d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev1131415161723Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 2 2008 08:19am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Sep 2 2008, 02:04pm)
als je problemen hebt met dik te worden moet je toch echt naar de huis arts


je kan ook gewoon minder en/of gezonder eten. meer gaan sporten etc.
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Sep 2 2008 08:31am
Quote (Hellskin @ Tue, Sep 2 2008, 02:19pm)
meer gaan sporten etc.


Dit. Echt waar, dieet is de grootste bullshit ooit. Later eet je weer normaal wat je lichaam niet meer gewend is en kom je weer net zo hard aan.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 2 2008 08:45am
Quote (Hellskin @ Tue, 2 Sep 2008, 16:19)
je kan ook gewoon minder en/of gezonder eten. meer gaan sporten etc.


niet met afvallen zei ik maar met dik worden ofwel aankomen
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Sep 2 2008 01:37pm
Quote (TheErrand @ Tue, 2 Sep 2008, 15:31)
Dit. Echt waar, dieet is de grootste bullshit ooit. Later eet je weer normaal wat je lichaam niet meer gewend is en kom je weer net zo hard aan.


dieet is niet volkomen onzin licht eraan wat je eronder verstaat simpelweg.

ik vind et nog steeds vrij kanp dat sommige mensen zich dagelijks vol kunnen stampe met razige fastfood en snacks, en daarbij komt ook nog is kijken dat de hoeveelheid die mensen dan ook vaak wegwerken groter dan nodig is,
dit hoeft niks te betekenen maar et vergroot je kans op overwgewicht nogal.( en neit alleen overgewicht)

even terugkomend dus, sommige mensen beschouwen het net omschreven voetselpatroon als normaal, dus als ze dan ineens gezonder en minder gaan eten word dit in de volksmond al als dieet beschouwd.

en je moet jezelf gewoon inhouden, er is niks mis met eten met maten et is maar net wat je jezelf aanleert.


ow en sporten is aan jezelf als je gewoon een beetje normaal leeft en dingen onderneemt heb je dit niet direct nodig, et is daarom ngo wel gezond en goed voor onze dikkerds.

ik hoop dat ik het nog meemaak dat het straatbeeld erop vooruit gaat en er niet meer zoveel dikke mensen rondlopen, sorry dat ik het meot zeggen amar het is gewoon smerig, mollig,gezet ok, daar kan ik mee leven maar als je gewoon echt gewoon dik bent das ranzig, ik vind het een triest gezicht, maar dat weet iedereen wel alleen niet iedereen komt er voor uit
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 2 2008 01:43pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 2 Sep 2008, 16:45)
niet met afvallen zei ik maar met dik worden ofwel aankomen


En hoe kom je erbij dat dat makkelijk is?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 2 2008 02:01pm
Quote (Noob-Style. @ Tue, Sep 2 2008, 07:37pm)
dieet is niet volkomen onzin licht eraan wat je eronder verstaat simpelweg.

ik vind et nog steeds vrij kanp dat sommige mensen zich dagelijks vol kunnen stampe met razige fastfood en snacks, en daarbij komt ook nog is kijken dat de hoeveelheid die mensen dan ook vaak wegwerken groter dan nodig is,
dit hoeft niks te betekenen maar et vergroot je kans op overwgewicht nogal.( en neit alleen overgewicht)

even terugkomend dus, sommige mensen beschouwen het net omschreven voetselpatroon als normaal, dus als ze dan ineens gezonder en minder gaan eten word dit in de volksmond al als dieet beschouwd.

en je moet jezelf gewoon inhouden, er is niks mis met eten met maten et is maar net wat je jezelf aanleert.


ow en sporten is aan jezelf als je gewoon een beetje normaal leeft en dingen onderneemt heb je dit niet direct nodig, et is daarom ngo wel gezond en goed voor onze dikkerds.

ik hoop dat ik het nog meemaak dat het straatbeeld erop vooruit gaat en er niet meer zoveel dikke mensen rondlopen, sorry dat ik het meot zeggen amar het is gewoon smerig, mollig,gezet ok, daar kan ik mee leven maar als je gewoon echt gewoon dik bent das ranzig, ik vind het een triest gezicht, maar dat weet iedereen wel alleen niet iedereen komt er voor uit



zit je met je klauwen in het gips ofzo?
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 2 2008 02:16pm
Aankomen is kanker moeilijk. Ik probeer het al jaren.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 2 2008 02:58pm
Quote (Wuben[NM] @ Tue, 2 Sep 2008, 21:43)
En hoe kom je erbij dat dat makkelijk is?


integendeel zei ik juist

als het je niet lukt moet je naar de huisarts.
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Sep 2 2008 04:35pm
Quote (Hellskin @ Tue, 2 Sep 2008, 21:01)
zit je met je klauwen in het gips ofzo?


nee ik had haast, mijn spelling checken is niet nodig gezien je begreep waar ik et over had.
op een forum op mijn spelling letten?heb wel wat beters te doen.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 3 2008 01:21am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 2 Sep 2008, 22:58)
integendeel zei ik juist

als het je niet lukt moet je naar de huisarts.


En wat doet ie dan voor je?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1131415161723Next
Add Reply New Topic New Poll