d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev1141516171827Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Dec 20 2008 09:58am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, 19 Dec 2008, 23:08)
ik denk dat je al het antwoord weet,
maar ik wil het wel even voor je spellen.


het zijn namelijk ook 90% van de tijd de buitenlanders die criminele neigingen hebben.
hokjes geest is hier van toepassing, en soort zoekt soort.


Ik snap je niet. Ik vroeg me af waarom dezelfde mensen telkens hun foto postne als zo'n topic wordt geopend. Nog geen antwoord op de vraag behalve een semi-xenofobisch statement.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 20 2008 12:02pm
Quote (kruispiloot @ Sat, 20 Dec 2008, 15:16)
dat is niet waar, en dat weet je zelf dondersgoed

als je uitgelult bent, moet je misschien gewoon je mond houden brilmans


oh nee, dat is een goeie comeback
"nee, je zit fout, flame flame"
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 20 2008 12:07pm
Quote (kruispiloot @ Sat, Dec 20 2008, 01:20pm)
even terugpakken op fouten waarop hij me zelf heeft gewezen ^^

zwakke comeback op een niet eens aan jou gericht argument, zielepootje.

verball'd, je hebt gefaald shadowmans, gewoon stil zijn smile.gif


verball'd zegtie dan ;D

gewoon stil zijn...? bang dat ik je nogmaals voor lul zet?
en je post egt in ELKE reactie van jou op iemand anders post dit stukje tekst

zwakke comeback.

kankerhopeloos man, ga hakken ofzo nengers op hun huidskleur wijzen met je hardcore vriendjes.
@bob, mee eens sad.gif
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Dec 20 2008 12:42pm
[QUOTE=shadowstriker89,Sat, 20 Dec 2008, 20:07]<DIV class=quote1>Quote (kruispiloot @ Sat, Dec 20 2008, 01:20pm)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->even terugpakken op fouten waarop hij me zelf heeft gewezen ^^

zwakke comeback op een niet eens aan jou gericht argument, zielepootje.

verball'd, je hebt gefaald shadowmans, gewoon stil zijn smile.gif[/QUOTE]

verball'd zegtie dan ;D

gewoon stil zijn...? bang dat ik je nogmaals voor lul zet?
en je post egt in ELKE reactie van jou op iemand anders post dit stukje tekst

zwakke comeback.

kankerhopeloos man, ga hakken ofzo nengers op hun huidskleur wijzen met je hardcore vriendjes.
@bob, mee eens sad.gif[/QUOTE]

Hakken is kankervet
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 20 2008 01:35pm
[QUOTE=Gewoon_Divine,Sat, Dec 20 2008, 06:42pm][QUOTE=shadowstriker89,Sat, 20 Dec 2008, 20:07]<DIV class=quote1>Quote (kruispiloot @ Sat, Dec 20 2008, 01:20pm)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->even terugpakken op fouten waarop hij me zelf heeft gewezen ^^

zwakke comeback op een niet eens aan jou gericht argument, zielepootje.

verball'd, je hebt gefaald shadowmans, gewoon stil zijn smile.gif[/QUOTE]

verball'd zegtie dan ;D

gewoon stil zijn...? bang dat ik je nogmaals voor lul zet?
en je post egt in ELKE reactie van jou op iemand anders post dit stukje tekst

zwakke comeback.

kankerhopeloos man, ga hakken ofzo nengers op hun huidskleur wijzen met je hardcore vriendjes.
@bob, mee eens sad.gif[/QUOTE]

Hakken is kankervet
[/QUOTE]





That's what I call a 'Quote-maestro'.

This post was edited by Hendrick on Dec 20 2008 01:37pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Dec 20 2008 03:42pm


Je hebt een hobby nodig.
Banned
Posts: 93
Joined: Dec 16 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 20 2008 09:56pm
Quote (Kanni @ Sat, Dec 20 2008, 09:42pm)
http://img150.imageshack.us/img150/3469/afbeelding5no9.png
Je hebt een hobby nodig.


of jij, dat je dat allemaal gaat bijhouden, sukkeltje
Banned
Posts: 5,194
Joined: Dec 10 2008
Gold: 31.11
Dec 20 2008 10:22pm
Quote (kruispiloot @ Sat, Dec 20 2008, 01:20pm)
even terugpakken op fouten waarop hij me zelf heeft gewezen ^^

zwakke comeback op een niet eens aan jou gericht argument, zielepootje.

verball'd, je hebt gefaald shadowmans, gewoon stil zijn smile.gif


sinds wanneer kan je pics posten met 60% warn ?

lol
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Dec 21 2008 02:44am
Quote (Kanni @ Sat, Dec 20 2008, 09:42pm)
http://img150.imageshack.us/img150/3469/afbeelding5no9.png

Je hebt een hobby nodig.


lawl xD
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 21 2008 03:55am
Quote (kontpiloot @ Sun, 21 Dec 2008, 04:56)
of jij, dat je dat allemaal gaat bijhouden, sukkeltje


wat heeft dat met bij houden te maken, hij maakt 1 screen, kan je elke dag wel doen want t is elke dag zo
maar hoef je nix voor bij te houden
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1141516171827Next
Add Reply New Topic New Poll