d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dit Ben Ik:
Prev114151617Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 6 2006 02:58am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, 6 Jul 2006, 09:31)
Ik weet (nee, niet denk) dat er meerdere mensen op dit forum, en ongetwijfeld op deze aardbodem zijn die deze mening met mij delen.

Jazeker, maar ik weet zeker dat ik heel wat mensen ken die het tegenovergestelde zullen bewaren. Net effect = positief. Ik mag blijven!

Sure, ik kan jou toch niet bannen van dit forum he.. ohmy.gif
Member
Gold: 0.30
Jul 6 2006 05:33am
Ik had mijn post ook ge-edit omdat ik erken dat je gelijk had, hoe vaak wil je dit horen, almachtige.

Je hoeft niet sarcastisch te worden Han, bij mijn weten is dit de eerste keer dat je zwart op wit toegaf dat je fout zat. Een keer is voor mij dus meer dan genoeg. En dat je geen macht hebt op dit forum is toch ook niet waar. Je kan mss niet rechtstreeks iemand warnen, maar al wat je moet doen is een pm sturen naar een mod. Aangezien die mod wss geen Nederlands spreekt kan hij niet controleren wat er juist gebeurd is en gelooft hij je dus gewoon op je woord. Lijkt mij toch echt wel een vorm van macht.

Het is geen kwestie van "durven", het gaat om het principe "ik zet geen privé-informatie op internet", en dat behoort naar mijn mening tot privé-informatie. Als je echter geïnteresseerd bent om mij op foto te zien, stuur me een PM en ik geef je mijn MSN-adres.

Dat is toch wel wat vreemd Canni... Ik zou heel wat liever gewoon een foto van mezelf uploaden dan mijn emailadres te geven. Als je geen privé-informatie wil weggeven op het internet dan is je mailadres het eerste wat je voor jezelf moet houden.
Member
Gold: 0.00
Jul 6 2006 06:14am
Quote (ReadyAimFire)
Hetis geen kwestie van "durven", het gaat om het principe "ik zet geenprivé-informatie op internet", en dat behoort naar mijn mening totprivé-informatie. Als je echter geïnteresseerd bent om mij op foto tezien, stuur me een PM en ik geef je mijn MSN-adres.

Datis toch wel wat vreemd Canni... Ik zou heel wat liever gewoon een fotovan mezelf uploaden dan mijn emailadres te geven. Als je geen privé-informatie wil weggeven op het internet dan is je mailadres heteerste wat je voor jezelf moet houden.

Nope. Als ik hem mijn e-mailadres via PM zou zenden, geef ik het dus enkel aan hem. Ik heb ook nooit gezegd dat ik maar 1 e-mailadres heb. Maar het is je volste recht om dat vreemd te vinden, hoe dan ook verandert het niets aan mijn visie.
Member
Gold: 12,649.00
Jul 6 2006 08:09am
Hmmz, beetje jammer van deze thread die hele discussie. Tot en met pagina 7 ging het goed, de rest had wat mij betreft beter in een ander (nieuw) topic gekund.

Laten we het nu dus weer bij "Dit Ben Ik" houden aub.

1. Mark
2. Oldenzaal en Leeuwarden (helloooo MilkAndCookies)
3. 14-08-1982 (dan ben ik wss de oudste die tnt hier gepost heeft, wat ik heb gezien)
4. HBO Diermanagement, Van Hall Larenstein, Leeuwarden, binnenkort afstuderen
5. Leukste tot nu toe aan de opleiding is het 'studentenleven'
6. Zie signature: Ik kende koei via een ander forum (forum.gamer.nl) en daar heeft hij me eens op dit forum gewezen. Heb toendertijd een acc gemaakt, maar nog weinig gedaan. Toen hij bij gamer meldde dat hij stopte met D2 netjes gevraagd wat hij met z'n items/fg ging doen. Hij had alles al weggegeven (helaas). Heeft ie van iemand 100fg teruggevraagd en dat heb ik gekregen (very nice)
7. Tot nu toe speel ik meeste pvm en occasionally pvp voor de lol met wat friends. M'n lightning-mf-sorc vind ik vooral fijn. Mijn chars ben ik allemaal niet héél erg trots op, lvls zijn niet extreem hoog (gem rond 85) en vaak een build/guide gevolgd.
8. (mss handige vraag: Hoe lang speel je al D2?) Ik speel al D2 sinds het uit is, met tussenposes. Alleen meeste tijd singleplayes gespeeld omdat onze internetverbinding zoog. Sinds jaartje ongeveer heeft m'n broertje een beter abonnement en ben ik weer eens met D2 begonnen. Vorig ladderseizoen nog een paar weken tot een maand ongeveer gespeeld en sindsdien op deze ladder.
9. (Speel je ladder/non-ladder?) Ladder all the way!

Denk dat t zo wel weer genoeg info is. Vraag 8 en 9 toegevoegd, leken me wel handig iig.

