eb tegen mij wenen dat hij niet tegen mij trapper wou , wil ik ook wel eens een duel aangaan met trapper
maarja , je bent bang voor mirrormatches , ....
en es sorceres mag geen precast hebben
zijn er nog regels die je het mogelijk maken te winnen?
Quote (DuffmanX @ Sat, Jun 28 2008, 09:56am)
Het is niet mijn regel, maar ik kon idd begrip tonen daarom heb ik het bij jou ook toegestaan te precasten.
volgens Jsp rules is 2x naar je stash gaan niet alowed, wel mag je precast zooi in je inventory gooien.
ik vind het best dat soso's vs me precasten. maar dan neem ik ook n lvl 20 bo ipv lvl 12.
btw sry dat ik inactief was laatste paar dagen, ik zat in duitseland. k zal wel n paar pm's gooien vandaag.
niet bulshitten jong , heb geen enkel duel met je aangegaan met 95 es
naar wat ik hoorde speel je onder regels van ladder 4 , ff ter herinnering , ik ben non ladder
nn die rulez
This post was edited by cranium-sf on Jun 30 2008 03:21pm