d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dit Ben Ik:
Prev1151617
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 5,901.42
Jul 8 2006 11:09am
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 8 Jul 2006, 15:53)
Waarom verlaat iemand school?

omdat hij ruzie had met een leraar, hem heeft neergestoken en wordt achternagezeten door de FBI, dan moet hij vluchten en als hij dan op school blijft, heeft de FBI het gebouw zo omsingeld en is hij kansloos, daarom moet hij een betere schuilplaats zoeken. dat is tog logisch.
Banned
Gold: 0.00
Warn: 100%
Jul 8 2006 11:41am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Jul 8 2006, 05:09pm)

omdat hij ruzie had met een leraar, hem heeft neergestoken en wordt achternagezeten door de FBI, dan moet hij vluchten en als hij dan op school blijft, heeft de FBI het gebouw zo omsingeld en is hij kansloos, daarom moet hij een betere schuilplaats zoeken. dat is tog logisch.

Dat is een schoolvluchter...

Ik ben ook een schoolverlater. Maar je speelt toch niet de hele dag DII of wel?

- LP
Member
Jul 8 2006 11:49am
Quote (MarkIris @ Thu, 6 Jul 2006, 16:09)
Hmmz, beetje jammer van deze thread die hele discussie. Tot en met pagina 7 ging het goed, de rest had wat mij betreft beter in een ander (nieuw) topic gekund.

Laten we het nu dus weer bij "Dit Ben Ik" houden aub.

1. Mark
2. Oldenzaal en Leeuwarden (helloooo MilkAndCookies)
3. 14-08-1982 (dan ben ik wss de oudste die tnt hier gepost heeft, wat ik heb gezien)
4. HBO Diermanagement, Van Hall Larenstein, Leeuwarden, binnenkort afstuderen
5. Leukste tot nu toe aan de opleiding is het 'studentenleven'
6. Zie signature: Ik kende koei via een ander forum (forum.gamer.nl) en daar heeft hij me eens op dit forum gewezen. Heb toendertijd een acc gemaakt, maar nog weinig gedaan. Toen hij bij gamer meldde dat hij stopte met D2 netjes gevraagd wat hij met z'n items/fg ging doen. Hij had alles al weggegeven (helaas). Heeft ie van iemand 100fg teruggevraagd en dat heb ik gekregen (very nice)
7. Tot nu toe speel ik meeste pvm en occasionally pvp voor de lol met wat friends. M'n lightning-mf-sorc vind ik vooral fijn. Mijn chars ben ik allemaal niet héél erg trots op, lvls zijn niet extreem hoog (gem rond 85) en vaak een build/guide gevolgd.
8. (mss handige vraag: Hoe lang speel je al D2?) Ik speel al D2 sinds het uit is, met tussenposes. Alleen meeste tijd singleplayes gespeeld omdat onze internetverbinding zoog. Sinds jaartje ongeveer heeft m'n broertje een beter abonnement en ben ik weer eens met D2 begonnen. Vorig ladderseizoen nog een paar weken tot een maand ongeveer gespeeld en sindsdien op deze ladder.
9. (Speel je ladder/non-ladder?) Ladder all the way!

Denk dat t zo wel weer genoeg info is. Vraag 8 en 9 toegevoegd, leken me wel handig iig.

Gr Mark.

(En willen de mensen die de discussie nog willen afmaken daar een ander topic voor openen dan aub?)

edit: wat ik vegeten was te zeggen:
Op een of andere manier wel gaaf dat ik nu ineens ontdek dat KillingScreen en caitlin NL zijn. En ook veel andere namen komen me ineens bekend voor. De NLers zijn volgens mij lekker actief hier.

Wie is KillingScreen ?! :<

Maargoed, ik woon in vroomshoop, is niet zo ver van oldenzaal af, ken je dat? smile.gif
Member
Gold: 12,649.00
Jul 8 2006 12:14pm
Heeft niemand mijn vraag 8 en 9 opgemerkt?
8. Hoe lang speel je al D2?
9. Speel je ladder/non-ladder? Hardcore/softcore?

Quote (MilkAndCookies @ Sat, 8 Jul 2006, 08:30)
Quote (MarkIris @ Fri, 7 Jul 2006, 12:36)
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 7 Jul 2006, 09:58)
Quote (MarkIris @ Thu, 6 Jul 2006, 14:09)
Mijn hele verhaal

yo, waar woon je in Oldenzaal? ohmy.gif

Vlak bij het Hulsbeek (waar jij lekker kunt zwemmen als ik op stage ben sad.gif ) aan de rondweg van O'zaal naar Hengelo.
Waar jij?
En welke school doe je/heb je gedaan? (srry geen zin om terug te zoeken al die pagina's)

thijcollege, zit nu in de 3e.. Naast het thijcollege staat zo'n soort kerk, daar tegenover woon ik.

