d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1141516171829Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 9 2008 10:47am
Quote (ennou @ Thu, 9 Oct 2008, 16:04)
ze zijn gewoon zo dom dat ze me racisme bezig houden das het enige wa ze kunnen er is zo veel beters te doen dan racisme laat ze maar daar op concentreren ons leven gaat  lkr verder
ze weten niks beter ze denken dat ze goed doen is natuurlijk niet,  maar gelukkig nog zon jaar of 10 dan is iedereen buitenlander is er geen wit of zwart meer


Wat?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Oct 9 2008 11:47am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 9 2008 11:48am
Quote (ennou @ Thu, Oct 9 2008, 03:04pm)
ze zijn gewoon zo dom dat ze me racisme bezig houden das het enige wa ze kunnen er is zo veel beters te doen dan racisme laat ze maar daar op concentreren ons leven gaat lkr verder
ze weten niks beter ze denken dat ze goed doen is natuurlijk niet, maar gelukkig nog zon jaar of 10 dan is iedereen buitenlander is er geen wit of zwart meer


misschien moest jij je eens wat meer bezig houden met school.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Oct 10 2008 06:47am
Quote (ennou @ Thu, Oct 9 2008, 04:04pm)
ze zijn gewoon zo dom dat ze me racisme bezig houden das het enige wa ze kunnen er is zo veel beters te doen dan racisme laat ze maar daar op concentreren ons leven gaat lkr verder
ze weten niks beter ze denken dat ze goed doen is natuurlijk niet, maar gelukkig nog zon jaar of 10 dan is iedereen buitenlander is er geen wit of zwart meer


Binnen 10 jaar ben ik niet blank meer!
Eindelijk eens een permanent kleurtje...
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 10 2008 09:55am
Quote (Ov2rkill @ Fri, Oct 10 2008, 12:47pm)
Binnen 10 jaar ben ik niet blank meer!
Eindelijk eens een permanent kleurtje...


leef jij nog dan?


we missen je man!
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 10 2008 10:48am
ik zag net dit filmpje en ik d8 laat ik em even delen met jullie.


een racistje:
http://www.dumpert.nl/mediabase/42065/e80180d2/gekke_man_gaat_los_in_metro_calandlijn.html
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 10 2008 11:51am
Quote (mikexx2020 @ Sun, Sep 28 2008, 10:01pm)
ze haten negers
maar houden ervan om zwarte kleding te dragen etc.

willen ze dan niet gewoon zzwart zijn?:S


wie zegt dat als neger haters.. laat staan gabbers die zwarte kleding draagt. bomberjack, leger broek, kisten, enz enz aan heeft.
moeten ze dan daarvoor maar in witte kleding volgens jou lopen ??

en ja iedereen draag soms wel es zwarte kleding.
en dat heeft nog niks te betekenen dat je neger haat.

want als je zelf al begint vind ik gewoon dat je je smoel moet houden.
als je met dit soort suggesties in deze topic komt aanwaaien.

ik ook draag zwarte kleding.. so what.
maar ik haat geen negers ??

ik draag een bomberjack met hardcore holland er op ?
moet ik er dan gelijk uit zien als een racist die negers haat?
en so what ik draag een leger broek met kisten er onder moet ik dan alleen voor dat negers gaan haten ?

doe gezond kerel. die lui zijn net zo gelijk als wij.
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 10 2008 12:36pm
Quote (NoiZe_SuppressA @ Fri, Oct 10 2008, 05:51pm)
wie zegt dat als neger haters.. laat staan gabbers die zwarte kleding draagt. bomberjack, leger broek, kisten, enz enz aan heeft.
moeten ze dan daarvoor maar in witte kleding volgens jou lopen ??

en ja iedereen draag soms wel es zwarte kleding.
en dat heeft nog niks te betekenen dat je neger haat.

want als je zelf al begint vind ik gewoon dat je je smoel moet houden.
als je met dit soort suggesties in deze topic komt aanwaaien.

ik ook draag zwarte kleding.. so what.
maar ik haat geen negers ??

ik draag een bomberjack met hardcore holland er op ?
moet ik er dan gelijk uit zien als een racist die negers haat?
en so what ik draag een leger broek met kisten er onder moet ik dan alleen voor dat negers gaan haten ?

doe gezond kerel. die lui zijn net zo gelijk als wij.


wie heeft het hier over gabbers? waarom betrek jij gabbers bij deze discussie?

en de "hardcore holland" kleding komt van het hardcore holland forum en dat is zwaar racistich. stelletje hesseloze stomme mongolen komen daar zeg
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 10 2008 12:55pm
Thedutchhooligan ;D
Member
Posts: 137
Joined: Aug 26 2006
Gold: 38.30
Oct 10 2008 01:37pm
Quote (Hellskin @ Fri, Oct 10 2008, 06:36pm)
wie heeft het hier over gabbers? waarom betrek jij gabbers bij deze discussie?

en de "hardcore holland" kleding komt van het hardcore holland forum en dat is zwaar racistich. stelletje hesseloze stomme mongolen komen daar zeg


lol totaal niks rasictisch aan debiel.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1141516171829Next
Add Reply New Topic New Poll