d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1151617181923Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 3 2008 07:44am
Quote (ReadyAimFire @ Wed, 3 Sep 2008, 15:42)
Het dateert nog uit de tijd van het roken en blowen topic, fouten worden hier niet door iedereen even makkelijk vergeven.


Daar was ik bij, maar dat was toch niet zó ernstig? Vergeleken bij Monkey of BBDG vind ik Mischa wel meevallen.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 3 2008 07:56am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 15:44)
Daar was ik bij, maar dat was toch niet zó ernstig? Vergeleken bij Monkey of BBDG vind ik Mischa wel meevallen.


http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=22880294&f=259

Reden genoeg om ook hem te E-bashen.

edit:
Hah, ik zie het nu pas, dat je ein-de-lijk een mooie paarse naam hebt!
Heb ik vandaag al gezegd, wat voor een heerlijk dier je bent?

This post was edited by WemyNM on Sep 3 2008 07:57am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 3 2008 08:00am
Quote (WemyNM @ Wed, 3 Sep 2008, 15:56)

Tja, geen geweldige shit, maar niet onder het niveau van anderen die er mee weg komen. Ik ben gewoon tegen die ongelooflijk onrechtvaardigheid! 's Avonds in bed benat ik mezelf ook met dat in gedachte. Tranen, as ifffffff.

Quote
edit:
Hah, ik zie het nu pas, dat je ein-de-lijk een mooie paarse naam hebt!
Heb ik vandaag al gezegd, wat voor een heerlijk dier je bent?

Die shit heb ik al fucking lang, maar had geen idee dat je het moest activeren. Regel even met de rest wanneer jullie komen plx.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 3 2008 08:03am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 16:00)
Die shit heb ik al fucking lang, maar had geen idee dat je het moest activeren. Regel even met de rest wanneer jullie komen plx.


Kanker, wat heb je me lang in de waan gehouden!


Ik zal binnenkort rondmailen. Zit fucking nog steeds te wachten op de datum, waarop Chef zijn verjaardag viert.
Kankerdruk ouwe, en ik woon min of meer samen.

edit:
Haha en de G heeft Joy in de klas!
Gekkenwerk.

This post was edited by WemyNM on Sep 3 2008 08:03am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 3 2008 08:10am
Quote (WemyNM @ Wed, 3 Sep 2008, 16:03)
Kanker, wat heb je me lang in de waan gehouden!


Ik zal binnenkort rondmailen. Zit fucking nog steeds te wachten op de datum, waarop Chef zijn verjaardag viert.
Kankerdruk ouwe, en ik woon min of meer samen.

edit:
Haha en de G heeft Joy in de klas!
Gekkenwerk.


Samenwonen is voor mannen die op andere mannen vallen. Verder weg van werk, of niet? Was je ook af, haha.

Chef houdt ook van de mannenliefde. Denk niet dat die het viert; hij zit in kutsituatie en hij werkt 80 uur per week.

G sms'te zelfs om dat te melden. Die chick is toch ouder dan wij? Wel single en best heet.
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 3 2008 08:18am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 16:10)
Samenwonen is voor mannen die op andere mannen vallen.

No shit, Sherlock!

Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 16:10)
Verder weg van werk, of niet? Was je ook af, haha.

Ongeveer net zo ver, ben al 3 keer te laat gekomen, haha.
Heb fucking vorige week gestofzuigd. Nooit meer, kankerwerk.

Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 16:10)
Chef houdt ook van de mannenliefde.

Zeker! Gisteren nog ge-waggie-waggie-d. Raw was kankersaai. Ben wel benieuwd naar HBK - Jericho, deze zondag.

Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 16:10)
Denk niet dat die het viert; hij zit in kutsituatie en hij werkt 80 uur per week.

Ik wel, naakt.
Hij werkt niet bijster veel meer; 2 avonden per week. Wellicht dat die op stage een paar uurtjes kan gaan werken.

Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 16:10)
G sms'te zelfs om dat te melden. Die chick is toch ouder dan wij? Wel single en best heet.

Ietsje jonger of zelfde leeftijd, gok ik.
Ze is wel kankernaïef, maar ik zou d'r doen; van die naïviteit is ongetwijfeld weinig te merken met mijn lul in haar mond.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 3 2008 08:28am
Ik loop weer achter. Deze zondag? Kaaaaaaaanker, wellicht kom ik maandagavond dan weer terug. Mis die shit wel op de dinsdagavond.

Hoe serieus woon je samen? Waar werkt zij? BoZ?
Member
Posts: 130,316
Joined: Apr 16 2006
Gold: 104,900.00
Sep 3 2008 08:29am
1.83 75 kg
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 3 2008 08:33am
Quote (Wuben[NM)
,Wed, 3 Sep 2008, 16:28]Ik loop weer achter. Deze zondag? Kaaaaaaaanker, wellicht kom ik maandagavond dan weer terug. Mis die shit wel op de dinsdagavond.

En terecht!
Chef en ik houden traditie in ere; zou kankernaadje zijn, als je er maandag zou zijn.

Quote (Wuben[NM)
,Wed, 3 Sep 2008, 16:28]Hoe serieus woon je samen? Waar werkt zij? BoZ?

Hrm, inmiddels woon ik hier al een week of drie. Denk dat ik vanaf volgende maand in de kosten ga delen, probeer nu zoveel mogelijk andere dingen te betalen.
Zij werkt in BoZ, ja. Ben dan ook om die reden gestopt daar.

This post was edited by WemyNM on Sep 3 2008 08:33am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 3 2008 10:37am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 3 2008, 01:44pm)
Daar was ik bij, maar dat was toch niet zó ernstig? Vergeleken bij Monkey of BBDG vind ik Mischa wel meevallen.


achja, ik gooi het op jaloezie

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1151617181923Next
Add Reply New Topic New Poll