Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:00)
Highlight even waar ik zeg dat jij zegt dat je in bepaalde culturen niet mag sporten?
Zei ik dat dan? :unsecure:
Quote (Kanni @ Sun, 24 Aug 2008, 18:00)
1. Ik vind het vaag om psychologische conclusies te trekken uit sportieve prestaties en ze dan toe te passen op 'n heel land/volk. Zo hebben de resultaten (zowel in goede als in slechte zin) geen effect op mijn mentaliteit.
2. Andere oorzaken kan ik niet vinden.
3. Ik snap je punt, maar ik ben iemand die niet de nood heeft om zich lid van een bepaalde groep te voelen (land, stad, voetbalclub etc). Derhalve kan ik niet trots of beschaamd zijn vanwege prestaties die mensen waarmee ik geen verbondenheid voel, geleverd hebben.
4. Graag, maar het moet niet meteen.
1. Ik denk dat - BIJVOORBEELD - de Olympische spelen een redelijk goed beeld geeft van de mentaliteit van een land. Je vertegenwoordigt toch je eigen land?
3. Tja, zo denk jij erover.. Kan ik niet veel aan veranderen dacht ik zo!
4. Dankje, kijk nu 10.000 bc.
Quote (Demonsangel @ Sun, 24 Aug 2008, 18:02)
En morgen staat er weer iets anders over sport. Tuinieren is gezond, maar daar gebeuren toch ook ongelukken?
Wat je zegt is dikke bullshit.
Ga er dan voor, ik zal je aanmoedigen. Welke medaille ga je dan halen omdat het toch zoveel voor je betekent?
Kaaanker ouwe, dat zijn de woorden van iemand die die examentekst heeft geschreven, niet mijn bullshit.
This post was edited by MilkAndCookies on Aug 24 2008 12:07pm