d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Westermoskee > Wat Vinden Jullie Er Van?
Prev1141516171829Next
Closed New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 26 2008 08:06am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 26 Feb 2008, 14:16)
ow je bent echt erg, jij..


Hoezo?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 26 2008 08:16am
Quote (InJullieHAAAAARDT @ Mon, 25 Feb 2008, 23:57)
Angst is eentje, kijk maar naar het stelletje randdebielen die een heel geloof benadeeld omdat er vage linken naar terrorisme bestaan. Dan is er nog iemand die werkelijk waar ALLE TURKEN EN MAROKKANEN haat omdat ze hem een keertje hebben gepest, boehoe ='(

Het is makkelijk om een zondebok aan te wijzen en alles wat de media je voorschoteld voor lief te nemen.

Grappig dat Dennis (Pyf-secret) het heeft over verdraagzaamheid. Het is bij jou ver te zoeken, jongen. Als je niet in Allah, God of iets anders gelooft betekent dat meteen dat iedereen die dat wel doet een idioot is? Ik ken namelijk iemand die dat wel denkt.

Daarnaast ben ik sterk voor vrijheid van meninsuiting en liberalisatie. Als iemand zijn geloof wil beoefenen, waar dan ook, dan heeft hij goed recht!

Edit: "Ja" gevote overigens...



Goed gezegd, ik ben 't helemaal met je eens.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Feb 26 2008 08:18am
Quote (CorvX @ Tue, 26 Feb 2008, 15:16)
Goed gezegd, ik ben 't helemaal met je eens.


Ik een beetje, sommige marrokanen en turken die raggen je echt af + bedreigen je in onze buurt.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Feb 26 2008 08:26am
Quote (Zompy @ Tue, 26 Feb 2008, 15:18)
Ik een beetje, sommige marrokanen en turken die raggen je echt af + bedreigen je in onze buurt.


Tjah, maar dat komt niet door hun afkomst.
Meer doordat ze altijd al de pispaal zijn, ze krijgen altijd de schuld. Dus als er dan buurten zijn waar er veel van dat soort mensen wonen. Gaan ze met elkaar om enzo, en een beetje "terug betalen" wat hun ook al jaren word aangedaan. Maar toch is 't fout, en zouden die lui gewoon moeten opsluiten die dat doen. Maar dat geld dan ook voor de nederlanders die 't zelfde doen, en die zijn er ook genoeg.
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 11:55am
Quote (CorvX @ Tue, Feb 26 2008, 02:26pm)
Tjah, maar dat komt niet door hun afkomst.
Meer doordat ze altijd al de pispaal zijn, ze krijgen altijd de schuld. Dus als er dan buurten zijn waar er veel van dat soort mensen wonen. Gaan ze met elkaar om enzo, en een beetje "terug betalen" wat hun ook al jaren word aangedaan. Maar toch is 't fout, en zouden die lui gewoon moeten opsluiten die dat doen. Maar dat geld dan ook voor de nederlanders die 't zelfde doen, en die zijn er ook genoeg.


dit is zowat het standaard comentaar wat een marokaan replied als je zegt datie iets niet moet doen.

RACIST!!!!!

Quote
Angst is eentje, kijk maar naar het stelletje randdebielen die een heel geloof benadeeld omdat er vage linken naar terrorisme bestaan. Dan is er nog iemand die werkelijk waar ALLE TURKEN EN MAROKKANEN haat omdat ze hem een keertje hebben gepest, boehoe ='(

Het is makkelijk om een zondebok aan te wijzen en alles wat de media je voorschoteld voor lief te nemen.

Grappig dat Dennis (Pyf-secret) het heeft over verdraagzaamheid. Het is bij jou ver te zoeken, jongen. Als je niet in Allah, God of iets anders gelooft betekent dat meteen dat iedereen die dat wel doet een idioot is? Ik ken namelijk iemand die dat wel denkt.

Daarnaast ben ik sterk voor vrijheid van meninsuiting en liberalisatie. Als iemand zijn geloof wil beoefenen, waar dan ook, dan heeft hij goed recht!

Edit: "Ja" gevote overigens...


dit is al helemaal BELACHELIJK wat de neuk lul je nou over vage links naar terorrisme? MOSLIMS LATEN ZICHZELF ONTPLOFFEN VOOR AAALLAAAHHHHHH
en je media gelul is al helemaal onzin. als je wat meer buiten komt merk je zelf ook wel dat het klote mensen zijn.

en je vrijheid van meningsuiting. ja ok. maar moskees bouwen en je helemaal arabies houden en overal je eigen taal spreken is tog iets heel anders. ze komen hier puur voor die uitkering. parasieten zijn het. beetje profiteren van onze linkse regering.

weet niet of ik deze had gepost toen ik vanmiddag op school zat.. maar nog maar voor de zekerheid
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1212361.html
nog meer islamisering van nederland. zodra ik een burkini zie in mijn zwembad ga ik er nooit meer heen.

This post was edited by Wasbeertje on Feb 26 2008 11:57am
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 12:04pm
Quote (CorvX @ Tue, Feb 26 2008, 02:26pm)
Tjah, maar dat komt niet door hun afkomst.
Meer doordat ze altijd al de pispaal zijn, ze krijgen altijd de schuld. Dus als er dan buurten zijn waar er veel van dat soort mensen wonen. Gaan ze met elkaar om enzo, en een beetje "terug betalen" wat hun ook al jaren word aangedaan. Maar toch is 't fout, en zouden die lui gewoon moeten opsluiten die dat doen. Maar dat geld dan ook voor de nederlanders die 't zelfde doen, en die zijn er ook genoeg.


http://www.dumpert.nl/mediabase/12030/08a337a1/muslim_sensitivity_training.html kwestie van moslim sensitivity training.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Feb 26 2008 12:08pm
Wat een simplistisch geblaat allemaal. Sukkeltjes, toch!
Banned
Posts: 1,992
Joined: Jun 25 2003
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 26 2008 12:12pm
Quote (Wasbeertje @ Tue, Feb 26 2008, 05:55pm)
dit is al helemaal BELACHELIJK wat de neuk lul je nou over vage links naar terorrisme? MOSLIMS LATEN ZICHZELF ONTPLOFFEN VOOR AAALLAAAHHHHHH
en je media gelul is al helemaal onzin. als je wat meer buiten komt merk je zelf ook wel dat het klote mensen zijn.

en je vrijheid van meningsuiting. ja ok. maar moskees bouwen en je helemaal arabies houden en overal je eigen taal spreken is tog iets heel anders. ze komen hier puur voor die uitkering. parasieten zijn het. beetje profiteren van onze linkse regering.

weet niet of ik deze had gepost toen ik vanmiddag op school zat.. maar nog maar voor de zekerheid
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1212361.html
nog meer islamisering van nederland. zodra ik een burkini zie in mijn zwembad ga ik er nooit meer heen.


Rechtse tunnelvisie any1?
Member
Posts: 262
Joined: Feb 6 2008
Gold: 6.00
Warn: 40%
Feb 26 2008 12:13pm
TZT JY ZUKKELTJEA.
Member
Posts: 970
Joined: Feb 8 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Feb 26 2008 12:15pm
Ik heb "ja" gestemt om de volgende redenen:

1: Planten en dergelijke zijn inderdaad levend en daarom mogen we geen bomen meer omhakken in het oerwoud.
2:
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1141516171829Next
Closed New Topic New Poll