on Dec 2 2006 02:22pm