d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1141516171823Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 3 2008 02:10am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 3 Sep 2008, 09:21)
En wat doet ie dan voor je?


dat is niet mijn vak, maar hij geeft iniedergeval raad over hoe je het snelste aan kan komen
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 3 2008 06:32am
Quote (Noob-Style. @ Tue, Sep 2 2008, 07:37pm)
dieet is niet volkomen onzin licht eraan wat je eronder verstaat simpelweg.

ik vind et nog steeds vrij kanp dat sommige mensen zich dagelijks vol kunnen stampe met razige fastfood en snacks, en daarbij komt ook nog is kijken dat de hoeveelheid die mensen dan ook vaak wegwerken groter dan nodig is,
dit hoeft niks te betekenen maar et vergroot je kans op overwgewicht nogal.( en neit alleen overgewicht)

even terugkomend dus, sommige mensen beschouwen het net omschreven voetselpatroon als normaal, dus als ze dan ineens gezonder en minder gaan eten word dit in de volksmond al als dieet beschouwd.

en je moet jezelf gewoon inhouden, er is niks mis met eten met maten et is maar net wat je jezelf aanleert.


ow en sporten is aan jezelf als je gewoon een beetje normaal leeft en dingen onderneemt heb je dit niet direct nodig, et is daarom ngo wel gezond en goed voor onze dikkerds.

ik hoop dat ik het nog meemaak dat het straatbeeld erop vooruit gaat en er niet meer zoveel dikke mensen rondlopen, sorry dat ik het meot zeggen amar het is gewoon smerig, mollig,gezet ok, daar kan ik mee leven maar als je gewoon echt gewoon dik bent das ranzig, ik vind het een triest gezicht, maar dat weet iedereen wel alleen niet iedereen komt er voor uit


ik kan er ook niet tegen
van die moddervette wijven die hun koters bij de kleuterschool staan op te wachten met roodgeverfd haar getverdemme


Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Sep 3 2008 06:33am
Quote (Chlamydia @ Tue, Sep 2 2008, 08:16pm)
Aankomen is kanker moeilijk. Ik probeer het al jaren.


zelfde hier xD
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Sep 3 2008 06:39am
Quote (misnomer @ Wed, Sep 3 2008, 12:33pm)
zelfde hier xD
Leer 6 flinke maaltijden per dag te eten.

Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 3 2008 06:49am
73 kilo, 1 meter 86


en mischa, je bent nog steeds KANKERDIK

This post was edited by jekankermoeder on Sep 3 2008 06:49am
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Sep 3 2008 07:01am
Quote (jekankermoeder @ Wed, Sep 3 2008, 12:49pm)
73 kilo, 1 meter 86


en mischa, je bent nog steeds KANKERDIK


wat wil je hiermee bereiken? word eens volwassen mongooltje
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 3 2008 07:14am
Quote (Mischa @ Wed, 3 Sep 2008, 14:01)
wat wil je hiermee bereiken? word eens volwassen mongooltje


Wat wil je hiermee bereiken?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 3 2008 07:25am
Even serieus; waarom al die haat jegens Mischa?

Ik let al een tijdje op zijn posts en vind hem nergens onredelijk reageren. Hij is bijna altijd degene die als eerste geprovoceerd wordt.

Goed, dat hij BBDG in het echt ontmoet.. tja.. niemand is perfect hè.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 3 2008 07:38am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 3 2008, 03:25pm)
Even serieus; waarom al die haat jegens Mischa?

Ik let al een tijdje op zijn posts en vind hem nergens onredelijk reageren. Hij is bijna altijd degene die als eerste geprovoceerd wordt.

Goed, dat hij BBDG in het echt ontmoet.. tja.. niemand is perfect hè.


Dit vroeg ik mij dus ook af toen ik dit forum joinde.
Er zijn natuurlijk wel mensen die het verdienen, e.g. Aapje.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Sep 3 2008 07:42am
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Sep 3 2008, 01:25pm)
Even serieus; waarom al die haat jegens Mischa?

Ik let al een tijdje op zijn posts en vind hem nergens onredelijk reageren. Hij is bijna altijd degene die als eerste geprovoceerd wordt.

Goed, dat hij BBDG in het echt ontmoet.. tja.. niemand is perfect hè.


Het dateert nog uit de tijd van het roken en blowen topic, fouten worden hier niet door iedereen even makkelijk vergeven.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1141516171823Next
Add Reply New Topic New Poll