d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Jaar Zitten Voor Moord
Prev1141516171821Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 11:46am
Ik baseer mij op het feit dat ik je ouders achterlijke mensen vind. Maar mijn mening is geen kloot waard behalve dan voor mezelf misschien, net zoals de jouwe over ons beleid.

Ik doe sport omdat ik dat als ontspanning zie, om in conditie te blijven. Mensen die over het algemeen nooit sport hebben gedaan hebben een hoger risico op gezondheidsproblemen.
Maar het is niet omdat ik sport wil doen dat ik elke dag proteïne shakes ga nemen of andere dingen ga doen om gewoon een in mijn ogen waardeloze medaille te halen voor mijn land. Als ik er een zou willen halen is dit voor mezelf.

This post was edited by Demonsangel on Aug 24 2008 11:47am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:50am
Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 18:46)
Ik baseer mij op het feit dat ik je ouders achterlijke mensen vind. Maar mijn mening is geen kloot waard behalve dan voor mezelf misschien, net zoals de jouwe over ons beleid.

Ik doe sport omdat ik dat als ontspanning zie, om in conditie te blijven. Mensen die over het algemeen nooit sport hebben gedaan hebben een hoger risico op gezondheidsproblemen.
Maar het is niet omdat ik sport wil doen dat ik elke dag proteïne shakes ga nemen of andere dingen ga doen om gewoon een in mijn ogen waardeloze medaille te halen voor mijn land. Als ik er een zou willen halen is dit voor mezelf.


misschien was het anders geweest als je het wel zou kunnen, want als je het beste bent van een sportstak dan zou je inderdaad wel alles doen voor een medaille
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 11:52am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Aug 24 2008, 07:50pm)
misschien was het anders geweest als je het wel zou kunnen, want als je het beste bent van een sportstak dan zou je inderdaad wel alles doen voor een medaille


Nee, ik kon verder gaan in atletiek (vooral het lopen onderdeel) maar dat intresseerde mij geen zak.
Nu sukkel ik wat met men linker knie wegens een ongeluk, maar ik heb nooit spijt gehad dat ik niet voor medailles gegaan ben.
Het enige war ik spijt van heb is dat ik gestopt ben met zwemmen, ik was elke avond weg voor te sporten en dat begon te veel tijd in te nemen op d'unif.

This post was edited by Demonsangel on Aug 24 2008 11:55am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 11:53am
Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 18:52)
Nee, ik kon verder gaan in atletiek (vooral het lopen onderdeel) maar dat intresseerde mij geen zak.


tjah, maar ik doelde niet op verdergaan. ik bedoelde als je dan eenmaal zover bent dat je naar de spelen mag..
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 11:58am
Quote (CpTJenJen @ Sun, Aug 24 2008, 07:53pm)
tjah, maar ik doelde niet op verdergaan. ik bedoelde als je dan eenmaal zover bent dat je naar de spelen mag..


Ik deed competitie maar was nooit echt competetief ingesteld.
Mijn nicht zwemt op inter-/nationaal vlak en zij wordt langs alle kanten gepushed om meer, meer, beter te doen.
Daarom ben ik blij dat ik het gewoon als fun en ontspanning zie.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 11:59am
Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 17:46)
Ik baseer mij op het feit dat ik je ouders achterlijke mensen vind. Maar mijn mening is geen kloot waard behalve dan voor mezelf misschien, net zoals de jouwe over ons beleid.

Ik doe sport omdat ik dat als ontspanning zie, om in conditie te blijven. Mensen die over het algemeen nooit sport hebben gedaan hebben een hoger risico op gezondheidsproblemen.
Maar het is niet omdat ik sport wil doen dat ik elke dag proteïne shakes ga nemen of andere dingen ga doen om gewoon een in mijn ogen waardeloze medaille te halen voor mijn land. Als ik er een zou willen halen is dit voor mezelf.


Haha, las ik laatst nog een examentekst over. 'Sporten is slecht voor je gezondheid: als het verboden zou worden, zou het ziekenhuis een paar miljoen mensen per jaar minder hoeven te behandelen vanwege sportongevallen.'
En zo'n medaille is alles behalve waardeloos.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 24 2008 12:00pm
Quote (Mac)
Edit: Ooh deze!

