d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sappige Verhalen. > ;--)
Prev1141516171825Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 10:07am
Quote (Demonsangel @ Sat, 12 Jan 2008, 16:50)
Dacht eerst dat je het over jezelf had.

Laat badboy nou toch gerust, van frustraties heeft ie waarschijnlijk zen neefje al kapotverkracht.


wow jij bent zielig.

dit heb ik btw wel gereport vind ik erg zielig van je.

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jan 12 2008 10:08am
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 12 2008 11:22am
Gevoelige snaar geraakt? Ik zal je overschat hebben, moet je maar niet zo stoer doen int vervolg.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jan 12 2008 11:31am
Quote (Demonsangel @ Sat, 12 Jan 2008, 18:22)
Gevoelige snaar geraakt? Ik zal je overschat hebben, moet je maar niet zo stoer doen int vervolg.


hmm gevoelige snaar zal wel meevallen.. maar als je zo dom bent dat je moet gaan beledigen omdat je normaal verbaal niet kan winnen ja dan heeft badboy gelijk ... het was trouwens ook wel een hele zielige belediging

en waar is nu do goonzu met zn verhaal ofzo, ik w8 alweer een dag >.>
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 11:32am
Quote (Demonsangel @ Sat, 12 Jan 2008, 18:22)
Gevoelige snaar geraakt? Ik zal je overschat hebben, moet je maar niet zo stoer doen int vervolg.


hoe je bek man, kut kneus. ik doe wat ik wil wanneer ik wil maar ik ga me niet verlagen tot kankermongool opmerkingen die jij maakt

gevoelige snaar gemaakt??

ben jij fucking achterlijk?

kom het is voor me gezicht zeggen dan laat ik je een gevoelige snaar voelen randebiel
Member
Posts: 6,341
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1.00
Warn: 100%
Jan 12 2008 11:39am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Jan 2008, 18:32)
hoe je bek man, kut kneus. ik doe wat ik wil wanneer ik wil maar ik ga me niet verlagen tot kankermongool opmerkingen die jij maakt

gevoelige snaar gemaakt??

ben jij fucking achterlijk?

kom het is voor me gezicht zeggen dan laat ik je een gevoelige snaar voelen randebiel
Haha, let op je bloeddruk.

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 11:41am
Quote (Xepo @ Sat, 12 Jan 2008, 18:39)
Haha, let op je bloeddruk.


wow jij bent ook de hele dag online op zaterdag
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jan 12 2008 11:43am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, 12 Jan 2008, 18:32)
hoe je bek man, kut kneus. ik doe wat ik wil wanneer ik wil maar ik ga me niet verlagen tot kankermongool opmerkingen die jij maakt

gevoelige snaar gemaakt??

ben jij fucking achterlijk?

kom het is voor me gezicht zeggen dan laat ik je een gevoelige snaar voelen randebiel


Fysiek dreigen via internet is nooit stoer. Zeker niet als je een tong- en tepelpiercing hebt en je spieren ver te zoeken zijn. Ga diablo spelen.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jan 12 2008 11:45am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 12 2008, 05:41pm)
wow jij bent ook de hele dag online op zaterdag
Hoe weet je dat?

Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Jan 12 2008 11:46am
Quote (CpTJenJen @ Sat, Jan 12 2008, 06:31pm)
hmm gevoelige snaar zal wel meevallen.. maar als je zo dom bent dat je moet gaan beledigen omdat je normaal verbaal niet kan winnen ja dan heeft badboy gelijk ... het was trouwens ook wel een hele zielige belediging

en waar is nu do goonzu met zn verhaal ofzo, ik w8 alweer een dag >.>


Hij heeft jou hulp niet nodig hoorr, hij komt me zo al in elkaar slaan, kijk maar
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Jan 12 2008, 06:32pm)
hoe je bek man, kut kneus. ik doe wat ik wil wanneer ik wil maar ik ga me niet verlagen tot kankermongool opmerkingen die jij maakt

gevoelige snaar gemaakt??

ben jij fucking achterlijk?

kom het is voor me gezicht zeggen dan laat ik je een gevoelige snaar voelen randebiel


En je hebt gelijk Eric zijn taal is idd beter als de mijne! Ik heb nog zoveel te leren...

Mijn opmerkingen zijn tenminste effectief, ik laat iemand "ragen" op een forum,
bek kut kneus kanker mongool, als dat het beste is wat je kan *zucht"

E: Typfoutjes eruit gehaald, zo heb ik nog wat te doen, Oh wacht ik kan nog altijd een tepelpiercing laten zetten, ben weg maar je kan nog altijd 5 reacties binnen de minuut van me verwachten!

This post was edited by Demonsangel on Jan 12 2008 11:48am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jan 12 2008 11:46am
Quote (JWT @ Sat, 12 Jan 2008, 18:45)
Hoe weet je dat?


omdat ik ook veel online ben geweest online en steeds zie ik hem

mja ik moet thuisblijven vandaag of dat wil ik en deris nog niemand dus ken weinig anders dan w88 !
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1141516171825Next
Closed New Topic New Poll