Quote (Ov2rkill @ Tue, Feb 26 2008, 08:06pm)
AfterShock, je bent niet cool, slim of ietswat interresant met je posts, ze zijn zelfs niet grappig.
Ik zie niet in waarom je eigenlijk een 'rep' wil hebben, je maakt gewoon jezelf belachelijk.
Sjaakje007, stop met je domme antwoorden en laat je niet kisten door zijn klote onzin, zie je niet dat hij je gewoon treitert?
Negeren die handel, anders blijf je zijn onzin bekrachtigen en gaat hij niet stoppen.
We hebben het hier over gehawkt, die stopt sowieso nooit.