d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev113141516Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 13 2008 01:24pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 20:11)
ja dat wordt ik, maar in dat geval zompy > jou



Qua wat, reports? Dan heb je groot gelijk.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 13 2008 01:50pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 13 Nov 2008, 20:24)
Qua wat, reports? Dan heb je groot gelijk.


Qua dissen, duh.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 13 2008 02:01pm
Quote (Zompy @ Thu, 13 Nov 2008, 20:50)
Qua dissen, duh.


HAHAHHAAH
kruispiloot ik denk dat jij en je papegaaipraatjes echt even naar kanni moeten luisteren en gaan chillen

This post was edited by CpTJenJen on Nov 13 2008 02:02pm
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 02:06pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 08:01pm)
HAHAHHAAH
kruispiloot ik denk dat jij en je papegaaipraatjes echt even naar kanni moeten luisteren en gaan chillen


kerel, dit is saai, seriously, ga beter grappige of serieuze opmerkingen maken, maar dit gaat nergens meer over, ik chill trouwens nu al, misschien dat jij er als german kid bij zit maar ik niet happy.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 13 2008 02:20pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 13 Nov 2008, 21:06)
kerel, dit is saai, seriously, ga beter grappige of serieuze opmerkingen maken, maar dit gaat nergens meer over, ik chill trouwens nu al, misschien dat jij er als german kid bij zit maar ik niet happy.gif


het was serieus ik dacht dat je iq zo hoog was?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 02:22pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Nov 13 2008, 08:20pm)
het was serieus ik dacht dat je iq zo hoog was?


lees me vorige bericht, en hier dan maar verder:















Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 04:03pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 08:22pm)
lees me vorige bericht,  en hier dan maar verder:


http://media1.break.com/dnet/media/2008/11/73%20Pigeon%20About%20To%20Get%20Hammered.jpg





http://media1.break.com/dnet/media/2008/11/65%20Political%20Begging.jpg






http://media1.break.com/dnet/media/2008/11/53%20Butt%20Hole%20Road.jpg


Waarom die pic's dan?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 04:05pm
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 13 2008, 10:03pm)
Waarom die pic's dan?


omdat ik fun pics aan het spammen was in een ander topic, maar die was closed, en deze zaten nog onder me ctrl-V
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 04:07pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Nov 13 2008, 10:05pm)
omdat ik fun pics aan het spammen was in een ander topic, maar die was closed, en deze zaten nog onder me ctrl-V


Lol'd.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 04:08pm
Quote (Hendrick @ Thu, Nov 13 2008, 10:07pm)
Lol'd.


waarom maak jij al je comments bold?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev113141516Next
Add Reply New Topic New Poll