Maak je maar geen zorgen over dat ik ga zwemmen in het hulsbeek tongue.gif zit blauwalg en is gesloten ohmy.gif

Ik heb ook thijcollege gedaan: HAVO en dan VWO. Is nu geen thijcollege meer joh, dat was vroegah (in mijn tijd), nu: Twents Carmel College locatie De Thij. (ahum ahum)
Dan wonen we nog redelijk dicht bij mekaar haha!
Ach blauwalg... Is ieder jaar wel wat aan de hand waarom zo het Hulsbeek voor een tijdje sluiten!

edit:
Quote (KillingScream @ Sat, 8 Jul 2006, 19:49)
Quote (MarkIris @ Thu, 6 Jul 2006, 16:09)
Mijn verhaal
...
Gr Mark.

edit: wat ik vegeten was te zeggen:
Op een of andere manier wel gaaf dat ik nu ineens ontdek dat KillingScreen en caitlin NL zijn. En ook veel andere namen komen me ineens bekend voor. De NLers zijn volgens mij lekker actief hier.

Maargoed, ik woon in vroomshoop, is niet zo ver van oldenzaal af, ken je dat? smile.gif

Blij dat je doorhebt dat ik jou ermee bedoelde tongue.gif
Vroomshoop? Klinkt me wel bekend in de oren ja, maar dat heb ik ook met Amsterdam laugh.gif
Stukkie boven Almelo toch?

Quote (Tha_Axid @ Sat, 8 Jul 2006, 19:09)

Iets realistischer: de lessen zijn afgelopen tongue.gif

This post was edited by MarkIris on Jul 8 2006 12:22pm
Member
Gold: 11.33
Jul 8 2006 09:04pm
Quote (MarkIris @ Sat, 8 Jul 2006, 18:14)

Quote (MilkAndCookies @ Sat, 8 Jul 2006, 08:30)
Quote (MarkIris @ Fri, 7 Jul 2006, 12:36)
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 7 Jul 2006, 09:58)
Quote (MarkIris @ Thu, 6 Jul 2006, 14:09)
Mijn hele verhaal

yo, waar woon je in Oldenzaal? ohmy.gif

Vlak bij het Hulsbeek (waar jij lekker kunt zwemmen als ik op stage ben sad.gif ) aan de rondweg van O'zaal naar Hengelo.
Waar jij?
En welke school doe je/heb je gedaan? (srry geen zin om terug te zoeken al die pagina's)

thijcollege, zit nu in de 3e.. Naast het thijcollege staat zo'n soort kerk, daar tegenover woon ik.

Maak je maar geen zorgen over dat ik ga zwemmen in het hulsbeek tongue.gif zit blauwalg en is gesloten ohmy.gif

Ik heb ook thijcollege gedaan: HAVO en dan VWO. Is nu geen thijcollege meer joh, dat was vroegah (in mijn tijd), nu: Twents Carmel College locatie De Thij. (ahum ahum)
Dan wonen we nog redelijk dicht bij mekaar haha!
Ach blauwalg... Is ieder jaar wel wat aan de hand waarom zo het Hulsbeek voor een tijdje sluiten!

...

Tja,, das het nadeel van een openbare bacterie poel.. Daar heb je soms infecties ohmy.gif

Quote (SkilledCream)

Oooh, die ken ik! Das een dikke eikel! Kun je beter niet kennen..

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 8 2006 09:06pm
Member
Gold: 19.26
Jul 9 2006 05:38am
1. naam - Gino
2. woonplaats - Liverpool
3. geboortedatum - 20/06/06
4. klas + type - Engels systeem ik zal jullie niet vervelen met het uitleggen.
5. lievelingsvak - Wiskunde
6. Hoe ben je oorspronkelijk op dit forum terechtgekomen - google
7. Wat is je lievelingsklasse op diablo pvm/pvp - Ik speel het niet maar assasin is wel leuk

ps: Even wat smilies jatten

This post was edited by gkorp on Jul 9 2006 05:39am
Member
Jul 9 2006 05:43am
Quote (gkorp @ Sun, Jul 9 2006, 01:38pm)
1. naam - Gino
2. woonplaats - Liverpool
3. geboortedatum - 20/06/06
4. klas + type - Engels systeem ik zal jullie niet vervelen met het uitleggen.
5. lievelingsvak - Wiskunde
6. Hoe ben je oorspronkelijk op dit forum terechtgekomen - google
7. Wat is je lievelingsklasse op diablo pvm/pvp - Ik speel het niet maar assasin is wel leuk

ps: Even wat smilies jatten

Je bent eerder aangemeld op dit forum dan dat je bent geboren?
Member
Gold: 4.33
Jul 9 2006 06:29am
Quote (MarkIris @ Sat, 8 Jul 2006, 19:14)

8. 2 jaar
9. SCL

Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 10 2006 03:41am
Quote (MilkAndCookies @ Sun, 9 Jul 2006, 04:04)

Quote (SkilledCream)

Oooh, die ken ik! Das een dikke eikel! Kun je beter niet kennen..

Inderdaad!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1151617
Add Reply New Topic New Poll