d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev1141516171826Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 30 2008 12:37pm
Quote (muizenscheet @ Mon, 30 Jun 2008, 17:39)
ge 5-0'd?

nice!
welke char?


Trapsin, maar k heb n gigantische blunder gemaakt, hij weet ervan dus we doen n rematch. maar ik laat die 5-0 zoiezo staan want het is tog mijn schuld
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 30 2008 12:39pm
Kanker. Ik heb alleen een trapper.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 30 2008 01:03pm
Quote (DuffmanX @ Mon, 30 Jun 2008, 17:54)
weinerboy 0-5

HAHAHA

Quote (Chlamydia)
Kanker. Ik heb alleen een trapper.

Jij bent Bob, toch? Speel jij nog Diablo?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 30 2008 01:08pm
Quote (Kanni @ Mon, 30 Jun 2008, 20:03)
Jij bent Bob, toch? Speel jij nog Diablo?
Oui, c'est moi. Ik speel diablo sporadisch, trapper moet geleveld worden, heb er het geduld niet voor hehehe
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 30 2008 01:17pm
Ok. Ik speel sinds kort ook weer af en toe. PM je account, dan voeg ik je toe.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jun 30 2008 01:30pm
Bon.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 30 2008 03:01pm
Quote (Kanni @ Mon, Jun 30 2008, 08:03pm)
HAHAHA


Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 30 2008 03:13pm
eb tegen mij wenen dat hij niet tegen mij trapper wou , wil ik ook wel eens een duel aangaan met trapper

maarja , je bent bang voor mirrormatches , ....
en es sorceres mag geen precast hebben

zijn er nog regels die je het mogelijk maken te winnen?

Quote (DuffmanX @ Sat, Jun 28 2008, 09:56am)
Het is niet mijn regel, maar ik kon idd begrip tonen daarom heb ik het bij jou ook toegestaan te precasten.
volgens Jsp rules is 2x naar je stash gaan niet alowed, wel mag je precast zooi in je inventory gooien.

ik vind het best dat soso's vs me precasten.  maar dan neem ik ook n lvl 20 bo ipv lvl 12.


btw sry dat ik inactief was laatste paar dagen, ik zat in duitseland. k zal wel n paar pm's gooien vandaag.


niet bulshitten jong , heb geen enkel duel met je aangegaan met 95 es

naar wat ik hoorde speel je onder regels van ladder 4 , ff ter herinnering , ik ben non ladder
nn die rulez

This post was edited by cranium-sf on Jun 30 2008 03:21pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 30 2008 03:18pm
Quote (cranium-sf @ Mon, 30 Jun 2008, 22:13)
eb tegen mij wenen dat hij niet tegen mij trapper wou  ,  wil ik ook wel eens een duel aangaan met trapper

maarja , je bent bang voor mirrormatches , .... 
en es sorceres mag geen precast hebben

zijn er nog regels die je het mogelijk maken te winnen?



niet bulshitten jong , heb geen enkel duel met je aangegaan met 95 es


dat is dan jouw fout, maar ergens hoorde ik dat hij meerdere chars van je ownde , dus je hebt geen recht van spreken tongue.gif

This post was edited by CpTJenJen on Jun 30 2008 03:19pm
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jun 30 2008 03:21pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Jun 30 2008, 09:18pm)
dat is dan jouw fout, maar ergens hoorde ik dat hij meerdere chars van je ownde , dus je hebt geen recht van spreken tongue.gif


2x es sorc zonder precast en met amma heb ik hem 2x neergehaald hij mij 1 keer

ama niet geownd ,
sorcjes benadeeld door zijn regels

maarja , bereid een rematch te doen , dit keer geen sorcjes , lukt toch niet met een precast builded char zonder precast te vechte tegen een 102 fcr trapper

This post was edited by cranium-sf on Jun 30 2008 03:23pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1141516171826Next
Closed New Topic New Poll