Gr Mark.

(En willen de mensen die de discussie nog willen afmaken daar een ander topic voor openen dan aub?)

edit: wat ik vegeten was te zeggen:
Op een of andere manier wel gaaf dat ik nu ineens ontdek dat KillingScreen en caitlin NL zijn. En ook veel andere namen komen me ineens bekend voor. De NLers zijn volgens mij lekker actief hier.

This post was edited by MarkIris on Jul 6 2006 08:13am
Member
Gold: 11.33
Jul 7 2006 01:58am
Quote (MarkIris @ Thu, 6 Jul 2006, 14:09)
Hmmz, beetje jammer van deze thread die hele discussie. Tot en met pagina 7 ging het goed, de rest had wat mij betreft beter in een ander (nieuw) topic gekund.

Laten we het nu dus weer bij "Dit Ben Ik" houden aub.

1. Mark
2. Oldenzaal en Leeuwarden (helloooo MilkAndCookies)
3. 14-08-1982 (dan ben ik wss de oudste die tnt hier gepost heeft, wat ik heb gezien)
4. HBO Diermanagement, Van Hall Larenstein, Leeuwarden, binnenkort afstuderen
5. Leukste tot nu toe aan de opleiding is het 'studentenleven'
6. Zie signature: Ik kende koei via een ander forum (forum.gamer.nl) en daar heeft hij me eens op dit forum gewezen. Heb toendertijd een acc gemaakt, maar nog weinig gedaan. Toen hij bij gamer meldde dat hij stopte met D2 netjes gevraagd wat hij met z'n items/fg ging doen. Hij had alles al weggegeven (helaas). Heeft ie van iemand 100fg teruggevraagd en dat heb ik gekregen (very nice)
7. Tot nu toe speel ik meeste pvm en occasionally pvp voor de lol met wat friends. M'n lightning-mf-sorc vind ik vooral fijn. Mijn chars ben ik allemaal niet héél erg trots op, lvls zijn niet extreem hoog (gem rond 85) en vaak een build/guide gevolgd.
8. (mss handige vraag: Hoe lang speel je al D2?) Ik speel al D2 sinds het uit is, met tussenposes. Alleen meeste tijd singleplayes gespeeld omdat onze internetverbinding zoog. Sinds jaartje ongeveer heeft m'n broertje een beter abonnement en ben ik weer eens met D2 begonnen. Vorig ladderseizoen nog een paar weken tot een maand ongeveer gespeeld en sindsdien op deze ladder.
9. (Speel je ladder/non-ladder?) Ladder all the way!

Denk dat t zo wel weer genoeg info is. Vraag 8 en 9 toegevoegd, leken me wel handig iig.

Gr Mark.

(En willen de mensen die de discussie nog willen afmaken daar een ander topic voor openen dan aub?)

edit: wat ik vegeten was te zeggen:
Op een of andere manier wel gaaf dat ik nu ineens ontdek dat KillingScreen en caitlin NL zijn. En ook veel andere namen komen me ineens bekend voor. De NLers zijn volgens mij lekker actief hier.

yo, waar woon je in Oldenzaal? ohmy.gif
Member
Gold: 1,340.00
Jul 7 2006 04:12am
1. Pascal
2. Deventer
3. 15-02-1991
4. 3VWO
5. Pauze mb_banana.gif
6. Via een vriend
7. V/T, Blizzard

-Sakal
Member
Gold: 12,649.00
Jul 7 2006 06:36am
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 7 Jul 2006, 09:58)
Mijn hele verhaal

Vlak bij het Hulsbeek (waar jij lekker kunt zwemmen als ik op stage ben sad.gif ) aan de rondweg van O'zaal naar Hengelo.
Waar jij?
En welke school doe je/heb je gedaan? (srry geen zin om terug te zoeken al die pagina's)
Member
Gold: 11.33
Jul 8 2006 12:30am
Quote (MarkIris @ Fri, 7 Jul 2006, 12:36)
Quote (MilkAndCookies @ Fri, 7 Jul 2006, 09:58)
Mijn hele verhaal

Vlak bij het Hulsbeek (waar jij lekker kunt zwemmen als ik op stage ben sad.gif ) aan de rondweg van O'zaal naar Hengelo.
Waar jij?
En welke school doe je/heb je gedaan? (srry geen zin om terug te zoeken al die pagina's)

thijcollege, zit nu in de 3e.. Naast het thijcollege staat zo'n soort kerk, daar tegenover woon ik.

Maak je maar geen zorgen over dat ik ga zwemmen in het hulsbeek tongue.gif zit blauwalg en is gesloten ohmy.gif
Member
Gold: 7,520.50
Jul 8 2006 04:26am
1. Jesse
2. Rotterdam
3. 25-09-1987 (18)
4. schoolverlater
5. was natuurlijk gym tongue.gif
6. via Clan members
7. light sorc fire sorc cold sorc java
(soort van sorc junkie tongue.gif)
Member