d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev1151617181921Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 12:06pm
Edu maak je filmpjes eens in een hogere kwaliteit, ik snap er niets van. o_O
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 12:09pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Aug 24 2008, 08:05pm)
Kaaanker ouwe, dat zijn de woorden van iemand die die examentekst heeft geschreven, niet mijn bullshit.


Nee maar je gebruikt het wel als argument, dus in een zekere zin zijn het wel jouw woorden.
Maar goed je geeft dus wel toe dat het bullshit is.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 12:15pm
Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 18:09)
Nee maar je gebruikt het wel als argument, dus in een zekere zin zijn het wel jouw woorden.
Maar goed je geeft dus wel toe dat het bullshit is.


Welk van mijn standpunten beargumenteer ik daarmee dan?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 24 2008 12:15pm
Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 20:06)
Edu maak je filmpjes eens in een hogere kwaliteit, ik snap er niets van. o_O


ouwe ik had maar een webcam en gistere had ik toevallig nog een koude mc croket in mijn handen toen ik thuis was dus deed ik nog zon fimlpje alleen heb ik de text niet helemaal goed gedaan :|
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 12:16pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 20:05)
1. Ik denk dat - BIJVOORBEELD - de Olympische spelen een redelijk goed beeld geeft van de mentaliteit van een land. Je vertegenwoordigt toch je eigen land?

Als je een paar atleten als maatstaf neemt om conclusies te trekken voor 'n heel volk, ben je wel enorm aan 't veralgemenen.
Wat is volgens jou de 'mentaliteit' van een Belg? Even kijken of het klopt met mijn eigen ideeën (ik zal eerlijk zijn).
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 12:23pm
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:16)
Als je een paar atleten als maatstaf neemt om conclusies te trekken voor 'n heel volk, ben je wel enorm aan 't veralgemenen.
Wat is volgens jou de 'mentaliteit' van een Belg? Even kijken of het klopt met mijn eigen ideeën (ik zal eerlijk zijn).


Dat doe ik nog niet zozeer, maar hoe verwacht je dat een groot land als China (of de rest van die meuk als de VS, etc.) kijkt naar België? Ze weten misschien alleen dat het een west-Europees (dus redelijk welvarend) land is, dus ze gaan er van uit dat de Belgen presteren zoals de andere West-Europese landen dat doen. Ik denk dat als je daar dan als een van de laatste landen eindigt, dat ze wel een oordeel over je klaar hebben. Net als dat sommige Amerikanen denken dat Nederlanders allemaal op klompen lopen..
Ik weet niet, de Belgen die ik in het echt heb ontmoet (vakanties e.d.) waren gezellig, hielden van feesten, slordig, laks en luidruchtig.
Maargoed, dat was in de 3 weken vakantie per jaar dat ik die Belgen tegen kom!
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 12:33pm
Hecht jij echt zoveel belang aan wat anderen denken? : /

Wat je zegt over de Belgen die je ontmoet hebt geldt dat eigenlijk niet voor elke nationaliteit?
Ik bedoel als mensen niet gezellig zijn en altijd op huneigen zijn, vallen ze toch niet echt op en springen de socialere (no matter welke nationaliteit) er toch meestal boven uit?

De plaats waar wij een vakantie huis hebben in frankrijk heeft in de buurt een campeerplaats en zo'n vakantie huizen complex. Er zullen altijd mensen zijn waarvan ik niets moet hebben, andere waarvan het van de eerste dag met klikt.

E: En wat is dit met "ouwe" ik ben nog maar 19 verdomme. :' (

This post was edited by Demonsangel on Aug 24 2008 12:35pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 12:35pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 20:23)
Dat doe ik nog niet zozeer, maar hoe verwacht je dat een groot land als China (of de rest van die meuk als de VS, etc.) kijkt naar België? Ze weten misschien alleen dat het een west-Europees (dus redelijk welvarend) land is, dus ze gaan er van uit dat de Belgen presteren zoals de andere West-Europese landen dat doen. Ik denk dat als je daar dan als een van de laatste landen eindigt, dat ze wel een oordeel over je klaar hebben. Net als dat sommige Amerikanen denken dat Nederlanders allemaal op klompen lopen..
Ik weet niet, de Belgen die ik in het echt heb ontmoet (vakanties e.d.) waren gezellig, hielden van feesten, slordig, laks en luidruchtig.
Maargoed, dat was in de 3 weken vakantie per jaar dat ik die Belgen tegen kom!

Ok, dus is er geen 'mentaliteit van een land' behalve dan in de hoofden van mensen die veralgemenen. Daar kan ik mee leven, want die mensen zijn er sowieso. Met of zonder medailles op de Olympische spelen.

This post was edited by Kanni on Aug 24 2008 12:35pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 12:40pm
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:35)
Ok, dus is er geen 'mentaliteit van een land' behalve dan in de hoofden van mensen die veralgemenen. Daar kan ik mee leven, want die mensen zijn er sowieso. Met of zonder medailles op de Olympische spelen.


Euh, nee.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 12:42pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 20:40)
Euh, nee.

Hoezo?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1151617181921Next
Add Reply New Topic New Poll