Quote (cranium-sf @ Mon, 30 Jun 2008, 22:13)
nn die rulez
mooi, dan duellen wij niet meer.
enne, benadeelt?

ik liet je 3 characters gebruiken, ik gaf je amazon Bo en ik liet je soso Precasten.
laten we fair blijven he :S
gasten, heb het ATM wagelijk druk met mn vriendin hier dus ik zal niet veel tijd hebben, ik zal zoiezo weinerboy Rematchen, we weten beide waarom, en daarna zal ik Timo rematchen.
k accepteer nog 3 andere rematches. eerste 3 die replyen krijgen n rematch.
voor normale duels ben ik altijd nog beschikbaar.
This post was edited by DuffmanX on Jul 1 2008 03:53am