Quote (BanaanMetBolhoed @ Sun, Mar 23 2008, 05:51pm)
Die kerel flipt em echt helemaal.
Mooiste stukje is nog als ie denkt rene uit te lullen.

wat heb dit hiermee te maken?
waarom probeer je mij zwart te maken?
waarom DENK je mij te kennen?
jij ben degene hier met 30% warn sukkel, en dan heb je hiervoor NOG 1 d2jsp char verneukt...
jij doet niks anders dan negatief over anderen praten zodat je jezelf weer iets beter voelt
elke keer weer moet je weer iemand afzeiken... wat ben jij, perfect?
dacht het niet anders zou je nooit hier op een forum al je frustraties eruitgooien
nauwja... kan je in iedergeval op internet de big guy uithangen, als t IRL niet met je lukt...
blijf zo doorgaan mensen zullen er nog wel achter komen wat voor iets zieligs er achter je masker zit..
This post was edited by DickDale on Mar 25 2008 09:04am