Ik had mijn post ook ge-edit omdat ik erken dat je gelijk had, hoe vaak wil je dit horen, almachtige.
Je hoeft niet sarcastisch te worden Han, bij mijn weten is dit de eerste keer dat je zwart op wit toegaf dat je fout zat. Een keer is voor mij dus meer dan genoeg. En dat je geen macht hebt op dit forum is toch ook niet waar. Je kan mss niet rechtstreeks iemand warnen, maar al wat je moet doen is een pm sturen naar een mod. Aangezien die mod wss geen Nederlands spreekt kan hij niet controleren wat er juist gebeurd is en gelooft hij je dus gewoon op je woord. Lijkt mij toch echt wel een vorm van macht.
Het is geen kwestie van "durven", het gaat om het principe "ik zet geen privé-informatie op internet", en dat behoort naar mijn mening tot privé-informatie. Als je echter geïnteresseerd bent om mij op foto te zien, stuur me een PM en ik geef je mijn MSN-adres.
Dat is toch wel wat vreemd Canni... Ik zou heel wat liever gewoon een foto van mezelf uploaden dan mijn emailadres te geven. Als je geen privé-informatie wil weggeven op het internet dan is je mailadres het eerste wat je voor jezelf moet houden.