d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Post Je Foto Topic
Prev1131415161727Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 20 2008 06:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Dec 20 2008, 04:11am)
het is niet eens dit of deze ^^^^^

hij faalt zo fucking hard


LOOL.

Waarom zou het geen dit of deze zijn, kankerrandom.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 20 2008 07:20am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, Dec 20 2008, 04:11am)
het is niet eens dit of deze ^^^^^

hij faalt zo fucking hard


misschien in niggerworld niet nee smile.gif

Quote (shadowstriker89 @ Sat, Dec 20 2008, 04:08am)
zegt degene die nog geen week geleden zo vreselijk hard aan het huilen was over mensen beoordelen op hun spelling


even terugpakken op fouten waarop hij me zelf heeft gewezen ^^

zwakke comeback op een niet eens aan jou gericht argument, zielepootje.

verball'd, je hebt gefaald shadowmans, gewoon stil zijn smile.gif
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 20 2008 07:29am
Quote (kruispiloot @ Sat, Dec 20 2008, 01:20pm)
even terugpakken op fouten waarop hij me zelf heeft gewezen ^^

zwakke comeback op een niet eens aan jou gericht argument, zielepootje.

verball'd, je hebt gefaald shadowmans, gewoon stil zijn smile.gif


Ik vind ook, dat je diep en diep gefaald hebt.

Dank u.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 20 2008 07:41am
hoe win ik een discussie:
1. noem alle tegenargumenten een zwakke comback
2. zeg altijd dat je gewonnen hebt
3. gebruik veel flames
4. maak post in 20 topics, waarin je de vorige 3 stappen herhaalt

hoezee
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 20 2008 07:45am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Dec 20 2008, 01:41pm)
hoe win ik een discussie:
1. noem alle tegenargumenten een zwakke comback
2. zeg altijd dat je gewonnen hebt
3. gebruik veel flames
4. maak post in 20 topics, waarin je de vorige 3 stappen herhaalt

hoezee


misschien is dat 1e ook wel zo, maar losers als jij hebben dan ook altijd een ronduit belachelijke comeback, die TOTAAL niks met het onderwerp te maken heeft, mijn onderbouwde argument niet onderuit haalt, en jij te dom bent om je eigen meningen te onderbouwen, en als je dat wel probeert faal je ^^
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 20 2008 07:51am
Epic failures zijn de comebacks van sommigen.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 20 2008 08:12am
Quote (kruispiloot @ Sat, 20 Dec 2008, 14:45)
misschien is dat 1e ook wel zo, maar losers als jij hebben dan ook altijd een ronduit belachelijke comeback, die TOTAAL niks met het onderwerp te maken heeft, mijn onderbouwde argument niet onderuit haalt, en jij te dom bent om je eigen meningen te onderbouwen, en als je dat wel probeert faal je ^^


wie is hier nou de loser, je bent zelf nog nooit met een comeback gekomen die serieus over t onderwerp gaat
t enige wat je altijd zegt is dat iedereen moet sterven aan kanker en dat je edu zielig vind omdat ie maagd is
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 20 2008 08:16am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Dec 20 2008, 02:12pm)
wie is hier nou de loser, je bent zelf nog nooit met een comeback gekomen die serieus over t onderwerp gaat
t enige wat je altijd zegt is dat iedereen moet sterven aan kanker en dat je edu zielig vind omdat ie maagd is


dat is niet waar, en dat weet je zelf dondersgoed

als je uitgelult bent, moet je misschien gewoon je mond houden brilmans
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Dec 20 2008 08:31am
Quote (Hendrick @ Fri, 19 Dec 2008, 23:27)
Dat alle wijsneusjes en internet'gangsters hun foto op een topic posten,

kankerdompersoon.


Je snapt het niet, wat een verrassing.



Nice dat sommige toch foto's posten, in een tijd waar je makkelijk ge-zompypenismilked kan worden. ohmy.gif
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Dec 20 2008 08:32am
De topic. Serieus.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415161727Next
Add Reply New Topic New Poll