Quote (CorvX @ Tue, Feb 26 2008, 02:26pm)
Tjah, maar dat komt niet door hun afkomst.
Meer doordat ze altijd al de pispaal zijn, ze krijgen altijd de schuld. Dus als er dan buurten zijn waar er veel van dat soort mensen wonen. Gaan ze met elkaar om enzo, en een beetje "terug betalen" wat hun ook al jaren word aangedaan. Maar toch is 't fout, en zouden die lui gewoon moeten opsluiten die dat doen. Maar dat geld dan ook voor de nederlanders die 't zelfde doen, en die zijn er ook genoeg.
dit is zowat het standaard comentaar wat een marokaan replied als je zegt datie iets niet moet doen.
RACIST!!!!!
Angst is eentje, kijk maar naar het stelletje randdebielen die een heel geloof benadeeld omdat er vage linken naar terrorisme bestaan. Dan is er nog iemand die werkelijk waar ALLE TURKEN EN MAROKKANEN haat omdat ze hem een keertje hebben gepest, boehoe ='(
Het is makkelijk om een zondebok aan te wijzen en alles wat de media je voorschoteld voor lief te nemen.
Grappig dat Dennis (Pyf-secret) het heeft over verdraagzaamheid. Het is bij jou ver te zoeken, jongen. Als je niet in Allah, God of iets anders gelooft betekent dat meteen dat iedereen die dat wel doet een idioot is? Ik ken namelijk iemand die dat wel denkt.
Daarnaast ben ik sterk voor vrijheid van meninsuiting en liberalisatie. Als iemand zijn geloof wil beoefenen, waar dan ook, dan heeft hij goed recht!
Edit: "Ja" gevote overigens...
dit is al helemaal BELACHELIJK wat de neuk lul je nou over vage links naar terorrisme? MOSLIMS LATEN ZICHZELF ONTPLOFFEN VOOR AAALLAAAHHHHHH
en je media gelul is al helemaal onzin. als je wat meer buiten komt merk je zelf ook wel dat het klote mensen zijn.
en je vrijheid van meningsuiting. ja ok. maar moskees bouwen en je helemaal arabies houden en overal je eigen taal spreken is tog iets heel anders. ze komen hier puur voor die uitkering. parasieten zijn het. beetje profiteren van onze linkse regering.
weet niet of ik deze had gepost toen ik vanmiddag op school zat.. maar nog maar voor de zekerheid
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1212361.htmlnog meer islamisering van nederland. zodra ik een burkini zie in mijn zwembad ga ik er nooit meer heen.
This post was edited by Wasbeertje on Feb 26 2008 11:57am