d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > 1 Ding Begrijp Ik Niet Over Racisten > Kom Inside
Prev1131415161729Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold: 0.00
Oct 8 2008 08:43am
Quote (jekankermoeder @ Tue, 7 Oct 2008, 21:06)
ik had net zoon kankergrappig gesprek met iemand op msn.


Meh need aandacht plOz!
Gieb aandacht z0mg!! OMGG!!!
GIEB!!! lmfao

/fail
Member
Posts: 6,501
Joined: Jun 17 2007
Gold: 389.00
Oct 8 2008 08:45am
lol.
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 8 2008 09:14am
Quote (Jussel @ Wed, 8 Oct 2008, 16:43)
Meh need aandacht plOz!
Gieb aandacht z0mg!! OMGG!!!
GIEB!!! lmfao

/fail


Gast, houd je smoel eens man.
Met je achterlijke +1's.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 8 2008 09:59am
Quote (Jussel @ Wed, Oct 8 2008, 02:43pm)
Meh need aandacht plOz!
Gieb aandacht z0mg!! OMGG!!!
GIEB!!! lmfao

/fail


zo tering, jij bent de eerste die zegt dat ik aandacht zoek in dit thread?
beetje hopeloos.
HOE IS HET MET JE RUNENSKEEP LEVOOL doe je al dik pownen met je internet browser click skills?
deze avatar is btw nog lelijker als je oude.

This post was edited by jekankermoeder on Oct 8 2008 10:00am
Banned
Posts: 1,127
Joined: Aug 4 2008
Gold: 960.00
Warn: 70%
Oct 8 2008 12:40pm
Quote (mikexx2020 @ Sun, Sep 28 2008, 10:01pm)
ze haten negers
maar houden ervan om zwarte kleding te dragen etc.

willen ze dan niet gewoon zzwart zijn?:S


nee
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 8 2008 11:46pm
Quote (Jussel @ Wed, 8 Oct 2008, 15:43)
Meh need aandacht plOz!
Gieb aandacht z0mg!! OMGG!!!
GIEB!!! lmfao

/fail


Geef jij het maar op.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 9 2008 05:10am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 9 Oct 2008, 06:46)
Geef jij het maar op.


Het leven, toch?
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Oct 9 2008 05:15am
1 reply van mij.
Member
Posts: 26,255
Joined: Jun 29 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Oct 9 2008 09:04am
ze zijn gewoon zo dom dat ze me racisme bezig houden das het enige wa ze kunnen er is zo veel beters te doen dan racisme laat ze maar daar op concentreren ons leven gaat lkr verder
ze weten niks beter ze denken dat ze goed doen is natuurlijk niet, maar gelukkig nog zon jaar of 10 dan is iedereen buitenlander is er geen wit of zwart meer
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Oct 9 2008 09:53am
Quote (ennou @ Thu, 9 Oct 2008, 17:04)
ze zijn gewoon zo dom dat ze me racisme bezig houden das het enige wa ze kunnen er is zo veel beters te doen dan racisme laat ze maar daar op concentreren ons leven gaat lkr verder
ze weten niks beter ze denken dat ze goed doen is natuurlijk niet, maar gelukkig nog zon jaar of 10 dan is iedereen buitenlander is er geen wit of zwart meer


Geef me je forum centjes en ik zal doen alsof ik je begrijp.

This post was edited by CorvX on Oct 9 2008 09:55am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415161729Next
Add Reply New Topic New Poll