d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1151617181926Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 1 2008 03:43am
Quote (cranium-sf @ Mon, 30 Jun 2008, 22:13)

nn die rulez


mooi, dan duellen wij niet meer.
enne, benadeelt? tongue.gif ik liet je 3 characters gebruiken, ik gaf je amazon Bo en ik liet je soso Precasten.

laten we fair blijven he :S



gasten, heb het ATM wagelijk druk met mn vriendin hier dus ik zal niet veel tijd hebben, ik zal zoiezo weinerboy Rematchen, we weten beide waarom, en daarna zal ik Timo rematchen.

k accepteer nog 3 andere rematches. eerste 3 die replyen krijgen n rematch.
voor normale duels ben ik altijd nog beschikbaar.

This post was edited by DuffmanX on Jul 1 2008 03:53am
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 1 2008 05:00am
in afwachting

mrs.piggy(pending)
sensitive(pending)

Gewonnen: 13

8460 3-2
Malakaz 5-0
Burrower 1-0
ReadyAimFire 5-0
JaZzie 5-0
Rubberninja 2-1
Snielsje 3-0
grhdota 5-0
stefbef 5-2
benzorz 5-0
cranium-sf 5-2
CpTjenJen 3-0
AvarageJoe 3-2

Verloren: 1

weinerboy 0-5

This post was edited by DuffmanX on Jul 1 2008 05:00am
Banned
Posts: 4
Joined: Jul 1 2008
Gold: 0.00
Jul 1 2008 06:48am
en ik dan
whisp Stefan]XiC[

BTW je hebt het over jsp regels maar die bestaan niet
vraag maar even naar in pvp eu ze lachen je uit wink.gif met je regels
ik volg de regels van ffa en die zijn dat pre es toegestaan is en pre bo niet wink.gif
ik speel light sorc btw ik check je eq van te voren met wat je used zodat je met niet naaien wink.gif

This post was edited by JeWeetToch on Jul 1 2008 06:56am
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 1 2008 12:19pm
Quote (JeWeetToch @ Tue, 1 Jul 2008, 13:48)
en ik dan
whisp Stefan]XiC[

BTW je hebt het over jsp regels maar die bestaan niet
vraag maar even naar in pvp eu ze lachen je uit wink.gif met je regels
ik volg de regels van ffa en die zijn dat pre es toegestaan is en pre bo niet wink.gif
ik speel light sorc btw ik check je eq van te voren met wat je used zodat je met niet naaien wink.gif


sure.
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 1 2008 02:16pm
Quote (DuffmanX @ Mon, Jun 30 2008, 03:13pm)
jonge, ik heb jouw kont geveegt met 3-0 met 2 vingers in mn neus, je beledigt mensen die 100x zo goed zijn als jouw en ik kan zo al 8 mensen in mn lijstje opnoemen die het beter gedaan hebben dan jou.
dus beter.. beledig je die mensen niet
jij zal wel de laatste zijn wie ik een rematch gun met zon een Lomp commentaar.

Gtfo mijn topic, of vraag gewoon normaal om een rematch.


lol gz , je ownde me hammerdin , maar jou char was telkens 3/4 dood of meer en je campde alleen maar dus hoe wil een redelijke hammerdin vs een focking noob camper winnen? en dan ook nog leuke regels hebben van ja absorb 20% zeg je pas na 3x geduelled te hebben.. dus ik had neits. naja zal wel aan mij liggen maar jij met je noob regels..

gewoon rematch en ik hoef het nie aardig te vragen

ik speel met me necro
Member
Posts: 27,432
Joined: Jul 8 2005
Gold: 2,027.12
Jul 1 2008 04:43pm
Quote (Snielsje @ Tue, Jul 1 2008, 08:16pm)
lol gz , je ownde me hammerdin , maar jou char was telkens 3/4 dood of meer en je campde alleen maar dus hoe wil een redelijke hammerdin vs een focking noob camper winnen? en dan ook nog leuke regels hebben van ja absorb 20% zeg je pas na 3x geduelled te hebben.. dus ik had neits. naja zal wel aan mij liggen maar jij met je noob regels..

gewoon rematch en ik hoef het nie aardig te vragen

ik speel met me necro


zoals ik het zei in mn post^^ 5 traps en rondjes rennen joepie beste assa ooit! wees blij met al je "overwinningen" maar liegen voor e-penor ROFL.
Member
Posts: 13,416
Joined: Sep 9 2007
Gold: 7,249.99
Jul 1 2008 05:45pm
waneer komt die rematch nou dan? ....
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 2 2008 01:21am
Whisper mij ook jongens! Ik heb ook nog ergens een trapper! =)
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 2 2008 12:52pm
Quote (weinerboy @ Wed, 2 Jul 2008, 00:45)
waneer komt die rematch nou dan? ....


we duellen wanneer je je weer je d2 keys hebt gevonden wink.gif

cheers.

This post was edited by DuffmanX on Jul 2 2008 12:57pm
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jul 2 2008 01:41pm
Quote (RubberNinja @ Tue, 1 Jul 2008, 23:43)
zoals ik het zei in mn post^^ 5 traps en rondjes rennen joepie beste assa ooit! wees blij met al je "overwinningen" maar liegen voor e-penor ROFL.


Nou was n super kicke rematch. maar why leaved met 4-4 .. geen idee
k heb n goede rede nodig, want in principe heb ik nu 5-4 gewonnen...
pm me met wat uitleg doe ik de laatste punt gerust.



..



This post was edited by DuffmanX on Jul 2 2008 02:08pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1151617181926Next
Closed New Topic New Poll