Quote (Demonsangel @ Thu, 13 Nov 2008, 19:19)
Dus ze moeten een subforum maken voor elk dia- / regiolect?
bwa zo vlaamse forum zou nog lache zijn xD

Quote
y
btw nu beledig je je eigen land, belgie is een land, geen regio
vlaams is regio alle denk ik xD