1. Ik vind dat niet, ik denk dat sport heel wat te zeggen heeft over de mentaliteit van een land.
2. Ja, dat kan het ook niet. Sportbeleid zowieso, lijkt me stug, ik neem aan dat België niet als enige Europese land een afwijkend, 'gek' sportbeleid heeft.
3. Ik vind dat het wat bijdraagt aan je positie als wereldburger. Neem nou aan dat wij het EK voetballen hadden gewonnen, zo'n klein land, dat zoveel bereikt. Ik ben daar trots op, en inwoners uit andere landen hebben respect daarvoor.
4. Uff, moet dit?

1. Ik vind het vaag om psychologische conclusies te trekken uit sportieve prestaties en ze dan toe te passen op 'n heel land/volk. Zo hebben de resultaten (zowel in goede als in slechte zin) geen effect op mijn mentaliteit.
2. Andere oorzaken kan ik niet vinden.
3. Ik snap je punt, maar ik ben iemand die niet de nood heeft om zich lid van een bepaalde groep te voelen (land, stad, voetbalclub etc). Derhalve kan ik niet trots of beschaamd zijn vanwege prestaties van mensen waarmee ik geen verbondenheid voel.
4. Graag, maar het moet niet meteen.

Quote (MilkAndCookies @ Sun, 24 Aug 2008, 19:39)
Highlight even waar ik zeg dat je in bepaalde dictaturen niet mag sporten?

Highlight even waar ik zeg dat jij zegt dat je in bepaalde culturen niet mag sporten?

This post was edited by Kanni on Aug 24 2008 12:04pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 24 2008 12:02pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Aug 24 2008, 07:59pm)
Haha, las ik laatst nog een examentekst over. 'Sporten is slecht voor je gezondheid: als het verboden zou worden, zou het ziekenhuis een paar miljoen mensen per jaar minder hoeven te behandelen vanwege sportongevallen.'
En zo'n medaille is alles behalve waardeloos.


En morgen staat er weer iets anders over sport. Tuinieren is gezond, maar daar gebeuren toch ook ongelukken?
Wat je zegt is dikke bullshit.

Ga er dan voor, ik zal je aanmoedigen. Welke medaille ga je dan halen omdat het toch zoveel voor je betekent?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 24 2008 12:03pm
><! dat was m niet..

/lunchpauze, ik doe strx weer mee tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Aug 24 2008 12:05pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 24 2008 12:05pm
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:00)
Highlight even waar ik zeg dat jij zegt dat je in bepaalde culturen niet mag sporten?


Zei ik dat dan? :unsecure:

Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:00)
1. Ik vind het vaag om psychologische conclusies te trekken uit sportieve prestaties en ze dan toe te passen op 'n heel land/volk. Zo hebben de resultaten (zowel in goede als in slechte zin) geen effect op mijn mentaliteit.
2. Andere oorzaken kan ik niet vinden.
3. Ik snap je punt, maar ik ben iemand die niet de nood heeft om zich lid van een bepaalde groep te voelen (land, stad, voetbalclub etc). Derhalve kan ik niet trots of beschaamd zijn vanwege prestaties die mensen waarmee ik geen verbondenheid voel, geleverd hebben.
4. Graag, maar het moet niet meteen.


1. Ik denk dat - BIJVOORBEELD - de Olympische spelen een redelijk goed beeld geeft van de mentaliteit van een land. Je vertegenwoordigt toch je eigen land?
3. Tja, zo denk jij erover.. Kan ik niet veel aan veranderen dacht ik zo!
4. Dankje, kijk nu 10.000 bc.

Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 18:02)
En morgen staat er weer iets anders over sport. Tuinieren is gezond, maar daar gebeuren toch ook ongelukken?
Wat je zegt is dikke bullshit.

Ga er dan voor, ik zal je aanmoedigen. Welke medaille ga je dan halen omdat het toch zoveel voor je betekent?


Kaaanker ouwe, dat zijn de woorden van iemand die die examentekst heeft geschreven, niet mijn bullshit.

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 24 2008 12:07pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1141516171821Next
Add Reply New Topic New Poll