Quote (Noob-Style. @ Tue, Sep 2 2008, 07:37pm)
dieet is niet volkomen onzin licht eraan wat je eronder verstaat simpelweg.
ik vind et nog steeds vrij kanp dat sommige mensen zich dagelijks vol kunnen stampe met razige fastfood en snacks, en daarbij komt ook nog is kijken dat de hoeveelheid die mensen dan ook vaak wegwerken groter dan nodig is,
dit hoeft niks te betekenen maar et vergroot je kans op overwgewicht nogal.( en neit alleen overgewicht)
even terugkomend dus, sommige mensen beschouwen het net omschreven voetselpatroon als normaal, dus als ze dan ineens gezonder en minder gaan eten word dit in de volksmond al als dieet beschouwd.
en je moet jezelf gewoon inhouden, er is niks mis met eten met maten et is maar net wat je jezelf aanleert.
ow en sporten is aan jezelf als je gewoon een beetje normaal leeft en dingen onderneemt heb je dit niet direct nodig, et is daarom ngo wel gezond en goed voor onze dikkerds.
ik hoop dat ik het nog meemaak dat het straatbeeld erop vooruit gaat en er niet meer zoveel dikke mensen rondlopen, sorry dat ik het meot zeggen amar het is gewoon smerig, mollig,gezet ok, daar kan ik mee leven maar als je gewoon echt gewoon dik bent das ranzig, ik vind het een triest gezicht, maar dat weet iedereen wel alleen niet iedereen komt er voor uit
ik kan er ook niet tegen
van die moddervette wijven die hun koters bij de kleuterschool staan op te wachten met roodgeverfd haar getverdemme