d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1151617181929Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 12:21pm
Quote (Sjaakje007 @ Tue, Feb 26 2008, 06:15pm)
Ik heb "ja" gestemt om de volgende redenen:

1: Planten en dergelijke zijn inderdaad levend en daarom mogen we geen bomen meer omhakken in het oerwoud.
2:


wat zijn mijn gadgets nou?
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 26 2008 12:48pm
Quote (AfterShock @ Tue, Feb 26 2008, 06:21pm)
wat zijn mijn gadgets nou?


HOU GODVERDOMME JE KANKERSMOEL ES DICHT.
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 12:54pm
Quote (Sjaakje007 @ Tue, Feb 26 2008, 06:48pm)
HOU GODVERDOMME JE KANKERSMOEL ES DICHT.


Krijg ik dit keer het horloge met laser? of zelf ontploffende lippenstift?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Feb 26 2008 01:06pm
AfterShock, je bent niet cool, slim of ietswat interresant met je posts, ze zijn zelfs niet grappig.
Ik zie niet in waarom je eigenlijk een 'rep' wil hebben, je maakt gewoon jezelf belachelijk.

Sjaakje007, stop met je domme antwoorden en laat je niet kisten door zijn klote onzin, zie je niet dat hij je gewoon treitert?
Negeren die handel, anders blijf je zijn onzin bekrachtigen en gaat hij niet stoppen.

This post was edited by Ov2rkill on Feb 26 2008 01:06pm
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
Feb 26 2008 01:25pm
Quote (Ov2rkill @ Tue, Feb 26 2008, 08:06pm)
AfterShock, je bent niet cool, slim of ietswat interresant met je posts, ze zijn zelfs niet grappig.
Ik zie niet in waarom je eigenlijk een 'rep' wil hebben, je maakt gewoon jezelf belachelijk.

Sjaakje007, stop met je domme antwoorden en laat je niet kisten door zijn klote onzin, zie je niet dat hij je gewoon treitert?
Negeren die handel, anders blijf je zijn onzin bekrachtigen en gaat hij niet stoppen.


We hebben het hier over gehawkt, die stopt sowieso nooit.
Member
Posts: 802
Joined: Aug 22 2007
Gold: 20.00
Feb 26 2008 03:12pm
wtf moet ik met moske? i dont care. als die maar nie in de weg staat
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 04:08pm
Quote (Skulvar @ Tue, Feb 26 2008, 07:25pm)
We hebben het hier over gehawkt, die stopt sowieso nooit.


Ben ik geahawkd?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Feb 26 2008 04:19pm
Quote (Zompy @ Tue, 26 Feb 2008, 15:06)
Hoezo?


wat hoezo?
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 05:24pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Feb 26 2008, 10:19pm)
wat hoezo?


Hoezo?
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Feb 27 2008 10:58am
Quote (Zompy @ Tue, Feb 26 2008, 03:18pm)
Ik een beetje, sommige marrokanen en turken die raggen je echt af + bedreigen je in onze buurt.


lieverd bedrijgen dan een mes tussen me ribben smile.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1151617181929Next
Closed New Topic New Poll